Gjest Marion V2 Skrevet 30. mai 2005 #1 Skrevet 30. mai 2005 leste om dette i mag for noen dager siden....At man burde skjekk forskjellige ting på nettstedet man handlet på for å se om det var trgyt. har ikke handlet noe på nettet før,men vet jo at mange her inne på KG hjør det- spes Lookfantastic og Strawberrynet. jeg har også lyst,men vet ikke ghelt om det er trygt. regner jo egentlig med det siden alle her inne er fornøyd. Uansett... Det jeg leste var at man burde se etter forskjellige ting på sidene man handlet fra: At det bør være oppgitt firmanavn, adresse og tlf til nettstedet. Bør være et Nsafe-merke: Da handler du trygt. hvis det er "hengelås" er du inne på et trygt netthandleside. Om siden er merket med: SSL eller SEK(sikrest) Gjelder dette LF og SBN??
Gjest gjesta Skrevet 30. mai 2005 #2 Skrevet 30. mai 2005 hmm.. anakje! men eg (og mange av vennane mine) har bestillt mange ganga på LF uten problem..
vilde Skrevet 30. mai 2005 #3 Skrevet 30. mai 2005 Både LF og Strawberrynet bruker kryptering for sensitive opplysninger ja. Det man bør passe på er at man ikke skriver inn kreditkortnummer på sider som ikke har https...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå