Gjest d.a. ikke innl. Skrevet 30. mai 2005 #1 Skrevet 30. mai 2005 Noen som vet om noen? Var addicted til 24!!
Gjest Benedikte Skrevet 30. mai 2005 #2 Skrevet 30. mai 2005 Tja, 24 går jo nå, og... Veldig spennende as usual! :-) Av mine favoritter har vi jo Medium på TV2, den begynte sist torsdag (samtidig som 4400 på TV3... ) Den handler om ei synsk dame som hjelper politiet med sine evner. CSI syns jeg er både spennende og lærerikt! Handler om Crime Scene Investigators, og alle de metodene de bruker for å finne en morder. Der finnes til nå 3 forskjelige "versjoner" av serien: CSI (som er i Las Vegas), CSI: Miami og CSI: N.Y. De to sistnevnte går nå på TVNorge. Så har vi et par nye advokatserier på TV2 og TVNorge, jeg har ikke fått sett dem og gjort meg opp en mening om dem. Cold Case på TVNorge er litt i samme gata som CSI, den handler om ei dame som skal løse gamle, bortglemte saker. Og maaaange, mange flere jeg ikke kommer på nå... Jo; jeg håper NRK snart kommer med nye episoder av Politiagentene (Stingers), syns det er en veldig bra laget serie! Handler om en gjeng politiagenter i Sydney... Uff, jeg er visst en skikkelig tv-slave..! :oops:
Superlammet Skrevet 30. mai 2005 #3 Skrevet 30. mai 2005 Laster ned 4400 nå.. Skal gi deg oppdatering jeg ;D
Windy Skrevet 30. mai 2005 #4 Skrevet 30. mai 2005 Hvis du kan laste ned, så bør du prøve Carnivale (det er dessverre bare 2 sesonger). Kjempebra! Her kan du lese litt om det. Alias er jo spennende da? Det burde også lastes ned, for å få med seg alt Deadwood som akkurat har begynt på tv2 er også spennede på sin egen måte Går vel på fredager tror jeg, 22.30 (?)
Totalya Skrevet 31. mai 2005 #5 Skrevet 31. mai 2005 Så har vi et par nye advokatserier på TV2 og TVNorge' date=' jeg har ikke fått sett dem og gjort meg opp en mening om dem. [/quote'] Den nye advokatserien på TvNorge er en slags "sideserie" til den gode, gamle "Law and order", noen av karakterene er også det samme. forskjellen er vel at i denne får vi mer av det som faktisk foregår i rettsalen. Helt grei serie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå