AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #1 Skrevet 11. desember 2019 Jeg er en kvinne som er misfornøyd med kroppen min mange sier jeg har store pupper jeg syntes de ikke er så spesielt store men også har jeg veldig flat rumpe og litt fett på magen Anonymkode: 01fb0...95a
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #2 Skrevet 11. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en kvinne som er misfornøyd med kroppen min mange sier jeg har store pupper jeg syntes de ikke er så spesielt store men også har jeg veldig flat rumpe og litt fett på magen Anonymkode: 01fb0...95a Hadde en periode der jeg gikk gjennom tøffe år å la på meg en del. Alltid vært godt trent å spist sundt, men så ble det kanskje en del trøstespising. Beste tipset er å begynne å bli aktiv å trene å spise sundt. Det gjør ikke bare godt for psyken å føle seg i god form, men også sin egen velvære og selvtilitt. Krever en del jobb, men er absolutt verdt det.😊 Anonymkode: 2839e...b87 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #3 Skrevet 11. desember 2019 Da skjerper du inn kostholdet, og begynner trene. Så får du både rumpe og flat mage. For store pupper er ikke en fordel uansett. Anonymkode: 40d3e...c3d 6
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #4 Skrevet 11. desember 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde en periode der jeg gikk gjennom tøffe år å la på meg en del. Alltid vært godt trent å spist sundt, men så ble det kanskje en del trøstespising. Beste tipset er å begynne å bli aktiv å trene å spise sundt. Det gjør ikke bare godt for psyken å føle seg i god form, men også sin egen velvære og selvtilitt. Krever en del jobb, men er absolutt verdt det.😊 Anonymkode: 2839e...b87 Tusen takk for tipset Anonymkode: 01fb0...95a
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #5 Skrevet 11. desember 2019 Hvor store bryster da ts? Anonymkode: 664ce...6df 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #6 Skrevet 11. desember 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor store bryster da ts? Anonymkode: 664ce...6df Har 75 g Anonymkode: 01fb0...95a 1
MuffinStud Skrevet 11. desember 2019 #7 Skrevet 11. desember 2019 Gå sammen med ei venninne. Bestem dere for å gjennomføre seks (?) uker. Ta kontakt med treningsstudio og bestill en time personlig trener med kostholdsplan. Opplev hvordan det er å trene med fremgang og med energi i kroppen. Hold kostholdsplanen. Etter endt periode, vurder om dere vil fortsette eventuelt justere. Det er spesielt opplevelsen av aktivitet i forhold til kostholdsplanen som er den store aha-opplevelsen. Mange oppfatter at trening er et "ork", men det er gjerne fordi de ikke har opplevet å trene uten at kroppen har gått på tom tank ("før trening" er eget punkt på planen). I tillegg får man "justert" metthetsfølelsen sin. Å spise er tilvenning. Mange blir overrasket over hvor mye energi man har sett i forhold til hvor lite man føler at man spiser. I starten blir det mye "jøss, her ville jeg jo fortsatt å spise mer. Kommer jeg ikke til å bli skikkelig sulten utover kvelden...?". Det andre er at seks uker er nok til at du får til ting mot slutten som du ikke hadde mulighet til i starten. Selv om du så skulle være 60+, så er det en opplevelse å merke at formen er oppadgående. Det er mange som tror at det blir kleint å kjempe en "tapende kamp mot alderen". De første to (?) ukene trenger mye viljestyrke, men så pleier det å gå seg til overraskende bra. Det er jo snart nyttår. Kanskje du har ei venninne som også trenger et nyttårsforsett...? 3
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #8 Skrevet 11. desember 2019 7 minutter siden, MuffinStud skrev: Gå sammen med ei venninne. Bestem dere for å gjennomføre seks (?) uker. Ta kontakt med treningsstudio og bestill en time personlig trener med kostholdsplan. Opplev hvordan det er å trene med fremgang og med energi i kroppen. Hold kostholdsplanen. Etter endt periode, vurder om dere vil fortsette eventuelt justere. Det er spesielt opplevelsen av aktivitet i forhold til kostholdsplanen som er den store aha-opplevelsen. Mange oppfatter at trening er et "ork", men det er gjerne fordi de ikke har opplevet å trene uten at kroppen har gått på tom tank ("før trening" er eget punkt på planen). I tillegg får man "justert" metthetsfølelsen sin. Å spise er tilvenning. Mange blir overrasket over hvor mye energi man har sett i forhold til hvor lite man føler at man spiser. I starten blir det mye "jøss, her ville jeg jo fortsatt å spise mer. Kommer jeg ikke til å bli skikkelig sulten utover kvelden...?". Det andre er at seks uker er nok til at du får til ting mot slutten som du ikke hadde mulighet til i starten. Selv om du så skulle være 60+, så er det en opplevelse å merke at formen er oppadgående. Det er mange som tror at det blir kleint å kjempe en "tapende kamp mot alderen". De første to (?) ukene trenger mye viljestyrke, men så pleier det å gå seg til overraskende bra. Det er jo snart nyttår. Kanskje du har ei venninne som også trenger et nyttårsforsett...? Oi tusen takk for den gode hjelpen betyr mye😊 Anonymkode: 01fb0...95a 1
Gjest bloody Skrevet 11. desember 2019 #9 Skrevet 11. desember 2019 5 hours ago, AnonymBruker said: Har 75 g Anonymkode: 01fb0...95a Det er jo helt perfekt 😍
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #10 Skrevet 11. desember 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en kvinne som er misfornøyd med kroppen min mange sier jeg har store pupper jeg syntes de ikke er så spesielt store men også har jeg veldig flat rumpe og litt fett på magen Anonymkode: 01fb0...95a Så gjør noe med det🤗 Anonymkode: 022b1...e0f
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #11 Skrevet 11. desember 2019 2 timer siden, bloody skrev: Det er jo helt perfekt 😍 Ja men liker ikke resten av kroppen har ganske flat rumpe Anonymkode: 01fb0...95a
Hr. Aktiv Skrevet 11. desember 2019 #12 Skrevet 11. desember 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja men liker ikke resten av kroppen har ganske flat rumpe Anonymkode: 01fb0...95a Knebøy. Masse knebøy.
Gjest bloody Skrevet 11. desember 2019 #13 Skrevet 11. desember 2019 21 minutter siden, AnonymBruker said: Ja men liker ikke resten av kroppen har ganske flat rumpe Anonymkode: 01fb0...95a Må nesten få se så man kan bedømme selv
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #14 Skrevet 12. desember 2019 Høres ut som du har et godt utgangspunkt. Med litt trening, et smil om munnen og god sunn mat så når du dine mål. Hvordan du får mer rumpe hjelper en erfaren PT deg med. Rett ernæring finnes det nok bøker om. Et varmt smil og prososial adferd gjør at vi menn faller pladask. Livet er foran deg, zen er nå, nyt reisen. 23/18 over og ut. Anonymkode: 95f85...df4 1
Måbarefåsiat... Skrevet 12. desember 2019 #15 Skrevet 12. desember 2019 9 hours ago, bloody said: Må nesten få se så man kan bedømme selv Grisegutt.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #16 Skrevet 12. desember 2019 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en kvinne som er misfornøyd med kroppen min mange sier jeg har store pupper jeg syntes de ikke er så spesielt store men også har jeg veldig flat rumpe og litt fett på magen Anonymkode: 01fb0...95a En typisk kvinnegreie å være missfornøyd men kroppen...…..ut i fra hvordan du beskriver deg selv så er du HELT normal 🙂 Anonymkode: cb593...0f4 1
Gjest bloody Skrevet 12. desember 2019 #17 Skrevet 12. desember 2019 4 hours ago, Måbarefåsiat... said: Grisegutt. Busted.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #18 Skrevet 12. desember 2019 Hvis du leter vil du alltid finne noe å være misfornøyd med. Selvfølgelig fint/sunt/bra med en trent og flott kropp, men ikke glem å trene på å slutte å bry deg om det som er «feil» også. Å være fornøyd med seg selv sitter mer i hodet enn hvordan kroppen ser ut objektivt. Dårlig selvtillit er stusselig og turnoff, selv om man er aldri så perfekt ellers. Anonymkode: f68cd...cee 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå