AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #1 Skrevet 11. desember 2019 Jeg lurer på hvilken bukse som passer til en helt svart skjorte? Tenkte først en svart bukse, men blir dette altfor mye svart? Er ikke begravelse jeg skal til heller. Anonymkode: 721db...481
Crema Skrevet 11. desember 2019 #2 Skrevet 11. desember 2019 Hvis det er fest tenker jeg umiddelbart at det kunne vært jævlig kult med for eksempel- hold deg fast - en fresh slim fit paljettbukse! Jeg tror også du kan komme unna med en svart bukse til skjorta, men s du kjører på en litt annen nyanse av sort, eventuell en veldig annen tekstur, for eksempel skinn eller pleather. Helsort er heller ikke feil hvis du spriter det opp med noen frekke sko og annet tilbehør som løfter antrekket og tilfører litt farge. Jeg er jo litt småharry men jeg syns helsort ser veldig bra ut hvis du har smykker eller andre accessoirer i kopper eller gull. 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #3 Skrevet 12. desember 2019 5 timer siden, Crema skrev: Hvis det er fest tenker jeg umiddelbart at det kunne vært jævlig kult med for eksempel- hold deg fast - en fresh slim fit paljettbukse! Jeg tror også du kan komme unna med en svart bukse til skjorta, men s du kjører på en litt annen nyanse av sort, eventuell en veldig annen tekstur, for eksempel skinn eller pleather. Helsort er heller ikke feil hvis du spriter det opp med noen frekke sko og annet tilbehør som løfter antrekket og tilfører litt farge. Jeg er jo litt småharry men jeg syns helsort ser veldig bra ut hvis du har smykker eller andre accessoirer i kopper eller gull. Frekke sko? Hvordan kan sko være frekke? Finnes det nesevise sko også? Anonymkode: 55c23...5f8 4
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #4 Skrevet 12. desember 2019 Jeg bruker ofte svart og svart. Er lys i hår/hud. Og velger da å brette blusen opp til albuene, og bruke armbånd og ringer slik at det ikke ser for trist/heldekkende ut. Og bruker ofte belte med gulldetaljer. Ellers bruker jeg gjerne sort bluse sammen med hvite skinny-jeans, men ikke om vinteren. Anonymkode: 94fc6...c87 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #5 Skrevet 12. desember 2019 Jeg tenker lys grå dressbukse, sort skjorte, brune eller sorte dressko evt kule sneakers Anonymkode: 139cd...360
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå