AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #21 Del Skrevet 12. desember 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: 16 år ?? Hvor gammel var moren din da ? Nei, du kjeder deg nok litt for mye Anonymkode: 97348...7d1 Hun var 35 år. Å ta å spar deg for slike kommentarer, dette har ingenting med meg å gjøre og dette er sårt for meg, så at du skal ha det til at jeg har skrevet dette fordi jeg kjeder meg er skikkelig provoserende. Ts Anonymkode: 6be4b...82c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #22 Del Skrevet 12. desember 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor sikker er dette "vitnet" ditt? Mener du dette er sannsynlig? Skjønner jo at dette er mange år siden, men for din egen del ville jeg ikke anstrengt meg for å hverken vite eller få bekreftet dette. Det kan potensielt ødelegge familien for godt. Anonymkode: 12fea...dfc Vitnet er 100% sikker. Og en pålitelig kilde. Jeg gikk jo rundt dengang med en dårlig magefølelse og mistanker, som jeg konfronterte dem med. Så ja, da må jeg anse dette som sannsynlig. Det som gjør det hele ekstra vanskelig, er at mamma og jeg nettopp har begynt å få en bedre og nærere relasjon/kommunikasjon. Også får jeg vite det her ganske tilfeldig. Anonymkode: 6be4b...82c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frankenstein1 Skrevet 12. desember 2019 #23 Del Skrevet 12. desember 2019 ÆSJ Fy faen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 12. desember 2019 #24 Del Skrevet 12. desember 2019 35 år gammel dame må dra det mesterstykket å ha sex med en på 16. Jaja hun er ikke bortskjemt med god sex fra før ihvertfall når partner i tillegg er din egen datters kjæreste. Jeg hadde sett henne langt inn i øynene og lurt på om hun elsket meg? Hadde vært morro å fått vite svaret da handlingen tilsier "nei jeg gjør ikke det". 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #25 Del Skrevet 12. desember 2019 Fy så grusomt! Skjønner godt dette er vanskelig for deg Ts.. Du må tenke gjennom hva dette betyr for DEG. Jeg hadde konfrontert moren min. Så hadde jeg kjent på hva jeg følte etter hva hun hadde sagt og tatt det derfra. Anonymkode: d9874...2bf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #26 Del Skrevet 12. desember 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan tenker du at ts noen gang skal ville ta med en ny partner hjem på middag hos moren? Det kvalmeste...? Er ikke første gang jeg hører om noe slikt, men da holdt de på over en lang stund.. I bryllupet var moren så glad på datterens vegne. Nylig hørte jeg om en storesøster som tok over typen til lillesøsteren.. Så ingenting forundrer meg lenger, sånn egentlig.. Anonymkode: c0268...85c Joda, jeg har hørt om mye rart jeg og. Bl.a. en som hadde seg med svigermor. Men 16 år...... Det har jeg vanskelig for å tro på med mindre det dreier seg om "sosiale tilfeller" Anonymkode: 97348...7d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #27 Del Skrevet 12. desember 2019 Æsj Anonymkode: 3af7e...e5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #28 Del Skrevet 12. desember 2019 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Joda, jeg har hørt om mye rart jeg og. Bl.a. en som hadde seg med svigermor. Men 16 år...... Det har jeg vanskelig for å tro på med mindre det dreier seg om "sosiale tilfeller" Anonymkode: 97348...7d1 Hva mener du med sosiale tilfeller? Altså det er ikke noe å tro eller ikke tro. Det skjedde. At det er vanskelig å forestille seg, JA. Er det sykt? JA. Men det er sant. TS. Anonymkode: 6be4b...82c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #29 Del Skrevet 12. desember 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du med sosiale tilfeller? Altså det er ikke noe å tro eller ikke tro. Det skjedde. At det er vanskelig å forestille seg, JA. Er det sykt? JA. Men det er sant. TS. Anonymkode: 6be4b...82c Hva tenker du å gjøre nå? Skal du ta kontakt med moren din eller vil du bare la det gå? Anonymkode: d9874...2bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #30 Del Skrevet 12. desember 2019 Syns egentlig moren din forgrep seg på denne gutten jeg... Hadde ikke orket å holde kontakt med mor, men tror ikke jeg hadde orket å ta det opp med henne. Anonymkode: 760c1...75b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #31 Del Skrevet 12. desember 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du med sosiale tilfeller? Altså det er ikke noe å tro eller ikke tro. Det skjedde. At det er vanskelig å forestille seg, JA. Er det sykt? JA. Men det er sant. TS. Anonymkode: 6be4b...82c Sosiale tilfeller, da tenker jeg på rus psykiatri osv. Folk som har eller har hatt kontakt med det offentlige hjelpeapperat. Anonymkode: 97348...7d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #32 Del Skrevet 12. desember 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Bare for å ha avklart det, dette er sant. For en del år siden fikk jeg mistanke om at det vsr noe mellom den daværende typen min og min mor. Jeg synes det virket som at de hadde en flørtende tone seg i mellom. Det er mer også, men jeg vil ikke bli gjenkjent på detaljene. La meg bare si det slik, at jeg nettopp nå har fått bekreftet at min daværende type og mamma hadde sex mens jeg og han var sammen. Jeg var 15, han var 16. Begge har nektet for at det har vært noe mellom dem, både da og i ettertid. De løy. Hva hadde du gjort/hvordan hadde du reagert? Jeg føler meg satt ut, kvalm og handlingslammet. Har også lovet vitnet som fortalte meg det å ikke si til de mistenkte at vedkommende fortalte det. Så.... Synes julepraten med mamma blir veldig vanskelig å ha nå. Føler meg skikkelig, skikkelig sveket, og veldig rådvill. Anonymkode: 6be4b...82c Det verste er at jeg har hørt om en slik episode før. Mamma stakk av med datterens kjæreste. Moren var ca 32, datteren 15 og kjæresten til datteren var 16. Anonymkode: d813f...e6e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #33 Del Skrevet 12. desember 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Bare for å ha avklart det, dette er sant. For en del år siden fikk jeg mistanke om at det vsr noe mellom den daværende typen min og min mor. Jeg synes det virket som at de hadde en flørtende tone seg i mellom. Det er mer også, men jeg vil ikke bli gjenkjent på detaljene. La meg bare si det slik, at jeg nettopp nå har fått bekreftet at min daværende type og mamma hadde sex mens jeg og han var sammen. Jeg var 15, han var 16. Begge har nektet for at det har vært noe mellom dem, både da og i ettertid. De løy. Hva hadde du gjort/hvordan hadde du reagert? Jeg føler meg satt ut, kvalm og handlingslammet. Har også lovet vitnet som fortalte meg det å ikke si til de mistenkte at vedkommende fortalte det. Så.... Synes julepraten med mamma blir veldig vanskelig å ha nå. Føler meg skikkelig, skikkelig sveket, og veldig rådvill. Anonymkode: 6be4b...82c Utrolig ekkelt - kvitt deg med begge to. Anonymkode: 6012b...f6f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #34 Del Skrevet 12. desember 2019 Jeg er gammel nok til å sett det stygge i menneskene, så jeg tviler ikke. Han er en eks, så den saken er vel grei, men jeg hadde brutt med henne også, og fortalt henne hvorfor. Og dersom andre i familien hadde spurt og gravd hvor hadde jeg vært åpen om det. Du har ingenting å skamme deg over, jeg forstår det slik at dette bare er kirsebæret på toppen av kaka, i deres forhold. Jeg opplevde mitt livs største svik for et år siden, og prøvde å reparere det forholdet, og kommer aldri til å kaste bort tiden på noe slikt igjen. Hvis porselenet først har knust vil sprekkene være der for alltid, samme hvor fantastisk lim du bruker. Så kynisk har jeg blitt, men livskvaliteten min har blitt så mye bedre av det. Anonymkode: cee12...f73 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 12. desember 2019 #35 Del Skrevet 12. desember 2019 Noe så ekkelt! Litt av en mor du har. En på 35 ligger ikke med 16 åringer, og ihvertfall ikke sin datters kjæreste. Det er så lavmål. Du burde ta praten med henne. Hvis hun generelt har vært en dårlig mor og sviktet deg på flere punkter så kan du kutte henne helt ut. Men du må selvsagt ville det selv. Skjønner at du ble kvalm og lei deg. Det hadde de fleste blitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 12. desember 2019 #36 Del Skrevet 12. desember 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Sosiale tilfeller, da tenker jeg på rus psykiatri osv. Folk som har eller har hatt kontakt med det offentlige hjelpeapperat. Anonymkode: 97348...7d1 Det kan vel hende moren til TS er det du kaller et sosialt tilfelle. Det vet vi ingenting om, men verre ting enn det TS beskriver, har faktisk skjedd, så denne historien kan godt være sann. Jeg vet om en dame som bød fram sin veldig unge datter til kjæresten sin. Og vi leser og hører daglig syke historier om pedofiliringer hvor foreldrene er pådrivere. Det skjer mye grusomt der ute, så selv om man har vondt for å tro på enkelte historier, betyr det ikke at de ikke er sanne. Jeg hadde ikke klart å ha et forhold til moren min om hun hadde gjort noe liknende som TS beskriver. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 12. desember 2019 #37 Del Skrevet 12. desember 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Bare for å ha avklart det, dette er sant. For en del år siden fikk jeg mistanke om at det vsr noe mellom den daværende typen min og min mor. Jeg synes det virket som at de hadde en flørtende tone seg i mellom. Det er mer også, men jeg vil ikke bli gjenkjent på detaljene. La meg bare si det slik, at jeg nettopp nå har fått bekreftet at min daværende type og mamma hadde sex mens jeg og han var sammen. Jeg var 15, han var 16. Begge har nektet for at det har vært noe mellom dem, både da og i ettertid. De løy. Hva hadde du gjort/hvordan hadde du reagert? Jeg føler meg satt ut, kvalm og handlingslammet. Har også lovet vitnet som fortalte meg det å ikke si til de mistenkte at vedkommende fortalte det. Så.... Synes julepraten med mamma blir veldig vanskelig å ha nå. Føler meg skikkelig, skikkelig sveket, og veldig rådvill. Anonymkode: 6be4b...82c Kuttet ut kontakten med mora mi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #38 Del Skrevet 12. desember 2019 Jeg hadde fortalt moren min at jeg visste det (forutsatt at jeg var bombesikker). Videre hadde jeg fortalt hva jeg syntes om dette, og at vedkommende ikke lenger er å anse som min mor. Anonymkode: f4d09...9e1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #39 Del Skrevet 12. desember 2019 4 timer siden, Era Vulgaris skrev: Det kan vel hende moren til TS er det du kaller et sosialt tilfelle. Det vet vi ingenting om, men verre ting enn det TS beskriver, har faktisk skjedd, så denne historien kan godt være sann. Jeg vet om en dame som bød fram sin veldig unge datter til kjæresten sin. Og vi leser og hører daglig syke historier om pedofiliringer hvor foreldrene er pådrivere. Det skjer mye grusomt der ute, så selv om man har vondt for å tro på enkelte historier, betyr det ikke at de ikke er sanne. Jeg hadde ikke klart å ha et forhold til moren min om hun hadde gjort noe liknende som TS beskriver. Det har skjedd mye drøye ting. Jeg har vært i sjokk siden i går kveld, fra ekstremt sinne til tårer. TAKK til dere som tror på meg. Jeg hadde aldri giddet å bruke tid på å trolle. Anonymkode: 6be4b...82c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #40 Del Skrevet 12. desember 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva tenker du å gjøre nå? Skal du ta kontakt med moren din eller vil du bare la det gå? Anonymkode: d9874...2bf Jeg vet ikke. Virkelig ikke. Det er i hvert fall mer naturlig for meg å ta kontakt med eksen. Det var i utgangspunktet ingenting vondt mellom oss og vi er venner på facebook fremdeles. Tror ikke jeg kan forvente ærlighet fra noen av dem. Hvis noen har forslag til hva jeg kan skrive til han for å få han til å innrømme det, så er jeg takknemlig for det. Anonymkode: 6be4b...82c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå