AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #1 Skrevet 11. desember 2019 Vi får ikke penisen hans inni meg, han kjennes for stor ut/jeg får trang. Har fått det til en gang, men det tok tid. Bruker glidemiddel, det hjelper lite. Han forgje gikk rett inn, så vaginisme er det ikke. Anonymkode: e6789...47f
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #2 Skrevet 11. desember 2019 Ville dumpet han. Anonymkode: 0b985...4c0
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #3 Skrevet 11. desember 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ville dumpet han. Anonymkode: 0b985...4c0 Det måtte du gjerne ha gjort. Jeg der i mot kommer ikke til å gjøre det😆 Anonymkode: e6789...47f 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #4 Skrevet 11. desember 2019 Du tilpasser deg nok etterhvert, så ville bare fortsatt å prøve, selv om det tar tid:) Dere kan jo oppnå orgasme på alternative måter i mellomtiden. Det kan kanskje også hjelpe om du er på toppen og styrer showet litt, om dere ikke alt har prøvd det. Anonymkode: f8edb...010 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #5 Skrevet 12. desember 2019 Etter 16 år tar der fortsatt litt tid, hun har flotte labias og jeg er stor, men så samarbeider vi jo godt, ler litt av "utfordringen". Når ting er på plass så fungerer det jo helt fantastisk. 23/18 over og ut. Anonymkode: 44d45...fac
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #6 Skrevet 12. desember 2019 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Etter 16 år tar der fortsatt litt tid, hun har flotte labias og jeg er stor, men så samarbeider vi jo godt, ler litt av "utfordringen". Når ting er på plass så fungerer det jo helt fantastisk. 23/18 over og ut. Anonymkode: 44d45...fac Over og ut..... 💂 Anonymkode: 2a5c8...dfc
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #7 Skrevet 12. desember 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Over og ut..... 💂 Anonymkode: 2a5c8...dfc Over og ut. Anonymkode: 44d45...fac
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #8 Skrevet 12. desember 2019 Du er for trang. Første gang med ny jente må hun vennes til min store penis siden de har vært med menn med normale før. Etter noen uker med stretching der nede, blir hun gradvis vant til mitt store lem. Noen gir rett å slett opp og sier de ikke vil bli utvidet, så er ofte et problem dette. Hva er greia med at noen damer vil holde seg trange? Er det for fremtidig partner de skal gifte seg med?😅 Anonymkode: f82df...131
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #9 Skrevet 12. desember 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Over og ut..... 💂 Anonymkode: 2a5c8...dfc Ja, og tilbake før du vet ordet av det. Bare tråden handler om XXL. Anonymkode: 8437c...6e6
casanova 1 Skrevet 12. desember 2019 #10 Skrevet 12. desember 2019 Mmm.... Litt uvanlig problem dette. Vanligvis er det jo omvendt. Han er for liten og eller hun er for vid. Etter å ha tenkt litt, er jeg kommet frem til to muligheter som kan bidra til, å avhjelpe problemet deres. Det ene er å gå til enten en gynekolog eller en sexolog. Personlig, fordi du både slipper legefrakken og i tillegg kan ta med deg mannen din tror jeg du er best tjent med sistnevnte. Hvis du heller vil "ta saken i egne hender", går du enkelt og greit til anskaffelse av en dildo som i omkrets er litt for stor for deg. Når du begynner å kjenne deg komfortabel med denne, skaffer du deg en ny en som har en enda litt større omkrets. Med jevnlig bruk, vil skjeden din ettervert bli mer elastisk.Bli mer mottagelig. Det vil blir litt lettere for han å komme inn i deg. Det eneste problemet er at du ikke vet hvor ofte og mye du trene. Det er det bare gynekologen/sexologen som kan fortelle deg. 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #11 Skrevet 13. desember 2019 Takk for svar! Anonymkode: e6789...47f
Svartfugl Skrevet 13. desember 2019 #12 Skrevet 13. desember 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Du er for trang. Første gang med ny jente må hun vennes til min store penis siden de har vært med menn med normale før. Etter noen uker med stretching der nede, blir hun gradvis vant til mitt store lem. Noen gir rett å slett opp og sier de ikke vil bli utvidet, så er ofte et problem dette. Hva er greia med at noen damer vil holde seg trange? Er det for fremtidig partner de skal gifte seg med?😅 Anonymkode: f82df...131 Høres ut som en spennende sexfantasi for deg. Men en kvinne blir nok ikke varig utvidet av en litt stor penis.
Hillbill Skrevet 13. desember 2019 #13 Skrevet 13. desember 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Du er for trang. Første gang med ny jente må hun vennes til min store penis siden de har vært med menn med normale før. Etter noen uker med stretching der nede, blir hun gradvis vant til mitt store lem. Noen gir rett å slett opp og sier de ikke vil bli utvidet, så er ofte et problem dette. Hva er greia med at noen damer vil holde seg trange? Er det for fremtidig partner de skal gifte seg med?😅 Anonymkode: f82df...131 Ja selvfølgelig er det hun som er for trang ... "Bit tenna sammen jenta mi, det går seg til etterhvert" Ikke på noe tidspunkt slår det deg at en pikk faktisk kan bli i overkant stor? 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #14 Skrevet 13. desember 2019 På 12.12.2019 den 20.49, AnonymBruker skrev: Over og ut. Anonymkode: 44d45...fac Enig. 13/12 under og inn her 😁 Anonymkode: 2a5c8...dfc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå