Gå til innhold

Mannen nekter å ta med vogn på ferie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal på en to månederslang ferietur og mannen nekter å ta med vogn. Vi har en 3-åring og en baby. Han mener det er helt unødvendig da man ikke spaserer rundt i det landet vi skal til. Noe som er delvis sant, den ene byen kommer vi til å gå svært lite, mens den andre byen kommer vi til å storsett bare gå. Jeg tenker at vi kan klare oss uten vogn, men det vil gjøre tilværelsen litt enklere med vogn. Med vogn kan vi kanskje ha friheten til å ikke tenke på å være "hjemme" til sovetid osv. 3-åringen kan slappe av i vognen hvis hun er sliten. Babyen kan ligge i vognen hvis vi er slitne av å bære.. Blir så irritert at han nekter. Vi har en liten vogn som passer til reiser, så det er ikke størrelsen på vognen det er noe problem med... 

Vet ikke hva jeg vil med innlegget, bortsett fra å få ut frustrasjon.. 

P. S vi skal ikke på backpacking. Og mannen mener vi skal ta med 5 kofferter. Jeg tenker vi kan bytte ut en koffert med vogna, men han nekter. 

Anonymkode: e090f...979

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor nekter han? 

• Liker 6
Skrevet

Jeg tenker at vogn er nødvendig, i alle dall til baby.  Så hadde stått på med at dere må ha med vogn

Anonymkode: de728...dd5

• Liker 21
Skrevet

Hvem er han til å nekte noe sånt? Herlighet, ta med vogna.

• Liker 18
Skrevet

Jeg reiser med 6 åring i yoyo vogn, og det er fullstendig uaktuelt å reise uten vogn. Hun bruker aldri vogn ellers.

Anonymkode: 91e09...107

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde nekter å reise uten vogn. Ferdig snakket. 

• Liker 9
Skrevet

Den ferien hadde ikke jeg blitt med på 😂 

Kutt et par kofferter, og ta med ei trille, problem solved... Hva er det han skal ha med i de fem koffertene? 🤔 klær kan vaskes underveis 👍🏼

Anonymkode: 338f4...9d3

• Liker 14
Skrevet

De fleste flyselskap lar deg jo ta med vogn uten ekstra betaling når du reiser med små barn, så dere trenger ikke bytte ut en koffert med vognen. 

Jeg tenker at en vogn nok er greit. Jeg brukte mye bæretøy når barna var små, men vi hadde alltid med iallefall en trille på ferie. 

• Liker 5
Skrevet

Bare ta med vogna. Si at du blir ikke med uten vogn.

• Liker 8
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg reiser med 6 åring i yoyo vogn, og det er fullstendig uaktuelt å reise uten vogn. Hun bruker aldri vogn ellers.

Anonymkode: 91e09...107

Får dere ikke en mer egnet vogn/rullestol fra hjelpemiddelsentralen da? 
Bedre enn at en 6 åring med spesielle behov må sitte i barnevogn. 

Anonymkode: 07f95...5c0

• Liker 20
Gjest theTitanic
Skrevet

Hørtes ut som dere kommer til å trenge ferie fra ferien...  

Skrevet

Fem kofferter, to barn og ingen vogn? Det kommer til å være dårlig stemning før dere kommer ut av flyplassen 😅

Vi reiste uten vogn til treåringen i sommer, han hadde sluttet med dagsoving og vi skulle sykle alle steder. Ble ikke helt som planlagt da gravide meg taklet sykkel dårlig og mini ble slått ut i varmen. Han sov hver dag og jeg bar et sovende barn på kollektivtransport. 

Anonymkode: b2c45...8c0

• Liker 9
Skrevet

Pfft! Hadde tatt med vogn uansett jeg så kunne han ha protestert så mye han orket :) Helt uaktuelt å reise uten. 

Anonymkode: 8fe21...09a

• Liker 11
Skrevet

Send han en runde gjennom byen med to små barn og to kofferter. Dette er helt latterlig. 

Anonymkode: d7028...f25

• Liker 18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...