LilleBille Skrevet 30. mai 2005 #1 Skrevet 30. mai 2005 Dere som laster ned Lost og andre serier/filmer etc. - hvor finner dere dem??
Gjest Spacegirl Skrevet 30. mai 2005 #3 Skrevet 30. mai 2005 Jeg bruker Bearshare til å laste ned slikt. Der har jeg bl.a. lastet ned alle Lost-episodene, The 4400 og Charmed-episoder. Limewire fungerer også bra
Englepus Skrevet 30. mai 2005 #4 Skrevet 30. mai 2005 Eller her: http://the-realworld.de/index.php Der trenger du eMule for å laste ned.
LilleBille Skrevet 30. mai 2005 Forfatter #5 Skrevet 30. mai 2005 Jeg bruker Limewire - men jeg har ikke "funnet" disse episodene .. hva skal jeg søke på. ?? Har bare tidligere lastet ned musikk og sånt...
Nella Skrevet 30. mai 2005 #6 Skrevet 30. mai 2005 Lær deg å bruke torrent Det er mye greiere og lettere å få tak i ting da det er sider som fokuserer på masse tv-serier bla. www.btsites.tk der ligger det oversikt over sider og klienter. Må laste ned en torrentklient først. Lagt inn Azureus her og den er enkel og grei. Så lastes det ned fra Piratebay.org Filelist.org og unrealtorrents.com bla De to siste er raskere enn piratebay ofte, men på piratebay er det lettere å få tak i norske og svenske saker siden siden er svensk. Anbefales. Jeg er ingen racer i dette egentlig, men må si jeg liker det bedre enn kazaa og limewire ihvertfall.
LilleBille Skrevet 30. mai 2005 Forfatter #7 Skrevet 30. mai 2005 Takk skal du ha.. da får jeg se om jeg får det til.
Nella Skrevet 30. mai 2005 #8 Skrevet 30. mai 2005 Linker med FAQ og sånn på den siden og en innføring. Når man kommer inn i det så er det veldig greit. Masse filmer der i bra kvalitet også rundt omkring. Søker du i google er det sikkert en norsk veiledning et sted også, mange ganger jeg skjønner mer av det. :oops:
Gjest lilletroll Skrevet 31. mai 2005 #10 Skrevet 31. mai 2005 PÅ LimeWire.. Mvh Yvonne "Hvordan" søker du da?? Prøvde å søke etter film/serie i dag jeg, men lykkes ikke... Jeg er håpløs
Crazee Skrevet 31. mai 2005 #11 Skrevet 31. mai 2005 No går det an å søka etter torrentfiler frå www.bittorrent.com òg.
Nella Skrevet 31. mai 2005 #12 Skrevet 31. mai 2005 No går det an å søka etter torrentfiler frå www.bittorrent.com òg. Ja, det er helt genialt Blitt "hekta" på torrents jeg nå så sambo mente i går at jeg bare lasta ned alt jeg kom over helt ukritiskt :o Skjønner ikke hva han snakker om. Litt serier her og der som han ikke vil se så har jeg jo det liggende på pc'n når han holder på med andre ting eller skal spille bilspill. Brukte mest kazaa før det og der ble det jo baremasse "falske" filer og filmer med dårlig kvalitet etterhvert.
LilleBille Skrevet 31. mai 2005 Forfatter #13 Skrevet 31. mai 2005 PÅ LimeWire.. Mvh Yvonne Hvor finner du filmene der da???
Gjest Gitte Skrevet 31. mai 2005 #14 Skrevet 31. mai 2005 bruker thepiratebay.com jeg også, og azureus. bearshare er bedre enn dc++ siden du ikke trenger noe å dele. på dc++ må du gjerne ha 4 gig å dele før du kan laste ned, og det er en god del sanger og/eller serier. torrents er veldig greit, men ofte får du ned .rar filer. og da trenger du winRAR som du laster ned på www.rarlab.com
Anglofil Skrevet 31. mai 2005 #15 Skrevet 31. mai 2005 Lastet f. eks In Good Company før den kom på kino i Norge. Da søkte jeg rett og slett på filmen, og lastet den ned. Såre enkelt synes jeg ihvertfall. Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå