Gå til innhold

SUNN smoothie

Anbefalte innlegg

Gjest diggeren
Skrevet

Hei!

Har virkelig fått smaken på dette nå! Kjøpte meg en iskald og deilig smoothie med fra jobb i dag. Hææææli!

Men kunne godt tenke meg en sunn en...På kafèn der jeg kjøpte hadde jan jo både oppi jus,masse is,youghurt og selvfølgelig bær. Og den var jo bare namenam....

Noen som har en enkel og grei smoothie som er et litt letter alternativ?! :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yoplait har kommet med en Smoothie! Den har samme form som milkshake-boksene som har eksistert i mange år. Den med bringebærsmak var veldig god! Skal ristes litt før den åpnes! Yoplait er vel varianten med mindre sukker? GOD var den ihvertfall, koster ca 11 kr på Rema...

:P

Gjest diggeren
Skrevet

Oi, sier du det...

Da skal jeg jaggu prøve en slik en.

Ja, Yopøait er vel sånn "lettere"??

Men vil hjerne også ha tips til å lage selv?

Skrevet

Jeg lager smoothie av Biola naturell melk, 1/2 banan og frosne bær (jordbær, bringebær, bjørnebær). Har gjerne oppi litt mango og/eller melon også hvis jeg har det for hånden. Alt moses i food-processor eller blender.

Noen ganger syns jeg det trengs litt mer søtsmak, avhengig av hvor mye naturlig søthet det er i bærene/frukten, da tilsetter jeg feks litt økologisk lønnesirup eller honning. 1 ts pleier å holde. :)

Gjest frick
Skrevet

Jeg lager smoothie av:

2 bananer, frosen eller ferske

5 dl. cultura jordbær

mikser alt sammen og det blir skikkelig godt! :)

Skrevet

Du kan og lage smoothie helt uten melkeprodukter. Godt det og.

Brämhulst har smoothie uten sukker og melk. Men det er ikke mange butikker som tar det inn lenger. Ihvertfall ikke her i Stavanger.

Skrevet

Kanskje noe tips:

Her

Her

Her

Her

Vet ikke om frukt.no er nevnt i noen av disse, men der er også masse oppskrifter.

Skrevet
Du kan og lage smoothie helt uten melkeprodukter. Godt det og.

Brämhulst har smoothie uten sukker og melk. Men det er ikke mange butikker som tar det inn lenger. Ihvertfall ikke her i Stavanger.

Det har jeg også lagt merke til. Dersom du finner ut noen plasser, skrik ut. :wink:

Skrevet

Jeg pleier å bruke Yoplait sin 0,1 % fett yoghurt, 1 banan og frosne bær. Tilsetter evt litt melk eller juice hvis den blir for tykk.

Skrevet

Meny i Hillevåg har Brämhulst enda, men ikke jordbær- og bringebærsmoothie. :-(

De har jo mango da, men den er jeg egentlig litt lei av.

Skrevet

Helgø har også Bramhult-produktene.

Skrevet

Ostehuset i Klubbgt. har ganske godt utvalg så jeg idag.

Men der koster det vel en liten formue kan jeg tenke meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...