Gå til innhold

Farene ved nettverksbygging- kan jeg skrive under på

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vennligst ikke kopier inn teksten, hilsen Aftenposten.

Takk

Anonymkode: 2d25c...3f1

• Liker 5
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk

😂😂😂😂

Anonymkode: 1f8ea...6b1

• Liker 4
Skrevet

Nok å lese overskriften for å skjønne hva dette handler om - for dem som har erfart dette. Bekjentskaper,usunne bindinger blir ofte sett gjennom fingrene med og bra det blir satt fokus på dette.

Anonymkode: db137...692

• Liker 4
Skrevet

Flott at Aftenposten retter søkelyset mot dette! 

Anonymkode: 972c2...c23

• Liker 4
Skrevet
On 12/11/2019 at 6:45 PM, AnonymBruker said:

Takk

Det er så trist at så godt som alle norske aviser har betalingsmur, hvorfor prøvde aldri noen med donasjon, som så mange utenlandske aviser? I Norge er det jo umulig å følge en sak fordi en må ha abonnementet både her og der.

Adressa.no en av de verste, du får lest ca. 0,5prosent uten å ha abonnement. Men Aftenposten gjemmer også nyhetssaker som burde vært for allmennheten bak betalingsmur. Spesielt bilulykker, dødsfall og kriminalitet synes jeg bør åpnes mer slik at en får vite hva som er på gang, kanskje i hjembyen hvor en ikke bor mer f. eks så er det mange som følger men ikke har råd til å abbonere på alt. Mest irriterende er det når en avis linker til en annen avis hvor artikkelen det også er under betalingsmur, en blir liksom pressa opp i et hjørne. Nei, vet ikke jeg, kanskje det bare er fordi jeg er så fattig at jeg ikke har råd, oglever uten tv, men likevel ønsker å få medmeg det viktigste. Ofte får jeg bare en setning eller to. Men det vi ikke vet bryr vi oss kanskje ikke om til syvende og sist, vi vet jo ikke om at saken eksisterer - de to setningene blir fort glemt. (om det ikke er internasjonalt og viktig, for meg. Da søker i hvertfall jeg det opp i frie aviser) 

Anonymkode: fb8a3...011

• Liker 5
Skrevet

Veldig normalt. Folk kjenner hverandre og gjør hverandre tjenester. Gamle familier på stedet, skogeiere, butikkeiere, entreprenørfirma, lokalavisa redaktør osv som møtes på lørdagskafe. Bekjente i Rotary klubben og frimurer, handelstandsforeninger om.

Når kommunen skal bruke penger kontaktes kjentfolk. Hvem får brøyting, innvilget byggetillatelser osv

Norge skårer lavt på korrupsjon men vi kaller det noe annet. 

Spesielt mindre steder er det mye samrøre og venners venner.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...