AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #1 Skrevet 11. desember 2019 Jeg lurer på om man blir sexuelt tent når man ser noen naken f.eks om jeg er naken med noen gutter får de lyst på sex osv eller på en strand vil menn få en tamke om at de vil komme å røre osv eller har noen vanlig holdning til det at de ikke blir tent av nakene kropper Anonymkode: 030dd...784
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #2 Skrevet 11. desember 2019 Sikkert store variasjoner fra person til person, avhengig av hva man er vant med, alder osv. Er selv mann i overkant av femti, og er fra tid til annen på nakenstrand. Blir ikke seksuelt tent av å se nakne damer uten at jeg selv er innstilt på det, men synes det er utrolig vakkert å se. Hadde jeg vært tjue år, kan det nok hende jeg måtte ligget på magen med staken i sanden titt og ofte. Ville aldri gjort fysiske tilnærminger uansett, selv om man på den tiden kunne tenke seg både det ene og det andre i tankene. Felles nakenhet bør ikke bety seksualisering hvis man ikke selv går inn for det. På etablerte naturiststrender er det selvfølgelig noen som bruker øynene mer enn andre, men aktivitet utover det blir slått ned på, og kan ende med bortvisning. Enkelte andre steder er det vel en og annen som tillater seg noe mer Anonymkode: 53f76...fc2 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #3 Skrevet 11. desember 2019 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sikkert store variasjoner fra person til person, avhengig av hva man er vant med, alder osv. Er selv mann i overkant av femti, og er fra tid til annen på nakenstrand. Blir ikke seksuelt tent av å se nakne damer uten at jeg selv er innstilt på det, men synes det er utrolig vakkert å se. Hadde jeg vært tjue år, kan det nok hende jeg måtte ligget på magen med staken i sanden titt og ofte. Ville aldri gjort fysiske tilnærminger uansett, selv om man på den tiden kunne tenke seg både det ene og det andre i tankene. Felles nakenhet bør ikke bety seksualisering hvis man ikke selv går inn for det. På etablerte naturiststrender er det selvfølgelig noen som bruker øynene mer enn andre, men aktivitet utover det blir slått ned på, og kan ende med bortvisning. Enkelte andre steder er det vel en og annen som tillater seg noe mer Anonymkode: 53f76...fc2 Husker da man var 16-20 år. Da fikk man ståkuk av å se 2 cm av låret på ei jente😂😂 Var andre tider det hehe. Anonymkode: a2f8e...ba3 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #4 Skrevet 11. desember 2019 Det kommer litt an på settingen, og om det hadde vært meningen at jeg skulle se deg naken eller ikke. La oss si at du ligger naken og soler deg på en privat terrasse bak en hekk og jeg ved et uhell kommer inn i hagen uten å vite at du er der, eventuelt at jeg hadde sett deg i en offentlig dusj eller lignende, så ville jeg nok heller snudd meg bort av hensyn til privatlivet ditt og ikke lagt noe seksuelt i det. Hadde det vært på en nudiststrand eller på en fjellvidde eller noe slikt der du selv er fullt klar over at andre kan komme til å se deg så kanskje det ville begynt å buldre litt, men jeg ville nok ikke ha stirret eller umiddelbart hatt et ønske om sex. Ønsket om sex hadde vel vært mer avhengig av om vi har oppmerksomheten på hverandre og slikt. Anonymkode: f5461...5fe 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #5 Skrevet 11. desember 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Det kommer litt an på settingen, og om det hadde vært meningen at jeg skulle se deg naken eller ikke. La oss si at du ligger naken og soler deg på en privat terrasse bak en hekk og jeg ved et uhell kommer inn i hagen uten å vite at du er der, eventuelt at jeg hadde sett deg i en offentlig dusj eller lignende, så ville jeg nok heller snudd meg bort av hensyn til privatlivet ditt og ikke lagt noe seksuelt i det. Hadde det vært på en nudiststrand eller på en fjellvidde eller noe slikt der du selv er fullt klar over at andre kan komme til å se deg så kanskje det ville begynt å buldre litt, men jeg ville nok ikke ha stirret eller umiddelbart hatt et ønske om sex. Ønsket om sex hadde vel vært mer avhengig av om vi har oppmerksomheten på hverandre og slikt. Anonymkode: f5461...5fe Ja det er sant. Har jo gått toppløs i fjellet og har merket å få smil og lignende fra menn da Anonymkode: 030dd...784
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #6 Skrevet 11. desember 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Sikkert store variasjoner fra person til person, avhengig av hva man er vant med, alder osv. Er selv mann i overkant av femti, og er fra tid til annen på nakenstrand. Blir ikke seksuelt tent av å se nakne damer uten at jeg selv er innstilt på det, men synes det er utrolig vakkert å se. Hadde jeg vært tjue år, kan det nok hende jeg måtte ligget på magen med staken i sanden titt og ofte. Ville aldri gjort fysiske tilnærminger uansett, selv om man på den tiden kunne tenke seg både det ene og det andre i tankene. Felles nakenhet bør ikke bety seksualisering hvis man ikke selv går inn for det. På etablerte naturiststrender er det selvfølgelig noen som bruker øynene mer enn andre, men aktivitet utover det blir slått ned på, og kan ende med bortvisning. Enkelte andre steder er det vel en og annen som tillater seg noe mer Anonymkode: 53f76...fc2 Veldig godt skrevet 😊 Anonymkode: 030dd...784
Gjest Paramount Skrevet 11. desember 2019 #7 Skrevet 11. desember 2019 Dersom den nakne kroppen er tiltrekkende blir jeg kåt og får lyst på sex med henne. Så enkel er jeg. Men, jeg skjønner at verden ikke er like enkel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå