AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #81 Skrevet 13. desember 2019 Jeg brukte tights og tunika når jeg var i siste trimester av graviditetene med mine to barn. Var bare for ubehagelig å gå med noe annet. Til vanlig har jeg en helt annen stil. Bryr meg ikke om hva andre mener om stilen min. Anonymkode: fb37b...a77 3
Gjest Paramount Skrevet 13. desember 2019 #82 Skrevet 13. desember 2019 Tights er fint på stort sett alle, på noen er de magiske.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #83 Skrevet 13. desember 2019 På 11.12.2019 den 21.52, AnonymBruker skrev: Her var det delte meninger😅 For ordensskyld går jeg aldri i tights og korte topper. Å ja, jeg er litt overvektig, med litt «babymage» hengende igjen. Synes jeg ser ti ganger tykkere og rarere ut i jeans. Muffinstopp ja🙈 Så hva er verst, trange jeans å muffinsmage, eller tights å en pen kjole/tunika? 😂 Jeg kommer uansett ikke til å slutte å gå i tights å kjole😂 Er 36 og bryr meg egentlig ikke så fryktelig mye om hva andre måtte synes☺️ Anonymkode: 71bda...73b Det finnes fine bukser som er høye i livet og får magen til å virke slankere. De er også behagelige. Jeg kan ikke fordra Jeans med lavt liv selv, fordi jeg er tynn men har muffinsmage.., og da ser det ikke bra ut pluss det gnager og blir ubehagelig å ha på. Jeg har som sagt mage, men fordi jeg er flink å kle meg riktig tror folk at jeg er slank og fin😏 bruker aldri tights og tunika Anonymkode: 8cff8...054 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #84 Skrevet 13. desember 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker tights om vinteren når jeg går med skjørt eller kjole. Og ikke strømpebukse. Av den enkle og økonomiske grunn av tåneglene mine graver hull i strømpebuksene etter kort tid. Ullstrømpebukser er dyre. Sokker er mye billigere. Skjønner ikke at noen kan se forskjell på en tett svart strømpebukse og en svart tights? Anonymkode: 1d724...bb1 Kommer jo an på hvordan tightsen ser ut. Er nok forskjellige typer. Anonymkode: 8cff8...054
kaleidoskop Skrevet 13. desember 2019 #85 Skrevet 13. desember 2019 15 hours ago, CabinCruiser said: Jeans er sjelden spesielt pent på kraftige damer. Jeg syns jeans egner seg kun til normalvektige med relativt lite saft på magen. Ja, de er kanskje samme svar som med tightsen. Hva ser penest ut på hvem? Jeg synes jeans passer på alle. Men man må ha riktig størrelse. Har sett store damer som har skviset på seg alt for trange bukser, så det flyter ut på siden. Det er ikke pent. Heller ikke at det lager en trang kamel forran, det har jeg sett på unge jenter som er store. Man må så klart finne en jeans til sin kroppsform.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #86 Skrevet 13. desember 2019 Klær er til for at vi skal holde oss varme. Ikke for å være fin. (Min mening) synes tights er behagelig. Mye bedre enn olabukser og jeans... synes også det er fint da😊 Anonymkode: 52cf7...6ab
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #87 Skrevet 13. desember 2019 16 timer siden, SupaWoman skrev: Trikset er å finne jeans som rekker helt over navlen. Hedda fra Gina Tricot for eksempel. Modellen Hannah fra BikBok er også 👍🏻 har de i alle farger. Anonymkode: f0bfb...d66
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #88 Skrevet 13. desember 2019 11 timer siden, Paramount skrev: Tights er fint på stort sett alle, på noen er de magiske. Da er vi uenige, jeg synes nesten ingen er fine med tights 😱 Anonymkode: f239d...d13 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #89 Skrevet 13. desember 2019 Jeg bruker mye tights, men det er fordi jeg ikke har gått så mye ned i vekt etter fødsel. Gikk i buksen dag for første gang på flere måneder, og tenker å skaffe meg noen flere. Jeg er ikke fin i tights i det hele tatt, men det er det eneste jeg har klart å gå med på månedsvis! Anonymkode: d4649...506
Gjest Paramount Skrevet 13. desember 2019 #90 Skrevet 13. desember 2019 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da er vi uenige, jeg synes nesten ingen er fine med tights 😱 Anonymkode: f239d...d13 Tipper du er kvinne. Oddsen er veldig lav for akkurat det tipset.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #91 Skrevet 13. desember 2019 Tights er flott det. Skinnbukser på damer over 40, derimot, bør bli forbudt. Anonymkode: 01064...059
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #92 Skrevet 13. desember 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tights er flott det. Skinnbukser på damer over 40, derimot, bør bli forbudt. Anonymkode: 01064...059 Nei nei nei! Her har vi to lærerinner som går i skinnbukser. Begge i 50-årene, godt trent og ser helt rå ut! Anonymkode: 29b63...a54 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #93 Skrevet 13. desember 2019 Folk må få gå i det de vil. Men folk må også få lov til å være uenige om hva som er fint og ikke. Og så får vi bare respektere det. Selv er jeg ingen fan av tights, og bruker det kun til trening eller hjemme. Har en gravidtights som jeg har brukt et par ganger på jobb nå i det siste, men da har jeg hatt på lang genser og støvletter, slik at det har sett mest ut som en tykk strømpebukse. Men selv om jeg personlig ikke synes det er særlig pent, og bare unntaksvis velger å bruke det selv, bryr jeg meg ikke om at andre gjør det. Tror faktisk ikke jeg hadde lagt merke til det en gang, med mindre den var gjennomsiktig eller kombinert med en kort topp... Anonymkode: 797ed...3da
frogger Skrevet 13. desember 2019 #94 Skrevet 13. desember 2019 (endret) 4 hours ago, Paramount said: Tipper du er kvinne. Oddsen er veldig lav for akkurat det tipset. Jeg er mann og syntes heller ikke som mye om folk i tights. Endret 13. desember 2019 av frogger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå