Gå til innhold

hvor mye?

Anbefalte innlegg

Gjest gjest4
Skrevet

Sitter her og regner over hvor mye bryllupet vårt kommer til å koste inkl. alt.. har ca 85 gjester og er kommet opp i 120 000. HVordan er det med dere andre? hvor mange gjester og hvor mye bruker dere på denne ene dagen?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

45 gjester og budsjett på 75000.

Skrevet

64 gjester og prislappen ble ca. 110.000

Gjest brud i sommer
Skrevet

Vi blir ca 40 gjester. Vi regner ca 20.000 uteom mat og drikke (altså: blomster, kjole, klær til brudgom, undertør, fotograf, frisør, smykke osv).

Også regner vi 1100 pr person for middag og drikke (før maten, under maten og 2 bonger i baren etterpå).

Altså totalt: ca 65.000,-

Gjest Madam Felle
Skrevet

Vi blir 69 gjester, og ligger på rundt 65 000 kr. har budsjett på 70 000, men tviler på vi kommer opp i det.

Gjest Brud i fjor
Skrevet

Giftet meg i fjor, vi var 55 gjester og bryllupet kostet 70.000 kroner pluss bryllupsreise til 50.000. (Men det blir ikke helt riktig å regne med bryllupsreisen, for vi ville jo dratt på ferie uansett.)

Skrevet

me blir ca 70 og har eit budsjett på 90000 kroner :o

Skrevet

Vi blir 52 stk og har et budsjett på 85.000,- Men vi har sprukket allerede.....

Kommer nok nærmere 100.000,- men da er også bryllupsreisen talt med.

Skrevet (endret)

slettet

Endret av gaja
Skrevet

Vi regner med ca 130 000 kr og da har vi budsjettert med 90 gjester. Så gjenstår det bare å se om vi greier å slanke ned lista så vi ender opp med kun 90 gjester.

Skrevet

Vi blir 83 til middag og 34 ekstra til kaffe.

Kommer nok opp i 150.000,- :roll: :hår:

Gjest Praxis
Skrevet

120 gjester (inkl. kaffegjester) og budsjett på 30 000- 40 000. Dette inkluderer; kjole (som jeg får sydd), levende musikk til dans, rødvin, invitasjoner, blomster og bordpynt, + andre småting som trengs siden vi holder det i eget lokale. Vi er så heldige at vi får masse hjelp; mat, hans klær, lokale (samfunnshus), det meste av drikkevarene (-rødvin).

Vi har gjort vårt beste på å kutte kostnadene på det som kan kuttes (mamma lager bryllupskaken f.eks...)

Bryllupsreisen kommer selvfølgelig utenfor, og det må vi nok sponse selv....

Skrevet

Vi blir omtrent 120 gjester til kaffi (55 til middag)..

Tror nok heile opplegget kan komme til å koste opp mot 100 000! :o

Skrevet

Vi var 56 stykker - eller nei, 2 stykker meldte avbud dagen før, så vi ble 54, pluss 6 serveringspersonale som ble med på festen etterpå.

Budsjettet var på 60 000kr. Innså rundt påske at det sprakk med ca. 15 000. Dette er ikke medregnet gratis bar, som min far dekket utenom.

Tror nok vi var oppe i over 80 000kr. til sammen, uten at vi har satt oss ned og gått igjennom regnskapet enda - for øyeblikket sendes alle store regninger, catering, fotograf, lokale etc. rett og slett videre til foreldrene mine, som dekker det til vi får gjennomgått hele røra... :oops:

Vanskelig å få full oversikt for alt vi har lagt ut underveis - skal vi regne med alle drosjeregningene etter planleggingsmøter hos søstern min, har jeg regnet inn hva kakefatene kostet, fikk søstern min dekket bryllupskaken av mamma, etc.

Skrevet

Vi blir tilsammen 65, og har et budsjett på 120.000. I tillegg kommer bryllupsreise på 34.000 :o Får leve på luft og kjærlighet frem til september :)

Gjest Festfrøkna
Skrevet

Litt godt å høre at det ikke bare er vi som bruker penger :-? Skal ha 110 gjester og bare middag+drikke (fire retters, champagne, vin og fri bar) kommer på 132000 :o I tillegg kommer blomster, klær, kake, osv, osv, osv... ja, dere kan sikkert se hvor dette ender - nifst!

Gjest brud i sommer
Skrevet

Betaler dere alt selv???

Skrevet

120 000 kr. Vi blir 70 gjester. Og ja, vi betaler alt selv. Har spart og spart, og enda har vi et år til å spare på.

Skrevet

Gurimalla :o

Da jeg hadde stort bryllup for 10 år siden hadde vi 70 gjester og det kostet oss 50 000 kroner. Skal si ting har blitt dyrere!! Eller er kravene bare blitt større?

Vi brukte 10000 på klær og bil og fotograf

30 000 på mat (tre retters), drikke (fri bar, men mange avholdsfolk), bra band, lokale, blomster osv. Nå var det ikke no high-class hotell da, kanskje derfor det ikke ble så ille?

Syns over 100 000 høres helt vilt ut jeg! TENK hva man kunne gjort med så mye penger!! (Men jeg mener ikke at dere ikke skal bruke så mye penger altså, jeg bare drømmer meg litt bort på hva jeg kunne gjort..... :oops: )

Skrevet

Vi blir 16 personer og har et grovt budsjett på 50.000 kroner. Middagen koster mest, med en kuvertpris på ca 2000 kroner. Bryllupsreisen kommer i tillegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...