Gå til innhold

Mamma har hatt sex med typen min

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bare for å ha avklart det, dette er sant.

For en del år siden fikk jeg mistanke om at det vsr noe mellom den daværende typen min og min mor. Jeg synes det virket som at de hadde en flørtende tone seg i mellom. Det er mer også, men jeg vil ikke bli gjenkjent på detaljene. La meg bare si det slik, at jeg nettopp nå har fått bekreftet at min daværende type og mamma hadde sex mens jeg og han var sammen. Jeg var 15, han var 16. 

Begge har nektet for at det har vært noe mellom dem, både da og i ettertid. De løy.

Hva hadde du gjort/hvordan hadde du reagert?

Jeg føler meg satt ut, kvalm og handlingslammet.

Har også lovet vitnet som fortalte meg det å ikke si til de mistenkte at vedkommende fortalte det. Så.... Synes julepraten med mamma blir veldig vanskelig å ha nå. Føler meg skikkelig, skikkelig sveket, og veldig rådvill. 

Anonymkode: 6be4b...82c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor sikker er dette "vitnet" ditt? Mener du dette er sannsynlig? 

Skjønner jo at dette er mange år siden, men for din egen del ville jeg ikke anstrengt meg for å hverken vite eller få bekreftet dette. Det kan potensielt ødelegge familien for godt. 

Anonymkode: 12fea...dfc

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Potensialet for at noe slikt kan ha skjedd meg er jo tilstede. Min personlige reaksjon ble å ta konsekvensen for framtida. Når jeg har møtt potensielle partnere har jeg sørget for å ha plassert deres seksuelle adferd riktig. Jeg har hatt grei suksess med å unngå de som ikke er så nøye på om de puler på tilgjengelige kvinnfolk mens de er i forhold.

Slektninger kan jeg ikke gjøre noe med, og jeg tar vare på den familien jeg har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 år ??  Hvor gammel var moren din da ?  Nei, du kjeder deg nok litt for mye 

Anonymkode: 97348...7d1

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner jo at dette er mange år siden, men for din egen del ville jeg ikke anstrengt meg for å hverken vite eller få bekreftet dette. Det kan potensielt ødelegge familien for godt. 

Anonymkode: 12fea...dfc

Her legger du vel skylden over på offeret? Det er ikke TS som ødelegger familien, det er hennes mor som har gjort det med sitt svik.

TS, jeg vet ikke hvilken familie du har, men normalt er det rom for tilgivelse mellom nære mennesker, også for handlinger av denne utenkelige karakter. Det forutsetter naturligvis at handlingene erkjennes. Hvis du snakker med henne om dette, så kan man tenke seg at det lett ender med fornektelse og krangel. Skriv et brev. Da får du sagt det du vil si, gjennomtenkt. Om mistanken du har hatt helt siden den gang. Om bekreftelsen du nå sitter med. Om sviket du føler. Hvis du er rede til å tilgi, og det er den eneste farbare vei om dere skal reparere relasjonen, da skriv det. Bare hun åpner seg om det hun har gjort, så skamfull hun enn må være over det, så vil du møte henne med tilgivelse.

Endret av Horten Market
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Horten Market skrev:

Her legger du vel skylden over på offeret? Det er ikke TS som ødelegger familien, det er hennes mor som har gjort det med sitt svik.

TS, jeg vet ikke hvilken familie du har, men normalt er det rom for tilgivelse mellom nære mennesker, også for handlinger av denne utenkelige karakter. Det forutsetter naturligvis at handlingene erkjennes. Hvis du snakker med henne om dette, så kan man tenke seg at det lett ender med fornektelse og krangel. Skriv et brev. Da får du sagt det du vil si, gjennomtenkt. Om mistanken du har hatt helt siden den gang. Om bekreftelsen du nå sitter med. Om sviket du føler. Hvis du er rede til å tilgi, og det er den eneste farbare vei om dere skal reparere relasjonen, da skriv det. Bare hun åpner seg om det hun har gjort, så skamfull hun enn må være over det, så vil du møte henne med tilgivelse.

Hvordan tenker du at ts noen gang skal ville ta med en ny partner hjem på middag hos moren? 

Det kvalmeste...? Er ikke første gang jeg hører om noe slikt, men da holdt de på over en lang stund.. I bryllupet var moren så glad på datterens vegne. 

Nylig hørte jeg om en storesøster som tok over typen til lillesøsteren.. 

Så ingenting forundrer meg lenger, sånn egentlig.. 

Anonymkode: c0268...85c

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan tenker du at ts noen gang skal ville ta med en ny partner hjem på middag hos moren?

Mennesker kan gjøre de galeste handlinger, og aldri gjenta dem igjen. De fleste drapsmenn og -kvinner går løse i samfunnet etter endt soning, uten fare for noen. Soning og rehabilitering er stikkordene i rettspleien. På privaten kaller vi det bekjennelse og tilgivelse. Et humant og velfungerende samfunn forutsetter at mennesker gis rom for å gjøre feil, både i samfunnet og på det personlige plan. Hver enkelt bidrar til dette ved å be andre om tilgivelse når grenser er overtrådt, og tilgi når andre kommer til oss i samme ærend.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt liknende historier jeg også, så jeg tviler egentlig ikke på at det er sant. 

En kåt ungvalp på 16 år, (som du uansett ikke har kontakt med lenger,) jeg hadde bare priset meg lykkelig for å være kvitt han.

Moren min derimot, fy faen. Jeg tror faktisk ikke jeg hadde orket å ha kontakt med henne lenger. Når du puler typen til dattera di, da er du virkelig nådd lavmål. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde begge vært ute av livet mitt. Hadde konfrontert moren min, og etter det så hadde vi kun sett hverandre i familieselskap. Hennes svik hadde vært det verste, og det at hun hadde hatt sex med en så ung gutt hadde også vært vanskelig og godta i seg selv.

Anonymkode: 27179...196

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ikke vil hjem til mor til jul så kan du jo alltids si du føler deg dårlig og trenger å slappe av hjemme alene. Da slipper du jo å en ubehagelig julemiddag og du får mer tid til å tenke over om du og hvordan du ønsker å konfrontere din mor. 

Anonymkode: a415d...e1a

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde aldri stolt på hun igjen og for en ekkel gris hun er. Fy fader for no lavmål. 

Anonymkode: ffee7...885

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Det er utrolig drøyt! Vet ikke hva jeg hadde gjort selv. Hvor mange år er det mellom moren din og eksen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Horten Market skrev:

Mennesker kan gjøre de galeste handlinger, og aldri gjenta dem igjen. De fleste drapsmenn og -kvinner går løse i samfunnet etter endt soning, uten fare for noen. Soning og rehabilitering er stikkordene i rettspleien. På privaten kaller vi det bekjennelse og tilgivelse. Et humant og velfungerende samfunn forutsetter at mennesker gis rom for å gjøre feil, både i samfunnet og på det personlige plan. Hver enkelt bidrar til dette ved å be andre om tilgivelse når grenser er overtrådt, og tilgi når andre kommer til oss i samme ærend.

Drap er den handlingen med minst fare for gjentakelse. 

Med tanke på morens flørting, og at her er vitne er vel ikke dette bare en liten glipp? 

Men du tenker litt utenfor boksen? Livets harde skole og er kanskje medlem av grupper der dere forteller hvordan samfunnet kunne blitt så mye bedre? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Familytree

Moren din er gal hvis hun gjorde dette.
Han var tenåring, jeg tror at hvis moren min hadde hatt sex med kjæresten min, hadde jeg vært kvalm for å være hennes sønn.

yuck

Et spørsmål: er du en veldig sjalu personen?

Endret av Familytree
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om du ikke vil hjem til mor til jul så kan du jo alltids si du føler deg dårlig og trenger å slappe av hjemme alene. Da slipper du jo å en ubehagelig julemiddag og du får mer tid til å tenke over om du og hvordan du ønsker å konfrontere din mor. 

Anonymkode: a415d...e1a

Takk, men jeg har ikke vært på besøk hos mamma på 10 år jeg. Dette med typen min stiller seg bare i en lang rekke ting hun har gjort. Jeg ligger i senga, akkurat våkna, drømte at jeg hadde sex med han. Faen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Familytree skrev:

Moren din er gal hvis hun gjorde dette.
Han var tenåring, jeg tror at hvis moren min hadde hatt sex med kjæresten min, hadde jeg vært kvalm for å være hennes sønn.

yuck

Et spørsmål: er du en veldig sjalu personen?

Ja hun er det. Kan bare ikke fatte at det har skjedd, er så sinnsykt ekkelt. 

Nei jeg er ikke spesielt sjalu nei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Gorilla skrev:

Oi! Det er utrolig drøyt! Vet ikke hva jeg hadde gjort selv. Hvor mange år er det mellom moren din og eksen?

19 år hvis jeg har regnet riktig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...