Gå til innhold

14 år og barnevakt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er en 14 år gammel jente i 9. Klasse som har lyst å tjene litt penger, jeg tror jeg hadde vørt en god barnevakt siden jeg er ganske god med barn. Så jeg begynte å google litt, men de fleste stedene måtte man være over 18. 

jeg lurer på, ville dere latt en 14 åring sitte barnevakt for barnet deres? Og hvor kan jeg evt bli en barnevakt, liksom hvilken nettside?

(jeg ser eldre ut enn jeg er, og oppfører meg ganske modent. Jeg er vedig rolig osv)

Anonymkode: c0212...70f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lag deg en profil på sitly.no 👍😊 

Jeg ville absolutt gitt en 14 åring ansvar for mine barn dersom hun/Han var moden nok. Har selv en datter på 14 som fint kan passe mine to små under 3 år. 

Anonymkode: 16fd3...76b

Skrevet

Det kommer jo veldig ann på hvor moden du er. 

Jeg ville vel eller fokusert på familie og bekjente sine unger, siden du er så ung enda.

Det er veldig vanskelig å dømme ut i fra noen vi ikke kjenner :)

Snakk med foreldra dine også kan de sikkert hjelpe deg og komme med råd og meninger :) 

• Liker 1
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lag deg en profil på sitly.no 👍😊 

Jeg ville absolutt gitt en 14 åring ansvar for mine barn dersom hun/Han var moden nok. Har selv en datter på 14 som fint kan passe mine to små under 3 år. 

Takk, vet ikke hvorfor men det går ikke.. står at jeg allerede har en bruker, så prøver jeg å logge inn da med den brukeren, men det går ikke):

Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk, vet ikke hvorfor men det går ikke.. står at jeg allerede har en bruker, så prøver jeg å logge inn da med den brukeren, men det går ikke):

Ok så rart. Spør om foreldrene dine kan hjelpe deg 😊👍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...