AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #1 Del Skrevet 12. desember 2019 Babyen er snart 6mnd og jeg har etter fødsel så og si kun hatt diaré. Noen ganger har det vært en blanding av forstoppelse og diaré. Jeg lurer på om det er flere som har opplevd dette, hvor lenge det varte osv. Finner ingenting på google ang diare etter fødsel, bare forstoppelse. Det er ingen sammenheng mellom hva jeg spiser og ikke. Drikker ikke kaffe. Har prøvd med linfrø (på forstoppelsen), melkesyretabletter, biola osv osv men det gjør ingen forskjell. Regner med det nok blir en tur til legen etterhvert.. Anonymkode: 813f5...9c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #2 Del Skrevet 12. desember 2019 Spiser du tilstrekkelig, sånn utover det du nevnte i ditt innlegg? Anonymkode: 4dfb5...9b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #3 Del Skrevet 12. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Spiser du tilstrekkelig, sånn utover det du nevnte i ditt innlegg? Anonymkode: 4dfb5...9b2 Tja, godt spørsmål egentlig. Får nok ikke i meg så mye mat. 1-2 måltider til dagen blir som regel det jeg orker/ får tid til. Anonymkode: 813f5...9c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #4 Del Skrevet 12. desember 2019 Jeg hadde det i mange måneder etter fødselen. Var ganske stressa og engstelig etter fødselen så jeg tenkte at det var derfor jeg hadde det slik. Anonymkode: cc6c6...56c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Rasshøl Skrevet 12. desember 2019 #5 Del Skrevet 12. desember 2019 Spiser du nok fiber? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2019 #6 Del Skrevet 25. desember 2019 På 12.12.2019 den 16.28, #Rasshøl skrev: Spiser du nok fiber? Ja, har veldig fokus på å få i meg fiber nettopp pga diaré i 6 mnd. Får det mest via grønnsaker, brød takler jeg ikke. Anonymkode: 813f5...9c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå