AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #1 Skrevet 11. desember 2019 hei:) moren min har jobb på barneskole og lurte på om jeg får lov til å hjelpe til der? enten bare frivillig eller med lønn, uten å måtte ha jobbintervju med ledelsen. jeg er bare 16 år Anonymkode: bf6be...a45
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #2 Skrevet 11. desember 2019 Ledelsen må såklart vite at du jobber der. I tillegg må du skrive under på taushetsplikt og slik. Men er du ikke selv på skolen da? Anonymkode: c04a2...b23
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #3 Skrevet 11. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ledelsen må såklart vite at du jobber der. I tillegg må du skrive under på taushetsplikt og slik. Men er du ikke selv på skolen da? Anonymkode: c04a2...b23 jeg har en greie som gjør at jeg får endel fritid. jeg har jobbet der en dag før og måtte da skrive under på taushetsplikt som du sa:) men er det helt greit at jeg er der ellers, selvom jeg ikke har gjort ferdig noe år på vgs? Anonymkode: bf6be...a45
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #4 Skrevet 11. desember 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: jeg har en greie som gjør at jeg får endel fritid. jeg har jobbet der en dag før og måtte da skrive under på taushetsplikt som du sa:) men er det helt greit at jeg er der ellers, selvom jeg ikke har gjort ferdig noe år på vgs? Anonymkode: bf6be...a45 Det må du ta opp med rektor der. Det er det ingen her som kan svare på. Anonymkode: 613b7...43c 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #5 Skrevet 11. desember 2019 Det er litt vagt hva du skal gjøre ved den skolen, og hva du egentlig lurer på. Hvis du skal jobbe på skolen så tenker jeg at du må ha en arbeidsavtale, taushetsplikt underskrevet og sannsynligvis gyldig politiattest (for det må alle som jobber med barn ha). Men hvis du tenker mer på at du ikke har noen utdanning som passer eller noe fullført videregående, så tror jeg ikke det er noe problem. Du vil bare ikke få så høy lønn som du ville ha fått om du hadde relevant utdanning. Anonymkode: 119e7...d67
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå