AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #1 Skrevet 11. desember 2019 Skal det stå under arbeidserfaring, eller stå som en egen seksjon? Anonymkode: a60e2...fda
Jolene Skrevet 11. desember 2019 #2 Skrevet 11. desember 2019 Først ville jeg avklart dette med der du har hatt praksis, sånn at dere kan finne en god ordlyd sammen. Deretter ville hatt det under arbeidserfaring . Det har fungert for meg tidligere 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #3 Skrevet 11. desember 2019 Arbeidspraksis via NAV? Ikke skriv dette på CV eller søknad. Du kommer ikke på intervju. Skriv det under arbeidserfaring som et vanlig engasjement/vikariat. Så håper jeg at det ikke står på arbeidsattesten din. Nevn det på intervju, men vær forsiktig med ord. Gode muligheter for at firmaet avskriver deg der og da. De gjør det kanskje uansett. Anonymkode: 5818b...f6c
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #4 Skrevet 12. desember 2019 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Arbeidspraksis via NAV? Ikke skriv dette på CV eller søknad. Du kommer ikke på intervju. Skriv det under arbeidserfaring som et vanlig engasjement/vikariat. Så håper jeg at det ikke står på arbeidsattesten din. Nevn det på intervju, men vær forsiktig med ord. Gode muligheter for at firmaet avskriver deg der og da. De gjør det kanskje uansett. Anonymkode: 5818b...f6c Gjennom universitetet, altså studiet mitt. Anonymkode: a60e2...fda
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #5 Skrevet 12. desember 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Gjennom universitetet, altså studiet mitt. Anonymkode: a60e2...fda I så fall tør jeg påstå at det ikke er så "farlig" som arbeidspraksis under NAV. Det er jo gjerne noe man må på en del studier, for f. eks. å få konsesjon/tillatelse til å utøve yrket sitt, og da er det jo helt greit å opplyse om som praksis under utdanning på CV'en. Det man skal være nøye på ordlyden med er NAV-arbeidspraksis, siden mange arbeidsgivere dessverre er skeptisk til det, men dette gjelder jo tydeligvis ikke deg Anonymkode: 17a8d...7a4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå