AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #41 Skrevet 11. desember 2019 1 time siden, Warrior skrev: Tror ikke det er så mange barn her inne. Bare for noen er yngre enn deg så er de ikke barn. Kanskje ikke behandle folk som småunger? Tror du TS er alene og blir automatisk voldtatt bare for man drikker? Da skulle nesten alle unge folk bli voldtatt hver helg! Så jeg har ikke vettet i behold? TS må selvfølgelig ikke drikke seg dritings, men litt går helt fint utover natten. Det er ikke livsfarlig. Mange drikker en hel helg. Ts satser på rølpefyll i 12 timer. Det er farlig ja! Anonymkode: 28419...9df
Gjest Warrior Skrevet 11. desember 2019 #42 Skrevet 11. desember 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts satser på rølpefyll i 12 timer. Det er farlig ja! Anonymkode: 28419...9df I HI skriver hun bare hvordan holde seg full i 12 timer. Ikke dritings. Du klarer sjelden å være dritings i så mange timer uten å sovne og/eller uten å spy. Noen drikker hele helga, med litt pause selvfølgelig og ikke dritings hele tiden.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #43 Skrevet 11. desember 2019 37 minutter siden, Warrior skrev: I HI skriver hun bare hvordan holde seg full i 12 timer. Ikke dritings. Du klarer sjelden å være dritings i så mange timer uten å sovne og/eller uten å spy. Noen drikker hele helga, med litt pause selvfølgelig og ikke dritings hele tiden. Les litt lenger ned så står det at ts satser på rølp. Anonymkode: 28419...9df 1
Gjest Warrior Skrevet 11. desember 2019 #44 Skrevet 11. desember 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Les litt lenger ned så står det at ts satser på rølp. Anonymkode: 28419...9df Hvis folk vil drikke seg dritings så er da det deres eget valg. Drikker meg ganske full jeg også, eneste som skjer er at jeg blir trøtt, og av og til litt dårlig. Går ikke i 12 timer uansett, så hvis TS, vil ha det moro i 12 timer så drikker hun seg ikke dritings. Men lite som jeg anbefalte.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #45 Skrevet 11. desember 2019 54 minutter siden, Warrior skrev: Hvis folk vil drikke seg dritings så er da det deres eget valg. Drikker meg ganske full jeg også, eneste som skjer er at jeg blir trøtt, og av og til litt dårlig. Går ikke i 12 timer uansett, så hvis TS, vil ha det moro i 12 timer så drikker hun seg ikke dritings. Men lite som jeg anbefalte. Takk! vil ha det morro og holde meg våken ja, grunnen til at jeg sa at det blir "rølp" er fordi folk sa jeg ikke måtte drite meg ut, og siden jeg er i selskap av mange gode venner så blir det god stemning og det gjør ingenting. prøve å få frem at det ikke er noen vinkveld med kollegaer akkurat... Anonymkode: ae022...0d2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #46 Skrevet 11. desember 2019 Om jeg skal holde såpass lenge må jeg ha i meg noe koffein. Energidrikk som blandevann eller kaffe (irish, kaffe med Baileys) Anonymkode: ff4cf...ee4
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #47 Skrevet 11. desember 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om jeg skal holde såpass lenge må jeg ha i meg noe koffein. Energidrikk som blandevann eller kaffe (irish, kaffe med Baileys) Anonymkode: ff4cf...ee4 takk for svar! ts Anonymkode: ae022...0d2
emo Skrevet 11. desember 2019 #48 Skrevet 11. desember 2019 Hei, ville anbefalt å ta alkoholen intravenøst!
Jdz Skrevet 11. desember 2019 #49 Skrevet 11. desember 2019 Drikk vann i tillegg til alkohol! Det forlenger festen
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #50 Skrevet 11. desember 2019 4 timer siden, Jdz skrev: Drikk vann i tillegg til alkohol! Det forlenger festen Takk! Anonymkode: ae022...0d2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå