AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #1 Skrevet 11. desember 2019 Selv om dette er ingenting i forhold til de som prøver i flere år, så kjenner jeg likevel på litt frustrasjon🙁 I fjor på denne tiden ble jeg gravid 2 ganger på 3 mnd, mistet begge gangene. Den siste gangen måtte jeg ha utskrapning. Nå har vi prøvd i 5 mnd uten å lykkes. Jeg vet det kan ta tid for alle, men jeg bare lurer på om utskrapning kan føre til problemer med å bli gravid igjen? Er det noen som har erfaring med det? Anonymkode: df2d3...237
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #2 Skrevet 11. desember 2019 Etter jeg tok utskrapning tok det 8 mnd før jeg ble gravid igjen, men mistet. Ble gravid igjen etter 2 mnd, men mistet da også. Etter det tok det 10 mnd før jeg ble gravid og er nå 35 uker på vei. Tror ikke utskrapningen hadde noe å si. Anonymkode: 2dcee...1dd
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #3 Skrevet 11. desember 2019 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Etter jeg tok utskrapning tok det 8 mnd før jeg ble gravid igjen, men mistet. Ble gravid igjen etter 2 mnd, men mistet da også. Etter det tok det 10 mnd før jeg ble gravid og er nå 35 uker på vei. Tror ikke utskrapningen hadde noe å si. Anonymkode: 2dcee...1dd Så trist å høre hva du har vært gjennom, men glad på dine vegner over at du har lyktes nå❤️ Etter utskrapningen jeg hadde var jeg ikke mentalt klar for å prøve igjen, så vi har hatt en pause på 6 mnd, før vi følte oss klare igjen. Nå har vi prøvd igjen i 5 mnd uten å lyktes. Anonymkode: df2d3...237
J1994 Skrevet 11. desember 2019 #4 Skrevet 11. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Selv om dette er ingenting i forhold til de som prøver i flere år, så kjenner jeg likevel på litt frustrasjon🙁 I fjor på denne tiden ble jeg gravid 2 ganger på 3 mnd, mistet begge gangene. Den siste gangen måtte jeg ha utskrapning. Nå har vi prøvd i 5 mnd uten å lykkes. Jeg vet det kan ta tid for alle, men jeg bare lurer på om utskrapning kan føre til problemer med å bli gravid igjen? Er det noen som har erfaring med det? Anonymkode: df2d3...237 Etter min SA tok det et halvt år (kun to sykluser) å bli gravid igjen, og etter MA tok det 3 mnd (tre sykluser) å bli gravid igjen. Så for min del tok det raskere tid etter MA fordi jeg fikk igjen regelmessig syklus med en gang og etter SA tok det først 3 mnd før mensen kom, og enda 3 mnd der igjen før den kom andre gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå