AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #1 Skrevet 11. desember 2019 Sånn helt ærlig. Hva er kjekt? Hva er kjedelig? Synes du bodylotion o.l er kjekt eller er d Kjipt? Anonymkode: 87b35...4dc
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #2 Skrevet 11. desember 2019 Elsker produktene fra Rituals. Ellers liker jeg å få vin, duftlys og gavekort på Kicks. Anonymkode: dea08...b30 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #3 Skrevet 12. desember 2019 Ullsokker fra Kari traa Anonymkode: f87af...fa1 1
Ullvott Skrevet 12. desember 2019 #4 Skrevet 12. desember 2019 (endret) Jeg synes det er kjekt å få sjokolade, vin, deodoranter eller dusjsåper fra Rituals (men ikke bodylotion og håndkrem, for det bruker jeg nesten aldri), te fra le Palais des Thes, olje fra O&Co eller en god bok. Man virker fort utakknemlig når man forteller om ting som er kjipt å få, men tror ikke et sekund på de som sier at «Jeg er like glad for absolutt alt jeg får.» Ingen elsker absolutt alt. Så derfor: som nevnt ovenfor bruker jeg ikke bodylotion eller håndkrem, så for meg er ikke det en vellykket gave. Hadde jeg brukt produktene ville jeg derimot blitt veldig glad for det. Det er også kjipt å få klesplagg som ikke passer eller skikkelig stygge kubbelys med motiver på. Endret 12. desember 2019 av Ullvott 1
Arkana Skrevet 12. desember 2019 #5 Skrevet 12. desember 2019 Jeg synes det meste er kjekt. Personlig bruker jeg ikke bodylotion, men håndkrem, dusjsåpe eller en god leppepomade hadde vært fint. Garn, en god bok, sjokolade, lys, en god olje +++ 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #6 Skrevet 13. desember 2019 Body butter, duftlys fra Volüspa, Rituals produkter, vin, noe håndstrikket, kokebøker, gode oljer. Anonymkode: 6c3d8...4c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå