AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #1 Del Skrevet 11. desember 2019 Dere som har "hvit" vaskehjelp: Hvor mye betaler dere? Hvor ofte har dere vaskehjelp og hvor lenge arbeider hun/han? Hvablir gjort i løpet av den tiden? Har sett på hjemmesidene til firma i nærheten, men det står bare at man kan få tilbud tilsendt, og jeg vil først vite hva som er vanlig. Anonymkode: a88e4...3ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #2 Del Skrevet 11. desember 2019 Det er flere vaskefirma som har priser på nett der du plotter inn kvadratmeter og sånt. Citymaid og freska bla. Også kan du bla gjennom vaskere og hva de tar i den appen til "vaskehjelp.no" Men lurer også hva folk flest betaler for vask, annenhver uke. Og noen som bruker vaskehjelp.no -appen? Anonymkode: a92a1...ffe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #3 Del Skrevet 11. desember 2019 Jeg har sjekket et par lokale firma, men de har bare "kontakt oss" og ingen prisliste eller priskalkulator. Anonymkode: a88e4...3ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 12. desember 2019 #4 Del Skrevet 12. desember 2019 Freska fakturerer 469kr pr time, inkl mva. Man betaler ikke reisetid for rengjører. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #5 Del Skrevet 12. desember 2019 Vi betaler 300 per time når vi har vasking hver uke. Betalte 350 da det var annenhver uke. Anonymkode: a2e4e...2bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #6 Del Skrevet 12. desember 2019 Vi har hvit vaskehjelp, (som også jobber svart hos mange) og betaler 700 pr gang. 100 kvadratmeter, 2 etasjer. Bruker 2 timer. Sykt flink! Drar frem alt fra under senger og vasker nøye. Naboen vegg i vegg betaler 1100 kr gangen til et annet firma. Anonymkode: 6c9e4...d77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #7 Del Skrevet 12. desember 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vi har hvit vaskehjelp, (som også jobber svart hos mange) og betaler 700 pr gang. 100 kvadratmeter, 2 etasjer. Bruker 2 timer. Sykt flink! Drar frem alt fra under senger og vasker nøye. Naboen vegg i vegg betaler 1100 kr gangen til et annet firma. Anonymkode: 6c9e4...d77 Hun kommer annenhver uke. Vasker gulv, bad, kjøkken, speilskyvedører, diverse overflater, bord. Første gangen tok hun alle dører og skapdører, vet ikke om hun gjør det fortsatt. Anonymkode: 6c9e4...d77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #8 Del Skrevet 13. desember 2019 Betaler tusenlapp for 2 damer som kommer og vasker huset på nesten 200 kvm annenhver uke. De bruker litt over 2t og jeg kan ikke si at jeg er imponert. Hybelkaniner under sengene og støv her og der er igjen og så vasker de ikke badene skikkelig. Så vurderer å bytte firma, men aner ikke hvem som egentlig vasker badene skikkelig og tar hybelkaninene under sengen også ..... Anonymkode: f1b6a...ff9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #9 Del Skrevet 13. desember 2019 Jeg har hatt flere ulike vaskehjelper i Oslo og har vært misfornøyd med alle sammen. Mulig man må betale ekstra om man ønsker at det faktisk skal bli rent. Jeg opplevde også at vaskehjelpene ikke kom til avtalt tid. Tror ikke man bør se seg blind på prisen. Man bør se på hva man får for det man betaler. Anonymkode: 517cd...f93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miewyn77 Skrevet 13. desember 2019 #10 Del Skrevet 13. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Betaler tusenlapp for 2 damer som kommer og vasker huset på nesten 200 kvm annenhver uke. De bruker litt over 2t og jeg kan ikke si at jeg er imponert. Hybelkaniner under sengene og støv her og der er igjen og så vasker de ikke badene skikkelig. Så vurderer å bytte firma, men aner ikke hvem som egentlig vasker badene skikkelig og tar hybelkaninene under sengen også ..... Anonymkode: f1b6a...ff9 Anbefaler robotstøvsuger for hybelkaninene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå