Gjest Hilde K S Skrevet 30. mai 2005 #1 Skrevet 30. mai 2005 Koselig spisested i Bergen? Nevn gjerne hvilken mat de har og prisklasse. Takk, søte dere!
Gjest Seleena Skrevet 30. mai 2005 #2 Skrevet 30. mai 2005 Potetkjelleren - dyrt - 3-4-5-6-7 rettars middag
Væren Skrevet 30. mai 2005 #3 Skrevet 30. mai 2005 Finnes "De tre musketerer" ennå? Var der og spiste en gang jeg var på kurs i Bergen og husker ennå maten... Lite og intimt!
Gjest Hilde K S Skrevet 30. mai 2005 #4 Skrevet 30. mai 2005 De tre musketerene har avgått med døden. Potetkjelleren er ok, men kanskje et sted med litt lettere mat?
Gjest Cerise Skrevet 30. mai 2005 #5 Skrevet 30. mai 2005 jeg vil på det aller varmeste anbefale escalon,en kjempebra tapasrestaurant som er veldig koselig, og som har utrolig bra mat. Ligger rett ved siden av fløybanen.
Armonia Skrevet 30. mai 2005 #6 Skrevet 30. mai 2005 jeg vil på det aller varmeste anbefale escalon,en kjempebra tapasrestaurant som er veldig koselig, og som har utrolig bra mat. Ligger rett ved siden av fløybanen. Ja, der er det kjempe koslelig
Annie78 Skrevet 30. mai 2005 #7 Skrevet 30. mai 2005 Jeg trives godt på bryggeloftet (trad. kjøtt og fiskemat. Mellomdyrt)....og Fridays.
Gjest Hilde K S Skrevet 30. mai 2005 #8 Skrevet 30. mai 2005 Fridays. Et sånt sted jeg var ute etter. Takk alle sammen!
Gjest gjesta Skrevet 30. mai 2005 #9 Skrevet 30. mai 2005 Skal vi dit, Hilde? Takk alle sammen! I såfall; takk fra meg også!
Gjest Hilde K S Skrevet 30. mai 2005 #10 Skrevet 30. mai 2005 Skal vi dit, Hilde? I såfall; takk fra meg også! Ja. De har variert og god mat. Ikke fryktelig dyrt. Det føles vondt å svikte Kina, men nå bør vi fornye oss. Vi har gått på Kina i snart tre år?
Gjest gjest1 Skrevet 31. mai 2005 #11 Skrevet 31. mai 2005 Ser dere har funnet en plass, men jeg kan anbefale Spisekroken som ligger oppe ved klosteret. De har et prisnivå som passer de fleste far 135 og oppover. Hun kokken er bare fantastisk, servicen er konge( har i alle fall vært det de gangene jegh ar vært der).
Gjest gjesta Skrevet 31. mai 2005 #12 Skrevet 31. mai 2005 Pulverheksa; Vi trenger mange tips vi. Har rekt ned dørene på Kinaen i noen år (!) nå, så vi er klar for å utvide horisontene våre litt. En gang var vi forresten vill og gal - da forsøkte vi tapas.
Gjest gjest1 Skrevet 1. juni 2005 #13 Skrevet 1. juni 2005 SoHo, anbefales de har knallbillig sushi før fem, og etter fem får du også annen mat, til en middels rimelig penge. (Har kun spist sushi der) En annen plass vi liker er zupperia, sjømatsymfonien deres er fantastisk, og suppene er ikke så verst de heller. Til sen lunch/brunch på en lørdag eller en annen dag, er Bølgen & Moi et godt alternativ. Burgeren deres går det jetord om. lykke til i jakten på nye spisesteder, kanskje jeg blir med dere en dag...?
Gjest Tristessa Skrevet 1. juni 2005 #14 Skrevet 1. juni 2005 Ellers er Naboen veldig bra da, skikkelig mat til greie priser. Den svenske menyen er studentvennlig med hovedretter til en hundrelapp, ellers er det vel en del dyrere. Fantastisk god mat, rolig sted og hyggelig service. Og bayeren...
Gjest gjesta Skrevet 2. juni 2005 #15 Skrevet 2. juni 2005 Takk, takk jenter! Med så mange gode mattips, er det vel fare for at vi kommer til å trille etterhvert.... *kupper tråden til Hilde* lykke til i jakten på nye spisesteder, kanskje jeg blir med dere en dag...? Bare til å sende en PM.
Totalya Skrevet 2. juni 2005 #16 Skrevet 2. juni 2005 Vi havna på Finnegårdene da det var fullt alle andre steder vi prøvde, og det var ei opplevelse, men det var dyrt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå