Gjest Kvinne37 Skrevet 30. mai 2005 #1 Skrevet 30. mai 2005 Jeg er 37 år og sliter litt med å finne riktig hudpleie. Helt siden jeg var ung og slet med pubertetskviser har jeg vært nøye med stell av huden. Jeg har nå i flere år brukt rens og fuktighetskrem fra Elisabeth Arden som jeg liker godt. Rensen rengjør huden greit og kremen gir mye fuktighet. Serien er beregnet på normal/sensitv hud. Bruker også i perioder fuktighetserum fra Chanel som absolutt gjør det den lover! Jeg går også til hupleier èn gang hver måned for dyprens og fuktighetsbehandling. Det er stor sett hele hudpleieprogrammet. Jeg har nok litt feil hudpleie til min hud?! Jeg har nokså sunn hud siden jeg er nøye med hva jeg putter i meg, røyker ikke, tar ikke solarium og beskytter meg mot solen osv... Har tendenser til rynker rundt øynene og jeg kjenner huden begynner å bli litt tørrere. Bør jeg bruke slike "anti age-produkter"? Virker dette? Jeg har nokså normal hud-tendenser til å bli litt tørr. Noen som har tips til hva jeg bør gjøre av hudpleie hjemme? Hvilke produkter passer til huden min? Helst merket og hele navnet og hve produkter gjør, hadde vært greit. Et spørsmål til: Hva kan man gjøre for å unngå "forfall" av huden på kroppen når man blir litt eldre? Jeg trener en del så har nokså fast kropp- enda... Funker slike "oppstrammingskremer"? Har i grunnen lite tro på slikt. Når jeg oppfordrer min datter til å ikke tro på det, bør jeg vel kanskje gå foran med et godt eksempel?! Vet at mange av dere her inne har god peiling på hudpleie, så håper på et par svar! :-)
Gjest gjest1 Skrevet 30. mai 2005 #2 Skrevet 30. mai 2005 Skulle gjerne reklamert friskt for merket jeg selger selv, men det har jeg ikke lov til. men at produktene virker er det ingen tvil om.... Det ser jeg jo både på meg selv og andre.... Håper jeg ikke har sagt for mye. Vil du høre mer må du finne en måte og kontakte meg på, for jeg har ikke lov til verken å legge ut tlf nummer eller mailadresse... :-?
Gjest gjest1 Skrevet 30. mai 2005 #3 Skrevet 30. mai 2005 Det virker om noen er veldig ivrig etter å reklamere for egen business.... Mysan, bruker du bare produkter du selv selger eller bruker du andre også? Det virker nemlig litt rart at det merket du reklamerer så varmt for (ja, jeg vet hva du selger) ikke er spesielt anerkjent blant f.ex hudpleierere og hudterapauter. Det er fullt mulig at det er et fantastisk merke, har ikke prøvd det. Men lurer: inneholder dette merket mineraloljer? Hvilke andre ingredienser er hovedbestandelene? Tilbake til trådstarter: Synes det virker som du har et godt hudpleieprogram. Jeg er på samme alder, og har vel behandlet huden min omtrent på samme måte. Har kommet frem til at anti-age er bortkastede penger, og passer heller på å gi hodet godt med fuktighet og bruke få, men gode produkter. Fikk en a-ha opplevelse da jeg kuttet ut produkter med mineraloljer, og holder meg nå til Dr.Hausckha og Dermalogica.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå