AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #1 Skrevet 11. desember 2019 Okei, så meg og søsteren min som er et år eldre enn meg har de samme felles vennene. Hun henger med de på min alder og vi er i samme gjeng. Som søsken ofte gjør krangler vi ofte. Vi har begge skyld i det vi krangler om og vi er like dårlige begge to. Mener jeg. Men jeg merker ofte at når vi krangler og hun blir sur og lei seg går hun ofte til vennene våre. Det er ikke så gøy for jeg føler ofte jeg ikke har noen å snakke med og jeg føler meg veldig utlevert. Selv sier jeg ikke noe til noen for jeg vet det går over. Det hjelper heller ikke å snakke med hun om det. For hun mener hun alltid har rett. Det er helt umulig å diskutere med hun. jeg har sagt fra til mamma og pappa men de sier det ikke er så mye de kan gjøre med det. Noen råd? Anonymkode: 217ed...8df
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #2 Skrevet 11. desember 2019 Du er åpenbart et barn. Du bør snakke med voksne folk, ikke et forum Anonymkode: 8579a...100
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #3 Skrevet 11. desember 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Okei, så meg og søsteren min som er et år eldre enn meg har de samme felles vennene. Hun henger med de på min alder og vi er i samme gjeng. Som søsken ofte gjør krangler vi ofte. Vi har begge skyld i det vi krangler om og vi er like dårlige begge to. Mener jeg. Men jeg merker ofte at når vi krangler og hun blir sur og lei seg går hun ofte til vennene våre. Det er ikke så gøy for jeg føler ofte jeg ikke har noen å snakke med og jeg føler meg veldig utlevert. Selv sier jeg ikke noe til noen for jeg vet det går over. Det hjelper heller ikke å snakke med hun om det. For hun mener hun alltid har rett. Det er helt umulig å diskutere med hun. jeg har sagt fra til mamma og pappa men de sier det ikke er så mye de kan gjøre med det. Noen råd? Anonymkode: 217ed...8df Ja, også har jeg spurt en del venninner om hun ofte kommer til de når vi har kranglet, og då sa hun ja... så jeg har bevis på det Anonymkode: 217ed...8df
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #4 Skrevet 11. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du er åpenbart et barn. Du bør snakke med voksne folk, ikke et forum Anonymkode: 8579a...100 Jeg er 18 år Anonymkode: 217ed...8df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå