wintergirl Skrevet 12. desember 2019 #41 Del Skrevet 12. desember 2019 Skriv at du har fått det bekreftet av en pålitelig skilde at de holdt på. Hvis ikke han legger kortene på bordet så sletter du han med en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #42 Del Skrevet 12. desember 2019 Lukter troll lang vei her... Anonymkode: 413dc...338 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #43 Del Skrevet 12. desember 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lukter troll lang vei her... Anonymkode: 413dc...338 Ja, av deg. Se å kom deg til helvete ut av tråden min, å ta med deg pisspreiket! Du er til nød velkommen tilbake, dersom du har noe fornuftig å bidra med. HEJDÅÅ!! Anonymkode: 6be4b...82c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #44 Del Skrevet 12. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke. Virkelig ikke. Det er i hvert fall mer naturlig for meg å ta kontakt med eksen. Det var i utgangspunktet ingenting vondt mellom oss og vi er venner på facebook fremdeles. Tror ikke jeg kan forvente ærlighet fra noen av dem. Hvis noen har forslag til hva jeg kan skrive til han for å få han til å innrømme det, så er jeg takknemlig for det. Anonymkode: 6be4b...82c Ikke godt å si men du kan prøve deg på en "spansk en. Dvs du later som om moren din har tilstått og så konfronterer du hm med at du vet. Forhåpentligvis går han fem på og avslører seg. Du kan prøve samme taktikk på moren din. Anonymkode: 90469...faf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #45 Del Skrevet 12. desember 2019 Jeg tror deg, men vet ikke hva du skal gjøre. Har moren din endret seg siden du nå har fått kontakt med henne igjen? Anonymkode: c16db...258 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #46 Del Skrevet 12. desember 2019 Mennesker som går over en slik grense, finnes det nok ikke noe terapi for. Beklager å si det. Anonymkode: eafa7...40f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Horten Market Skrevet 13. desember 2019 #47 Del Skrevet 13. desember 2019 (endret) På 12.12.2019 den 1.34, AnonymBruker skrev: Drap er den handlingen med minst fare for gjentakelse. Men klarer du likevel å se poenget? De fleste lærer av sine feilgrep, og gjentar dem ikke. Det er slett ikke slik at den som har vært utro én gang, er dømt til å være notorisk utro. Sitat Med tanke på morens flørting, og at her er vitne er vel ikke dette bare en liten glipp? Vi vet ikke noe mer om moren enn at hun har gjort dette én gang. Men du er kanskje en slik som har fordommer? Sitat Men du tenker litt utenfor boksen? Livets harde skole og er kanskje medlem av grupper der dere forteller hvordan samfunnet kunne blitt så mye bedre? Anonymkode: c0268...85c Det du beskriver her kalles think tanks som utvikler politiske ideer. Du vet, det du har hørt om, men ikke har den fjerneste anelse om hva er. Og det er greit. Dine interesser ligger et annet sted. Men kunne du da være så vennlig å holde deg hjemme valgdagen? Endret 13. desember 2019 av Horten Market Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #48 Del Skrevet 13. desember 2019 Ikke grav videre i dette nå. Gi deg selv tid til å fordøye det. Om en stund kan du vurdere hvorvidt det er viktig for deg i din nåværende livssituasjon å kjenne til detaljer om dette, og om du ønsker å bryte kontakten helt med moren din eller ei. Fortsett å ha lite kontakt med mor, kos deg med andre i julen og ikke tenk mer på dette nå. Anonymkode: 4422d...318 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julekos Skrevet 13. desember 2019 #49 Del Skrevet 13. desember 2019 Jeg ville besøkt henne og spurt om det stemmer. Så ville jeg bare gjentatt spørsmålet og spurt om det stemmer. Du får en innrømmelse etterhvert. Til helvete med henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #50 Del Skrevet 13. desember 2019 Kjenner jeg meg selv rett hadde jeg gått rett på sak og konfrontert mor mi face to face! Bekrefter hun hadde jeg gitt beskjed at det er noe jeg trenger tid og komme over også hadde jeg gått! Anonymkode: ea15c...618 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #51 Del Skrevet 15. desember 2019 På 12.12.2019 den 20.00, wintergirl skrev: Skriv at du har fått det bekreftet av en pålitelig skilde at de holdt på. Hvis ikke han legger kortene på bordet så sletter du han med en gang! Tror ikke han bryr seg så mye om jeg sletter han? Anonymkode: 6be4b...82c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 15. desember 2019 #52 Del Skrevet 15. desember 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror ikke han bryr seg så mye om jeg sletter han? Anonymkode: 6be4b...82c Da bare sier du at du vet alt om han og moren din, så sletter du han. Ikke noe å ha på lista det der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #53 Del Skrevet 15. desember 2019 1 minutt siden, wintergirl skrev: Da bare sier du at du vet alt om han og moren din, så sletter du han. Ikke noe å ha på lista det der! Hva med innrømmelsen jeg gjerne vil ha? Sjokket har lagt seg littegrann nå, men det er bare så sykt. Jeg sitter igjen med så mange spørsmål. Anonymkode: 6be4b...82c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jasmine9 Skrevet 15. desember 2019 #54 Del Skrevet 15. desember 2019 Fysj, så avskyelig! Jeg hadde nok ikke snakka med dem igjen jeg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 15. desember 2019 #55 Del Skrevet 15. desember 2019 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med innrømmelsen jeg gjerne vil ha? Sjokket har lagt seg littegrann nå, men det er bare så sykt. Jeg sitter igjen med så mange spørsmål. Anonymkode: 6be4b...82c Si at du vet alt og vil høre det fra han personlig også. Utrolig stygt gjort av dem begge. De kunne hatt såpass med respekt for deg at de innrømmet svineriet sitt og ba om tilgivelse for lenge siden, men nei, de holder det fortatt skjult. Skjønner du er lei deg for det. Har ikke ord! Og din egen mor. Æsj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #56 Del Skrevet 15. desember 2019 På 12.12.2019 den 9.38, AnonymBruker skrev: Joda, jeg har hørt om mye rart jeg og. Bl.a. en som hadde seg med svigermor. Men 16 år...... Det har jeg vanskelig for å tro på med mindre det dreier seg om "sosiale tilfeller" Anonymkode: 97348...7d1 Det dreier seg om "sosiale tilfeller" som du kaller det, i hvilken grad eller på hvilken måte kan jeg ikke utdype her. Han var ikke en typisk 16 åring for å si det sånn. Anonymkode: 6be4b...82c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå