AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #1 Skrevet 11. desember 2019 Bare jeg som syns det er noe dumt over, når en kvinne står og kikker på noen slik på den måten som hun på dette bildet? Ofte kvinner som gjør det, feks i diskusjoner og sånt. Anonymkode: c6431...fb8
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #3 Skrevet 11. desember 2019 Noe dumt over en som ser på den som snakker? Det er da helt vanlig. Gjør ikke du det? Anonymkode: 114d9...e0e 5
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #4 Skrevet 11. desember 2019 Hun sitter ved siden av han og følger med på hva han sier. Det er bare normal høflighet. Hun kunne selvfølgelig ha snudd stolen mot han, men det er styrete hvis det er et helt bord med folk som snakker etter tur. Anonymkode: f71b5...af3 2
exictence Skrevet 11. desember 2019 #5 Skrevet 11. desember 2019 Det er da normalt å se på den som snakker. 3
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #6 Skrevet 11. desember 2019 Ser ut som et møte. Hvor ser du når noen på et møte snakker? Ut av vinduet, kanskje? Anonymkode: 3f749...314 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #7 Skrevet 11. desember 2019 MEN, jeg liker at du postet dette i "skråblikk". He he he Anonymkode: 3f749...314 3
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #8 Skrevet 11. desember 2019 Joda og ingenting galt. Tenker bare på hvordan hodet bøyes bakover på den måten der. Nå de gjør det, holder de ofte hodet sånn bakover lenge. Har merket det selv, og det frustrerer meg litt. Gå vel an å bare snu seg til siden og se oppover. Det er det jeg gjør, og anser som normalt hvertfall. Selv om andre er høyere enn meg, bøyer jeg aldri hodet bakover for å se på dem, virker unaturlig for meg, og ville fått meg til å føle meg teit. Men kanskje det kler kvinner bedre å gjøre det? At det er en form de bare har vendt seg til? Anonymkode: c6431...fb8
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #9 Skrevet 11. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Joda og ingenting galt. Tenker bare på hvordan hodet bøyes bakover på den måten der. Nå de gjør det, holder de ofte hodet sånn bakover lenge. Har merket det selv, og det frustrerer meg litt. Gå vel an å bare snu seg til siden og se oppover. Det er det jeg gjør, og anser som normalt hvertfall. Selv om andre er høyere enn meg, bøyer jeg aldri hodet bakover for å se på dem, virker unaturlig for meg, og ville fått meg til å føle meg teit. Men kanskje det kler kvinner bedre å gjøre det? At det er en form de bare har vendt seg til? Anonymkode: c6431...fb8 Har du asperger eller lignende? Anonymkode: 3f749...314 3
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #10 Skrevet 11. desember 2019 Bare prøv å forestille deg at en mann står slik på samme måte, så skjønner man kanskje bedre hva jeg mener. Anonymkode: c6431...fb8
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #11 Skrevet 11. desember 2019 Synes hun ser ut som hun tenker "der er han i gang igjen... tro om jeg husket å dra ut kontakten til kaffetrakteren?" Anonymkode: 5d7be...5d1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #12 Skrevet 11. desember 2019 4 minutter siden, AnonymBruker said: Joda og ingenting galt. Tenker bare på hvordan hodet bøyes bakover på den måten der. Nå de gjør det, holder de ofte hodet sånn bakover lenge. Har merket det selv, og det frustrerer meg litt. Gå vel an å bare snu seg til siden og se oppover. Det er det jeg gjør, og anser som normalt hvertfall. Selv om andre er høyere enn meg, bøyer jeg aldri hodet bakover for å se på dem, virker unaturlig for meg, og ville fått meg til å føle meg teit. Men kanskje det kler kvinner bedre å gjøre det? At det er en form de bare har vendt seg til? Anonymkode: c6431...fb8 Ja, hvis du har lyst til å få skikkelig vondt i nakken. Anonymkode: f71b5...af3 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #13 Skrevet 11. desember 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du asperger eller lignende? Ja faktisk. Hvordan kunne du tolke det ut av dette?? Svar seriøst om du svarer takk. Anonymkode: c6431...fb8
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #14 Skrevet 11. desember 2019 25 minutter siden, AnonymBruker said: Bare jeg som syns det er noe dumt over, når en kvinne står og kikker på noen slik på den måten som hun på dette bildet? Anonymkode: c6431...fb8 Ja. Anonymkode: 026a9...5e4
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #15 Skrevet 11. desember 2019 7 minutter siden, AnonymBruker said: Bare prøv å forestille deg at en mann står slik på samme måte, så skjønner man kanskje bedre hva jeg mener. Anonymkode: c6431...fb8 Jeg skjønner absolutt ikke hva du mener. Kan du forklare det? Anonymkode: 114d9...e0e
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #16 Skrevet 11. desember 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja faktisk. Hvordan kunne du tolke det ut av dette?? Svar seriøst om du svarer takk. Anonymkode: c6431...fb8 Fordi vanlige folk blir ikke frustrert av noe sånt. Vanlige folk legger ikke merke til dette engang. Vanlige folk følger med på hva som blir sagt og ser på den som snakker, ikke ser på hvordan de som ser på ser på den som snakker.. Anonymkode: 3f749...314 3
Svartfugl Skrevet 11. desember 2019 #17 Skrevet 11. desember 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Joda og ingenting galt. Tenker bare på hvordan hodet bøyes bakover på den måten der. Nå de gjør det, holder de ofte hodet sånn bakover lenge. Har merket det selv, og det frustrerer meg litt. Gå vel an å bare snu seg til siden og se oppover. Det er det jeg gjør, og anser som normalt hvertfall. Selv om andre er høyere enn meg, bøyer jeg aldri hodet bakover for å se på dem, virker unaturlig for meg, og ville fått meg til å føle meg teit. Men kanskje det kler kvinner bedre å gjøre det? At det er en form de bare har vendt seg til? Anonymkode: c6431...fb8 Det er en måte å lytte på, folk gjør det på forskjellige måter, og er nok ikke spesielt klar over hvordan det ser ut. Folk ser veldig forskjellige ut, med andre ord, og folk tenker nok ikke like mye på deg om de ser teite ut slik eller slik.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #18 Skrevet 11. desember 2019 Føler av og til at å være kvinne er en dårlig deal i livet. Alt skal overtolkes som noe det ikke er. Hva er så spesielt med at hun dama på bildet ser litt bort? Kanskje hun tenker på hva hun skal ha til middag? Eller at hun kjeder seg? Anonymkode: c609a...94f 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #19 Skrevet 11. desember 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Fordi vanlige folk blir ikke frustrert av noe sånt. Vanlige folk legger ikke merke til dette engang. Vanlige folk følger med på hva som blir sagt og ser på den som snakker, ikke ser på hvordan de som ser på ser på den som snakker.. Anonymkode: 3f749...314 Var det nødvendig å si "vanlige folk" tre ganger? Måtte bare gni det inn at du tenker på mennesker med asperber som uvanlige folk? Anonymkode: 44f72...b30 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #20 Skrevet 11. desember 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Fordi vanlige folk blir ikke frustrert av noe sånt. Vanlige folk legger ikke merke til dette engang. Vanlige folk følger med på hva som blir sagt og ser på den som snakker, ikke ser på hvordan de som ser på ser på den som snakker.. Anonymkode: 3f749...314 Det virker på meg som kjedelig å være "vanlig". Sjelløst og relativt sanseløst liksom. Får hvertfall inntrykk av det. Så på en måte føler jeg meg litt privilgert som har Asperger. Vi ser og sanser ting "vanlige" folk ikke gjør. Det vanlige folk har som vi ikke har, virker derimot uvesentlig. Hvis det er noe i det hele tatt. Syns nesten litt synd på dere faktisk. Anonymkode: c6431...fb8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå