AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #1 Skrevet 11. desember 2019 Jeg jobber i en bransje der det er forventet at man kler seg litt penere på jobb enn man gjør ellers (typisk sort bukse med bluse og/eller blazer til). Jeg går derfor som regel i sorte bukser av syntetisk materiale, men merker at det på slutten av dagen kan bli litt "klamt" i underlivet og ofte føler jeg at det kan lukte av det. De gangene jeg går i jeans/bukser av bomull har jeg ikke det samme problemer. Jeg bruker derfor noen ganger sorte "jeansbukser" av bomull, men føler da ikke at jeg fremstår like formell/pyntet. Er det noen som har tips til bukser som gir en "profesjonell look", uten at de fører til klamhet? Eller eventuelt hvordan man kan redusere klamhetsfølelsen i syntetiske bukser? Anonymkode: 66d00...aea
Umylian Skrevet 11. desember 2019 #2 Skrevet 11. desember 2019 Ja. Kjøper du klær av høyere kvalitet er det lett å unngå syntetiske stoffer. Men det koster litt å investere i. Men må bygge en basisgarderobe og kanskje også legge litt penger i få tilpasset klær hos skredder. Absolutt verdt det i lengden. 4
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #3 Skrevet 11. desember 2019 For eksempel HUGO har mange klassiske bukser og blazere i tynn ull. Anonymkode: 53521...827 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #4 Skrevet 11. desember 2019 Filippa k har og bukser i bomull eller ull. Følg med på zalando og boozt, du kan finne de på tilbud innimellom. Anonymkode: dacd5...3fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå