Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2005 #1 Skrevet 30. mai 2005 i tillegg til å være røff og barsk og en hellraiser,så har jeg også en romantisk side.dette poem skrev jeg til Anita,mora til 2 av ungene mine mens vi var sammen. Anita was her name and sex was her game her swollen breasts were begging for the toutch of my hand,and her pussy was longing for my firm,hard sword in the ice-cold night. i could hear her horny calls for me thousands miles away i instantly drove all night to kiss her shivering lips and to fuck her little ass proper the lightening struck behind us and we laid down in a bed full of deep,red roses. as we exploded together in the galaxy,ten thousand lucky stars fell down on our sholders. this guy has got the knowledge...Guran!
Gjest Gjesta Skrevet 30. mai 2005 #2 Skrevet 30. mai 2005 Åååååhhhhh, er ikke du en liten skjønning da
Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2005 #3 Skrevet 30. mai 2005 this guy has got the knowledge...Guran! Amazing! Anyway; this guy hasn't got a clue about English writing... Peas off!
Gjest gjest1 Skrevet 30. mai 2005 #4 Skrevet 30. mai 2005 Faktisk så var det gramatisk korrekt... tror jeg...
Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2005 #6 Skrevet 30. mai 2005 Faktisk så var det gramatisk korrekt... tror jeg...
Gjest Lille Solstråle Skrevet 30. mai 2005 #7 Skrevet 30. mai 2005 Det var vel ikke mer enn tre feil i diktet..? Det kan man leve med. Innholdet, derimot
Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2005 #8 Skrevet 30. mai 2005 Det var vel ikke mer enn tre feil i diktet..? Det kan man leve med. Innholdet' date=' derimot [/quote'] Innholdet var jo strålende, og det var ikke mer enn fire-fem stavefeil. Men prøv å gjøre det hele om til fornuftige setninger, på norsk eller engelsk... :o
Gjest lurven Skrevet 30. mai 2005 #9 Skrevet 30. mai 2005 vi har alle noe å lære av guran, da snakker jeg ikke om engelsk, men om kunsten å smelte en kvinnes hjerte
Trampe Skrevet 30. mai 2005 #12 Skrevet 30. mai 2005 Grøss... er det bare jeg som får innovertiss her eller?
Gjest Valhalla Skrevet 30. mai 2005 #13 Skrevet 30. mai 2005 hahaha jew breng a smail too mai fase Guran
Gjest gjest1 Skrevet 31. mai 2005 #15 Skrevet 31. mai 2005 Jeg vet, jeg VET! Jeg satt og stusset på den der lenge og vurderte tilogmed å endre innlegget, men tenk om grammmatisk hadde vært galt også! :o
mockinbird Skrevet 31. mai 2005 #16 Skrevet 31. mai 2005 Har lenge gått og vært litt trist for at ingen menn har skrevet dikt til meg, men nå er jeg bare glad til, liksom...
Gjest Anonymous Skrevet 31. mai 2005 #17 Skrevet 31. mai 2005 Har lenge gått og vært litt trist for at ingen menn har skrevet dikt til meg' date=' men nå er jeg bare glad til, liksom... [/quote'] En kommende, ung sosionom sa "Trøflus, du er en gnom Sånn som du maser og skriver og fjaser får du ingenting, selv med kondom" Sånn, der har du...om ikke et dikt, så i hvert fall en urteit limerick.
smidja Skrevet 31. mai 2005 #19 Skrevet 31. mai 2005 Er det mulig? Stakkers Anita sier nå bare jeg.... Og stakkers meg, tror jeg dør av latter
Tekumseeh Skrevet 3. juni 2005 #20 Skrevet 3. juni 2005 Arti synes jeg Men til dere som skal lete etter feil: FY!!!!!!!!!! Det irriterer meg voldsomt at folk skal være så på hugget hele tia!!!! (OOps nå var jeg på hugget selv...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå