AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #21 Skrevet 11. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er en viss forskjell på å være beruset og dritings. Det lærer du med tiden. Rølp i 12 timer vil du ikke få til. Anonymkode: 28419...9df watch me Anonymkode: ae022...0d2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #22 Skrevet 11. desember 2019 3 minutter siden, AnonymBruker said: watch me Anonymkode: ae022...0d2 Du har en ganske ufordragelig tone her i tråden, synes jeg... Anonymkode: e934f...242
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #23 Skrevet 11. desember 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har en ganske ufordragelig tone her i tråden, synes jeg... Anonymkode: e934f...242 Hei du. Jeg prøver å få tips til hvordan å ha en fin og morsom kveld, da har jeg egentlig ikke behov for å få slengt etter meg at jeg skal bli voldtatt, når jeg faktisk spør om tips til å drikke ansvarlig. det er svært trist om du synes jeg er ufordragelig, men jeg synes du som mest sannsynlig er voksen burde vite bedre enn å komme med slike kommentarer. Tar gjerne imot flere tips om noen faktisk har _tips_ ! Anonymkode: ae022...0d2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #24 Skrevet 11. desember 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei du. Jeg prøver å få tips til hvordan å ha en fin og morsom kveld, da har jeg egentlig ikke behov for å få slengt etter meg at jeg skal bli voldtatt, når jeg faktisk spør om tips til å drikke ansvarlig. det er svært trist om du synes jeg er ufordragelig, men jeg synes du som mest sannsynlig er voksen burde vite bedre enn å komme med slike kommentarer. Tar gjerne imot flere tips om noen faktisk har _tips_ ! Anonymkode: ae022...0d2 Hvem har sagt at du skal bli voldtatt? Anonymkode: 28419...9df
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #25 Skrevet 11. desember 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: watch me Anonymkode: ae022...0d2 Så tøff Anonymkode: 28419...9df
Måbarefåsiat... Skrevet 11. desember 2019 #26 Skrevet 11. desember 2019 19 minutter siden, AnonymBruker said: ok hvordan greier dere eldre mennesker å dra forferdlige ting inni ALT Anonymkode: ae022...0d2 Fordi vi har litt mer erfaring og vet at det skjer forferdelige ting med fulle ungdommer. Ikke med alle og ikke hele tiden, men det skjer og ingen vil at det skal skje deg.
Gjest Warrior Skrevet 11. desember 2019 #27 Skrevet 11. desember 2019 Ikke drikk for mye med en gang kanskje, og drikk hver time ca. Når jeg drikker fra sent ettermiddag så drikker jeg en del og blir fort full. Å sånn drikker jeg utover natten. Går kanskje ut og holder på å sovne i drosjen, går på byen og drikker mer. I 4 tiden om natten ca så orker jeg ikke mer. Da er jeg så trøtt at jeg sovner. Går ikke for min del å drikke hele natten, da må jeg sikkert drikke mye mindre for å holde meg våken. Det kan være noen tabletter som gjør meg så søvnig i tillegg til alkoholen så ikke sikkert du blir så søvnig.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #28 Skrevet 11. desember 2019 16 minutter siden, Warrior skrev: Ikke drikk for mye med en gang kanskje, og drikk hver time ca. Når jeg drikker fra sent ettermiddag så drikker jeg en del og blir fort full. Å sånn drikker jeg utover natten. Går kanskje ut og holder på å sovne i drosjen, går på byen og drikker mer. I 4 tiden om natten ca så orker jeg ikke mer. Da er jeg så trøtt at jeg sovner. Går ikke for min del å drikke hele natten, da må jeg sikkert drikke mye mindre for å holde meg våken. Det kan være noen tabletter som gjør meg så søvnig i tillegg til alkoholen så ikke sikkert du blir så søvnig. tusentakk for svar! Anonymkode: ae022...0d2
Eikenøtt Skrevet 11. desember 2019 #29 Skrevet 11. desember 2019 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei du. Jeg prøver å få tips til hvordan å ha en fin og morsom kveld, da har jeg egentlig ikke behov for å få slengt etter meg at jeg skal bli voldtatt, når jeg faktisk spør om tips til å drikke ansvarlig. det er svært trist om du synes jeg er ufordragelig, men jeg synes du som mest sannsynlig er voksen burde vite bedre enn å komme med slike kommentarer. Tar gjerne imot flere tips om noen faktisk har _tips_ ! Anonymkode: ae022...0d2 Å spørre om hvordan du kan være full i tolv timer er ikke å drikke ansvarlig. Du har fått gode tips om å unngå å bli for full, holde deg brisen, og kose deg men å prate å danse - men du søker en rølpefest, og blir frarådet det. 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #30 Skrevet 11. desember 2019 Ingen med vettet i behold kommer til å anbefale deg måter du kan drikke deg dritings på i 12 timer, det er oppskriften på alkoholforgiftning og farlige situasjoner. Anonymkode: 28419...9df
Gjest Warrior Skrevet 11. desember 2019 #31 Skrevet 11. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ah, barn. Noen lærer nok på den verste måten. Husk at om du blir full, er du dessverre lettere å hanskes med. Anonymkode: d99dc...c75 Tror ikke det er så mange barn her inne. Bare for noen er yngre enn deg så er de ikke barn. Kanskje ikke behandle folk som småunger? Tror du TS er alene og blir automatisk voldtatt bare for man drikker? Da skulle nesten alle unge folk bli voldtatt hver helg! 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen med vettet i behold kommer til å anbefale deg måter du kan drikke deg dritings på i 12 timer, det er oppskriften på alkoholforgiftning og farlige situasjoner. Anonymkode: 28419...9df Så jeg har ikke vettet i behold? TS må selvfølgelig ikke drikke seg dritings, men litt går helt fint utover natten. Det er ikke livsfarlig. Mange drikker en hel helg.
Cermet Skrevet 11. desember 2019 #32 Skrevet 11. desember 2019 2 timer siden, Mrs Robinson skrev: Ååh, gen z.. 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ok, oldefar.... ew Anonymkode: ae022...0d2 Klarte du ikke å få frem en OK, boomer, engang? Skuffa! In other news, i tillegg til de tipsene du allerede har fått, så ville jeg rett og slett også kjørt på med noen energidrikker, så du holder deg våken i tillegg til alt annet. Hadde drukket dem innimellom, uten å blande noe annet oppi. Ha det gøy!
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #33 Skrevet 11. desember 2019 Drikk alkohol med lav alkoholprosent, f eks øl. Når du kjenner at du er i ferd med å bli full bytter du til lettøl den neste timen eller to. Så kan du drikke vanlig øl igjen en time eller to. Bytter du sånn vil du kunne holde deg sånn tålig stabilt full hele natta uten å kollapse. Anonymkode: 04935...d2d
Gjest Flein Skrevet 11. desember 2019 #34 Skrevet 11. desember 2019 Bli heller full på slutten, dersom du virkelig har et behov for å bli full. Å være full er ikke gøy, men each to his own.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #35 Skrevet 11. desember 2019 Høres ut som en merkelig vennekrets, som har fester fra klokken 22.00 til klokken 10.00 neste dag, hvor deltagerne må planlegge fylla så den varer så lenge... Blir du kulere av dette TS? Anonymkode: 5a705...286
Mrs Robinson Skrevet 11. desember 2019 #36 Skrevet 11. desember 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ok, oldefar.... ew Anonymkode: ae022...0d2 15 minutter siden, Cermet skrev: Klarte du ikke å få frem en OK, boomer, engang? Skuffa! In other news, i tillegg til de tipsene du allerede har fått, så ville jeg rett og slett også kjørt på med noen energidrikker, så du holder deg våken i tillegg til alt annet. Hadde drukket dem innimellom, uten å blande noe annet oppi. Ha det gøy! 😂 "alle" som er født på slutten av 80/90-tallet ville skjønt den utrolig festlige SP-referansen fra the Gnomes. #millenials💪 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #37 Skrevet 11. desember 2019 Når jeg har vært full så lenge har det som regel starts med noen øl og noen shots også har jeg bare fortsatt å drikke øl og kanskje en shoot eller en drink her og der i moderat tempo utover kvelden. Du har jeg blacka iallfall. Anbefaler det ikke forsåvidt.. Anonymkode: fd6dd...c2a
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #38 Skrevet 11. desember 2019 7 minutter siden, Mrs Robinson said: 😂 "alle" som er født på slutten av 80/90-tallet ville skjønt den utrolig festlige SP-referansen fra the Gnomes. #millenials💪 Hæ? Hilsen født i 92 Anonymkode: e934f...242
Mrs Robinson Skrevet 11. desember 2019 #39 Skrevet 11. desember 2019 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hæ? Hilsen født i 92 Anonymkode: e934f...242 Lmgtfy You're welcome
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå