Gå til innhold

leking etter skolen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leker barnet deres like mye ute og med venner på denne tiden av året? eller merker dere at barnet er mer hjemme og mindre sosial?

Synes barnet er merkverdig mer inne og mindre sosial. usikker på hvor mye jeg skal legge i det. 

barnet er 10 år.

Anonymkode: 6f29a...40c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange som møtes online i stedet for å besøke hverandre. Men det er jo også stor forskjell på det, om han liker å være alene og snakke med andre over headsettet, eller foretrekker fysisk besøk. Jeg har to gutter, der niåringen går på veggen om han ikke får besøk, mens størstemann trives med å være alene. Uansett greit å sjekke ut om han har kontakt med andre. 

Anonymkode: a0513...990

Skrevet

Lite ute, men er en del på besøk hos hverandre. Men det er mindre nå enn om sommeren, og det avtales i større grad på forhånd.

Anonymkode: e8324...d1a

Skrevet

I dag er det - 11grader, vind og fokk og rokk her. Og mørkt... Slik har det i grunnen vært mer eller mindre siden begynnelsen av november. Så utelek frister lite for min 10 åring.  

Skrevet

Lite ute på vinteren

Anonymkode: 5cc01...696

Skrevet

jeg synes det blir mye skjerm. Han spiller og snakker med venner der, men føler likevel han helst  bare vil være hjemme nå for tiden.

Anonymkode: 6f29a...40c

Skrevet

Det var noen her som skrev det samme for et par dager siden.

Anonymkode: 880c4...e75

Skrevet

Min niåring er også mindre ute, og det er helt forståelig. Han trenger også mer søvn på vinteren og velger å legge seg en time tidligere enn han gjorde i sommer.

Anonymkode: ade61...5e7

Skrevet

Alle mine tre er mye ute. I dag for de ut etter middag kl. 16.00. 

De er 10, 8 og 6 år.

Anonymkode: 8b00e...17a

Skrevet

Lite ute med mindre det er snø. 
9 åringen er like sosial med venner året rundt, men nå er det for det meste inne her eller hos venner

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...