AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #1 Skrevet 11. desember 2019 Jeg lurer rett og slett på: Hva er det med folk som ikke klarer å bestemme seg for enkelte ting? Jeg opplever det hele tiden at folk har vanskelig for å bestemme seg. Det dreier som jeg om bagateller, men for de skulle en tro at de var et verdensproblem. Jeg blir lei av dette både i jobb sammenheng og ikke minst privat. Og til slutt lurer jeg på hva skjer den dagen de skal noen store valg, de må ha det vondt den dagen og klarer ikke å få sove. For mitt vedkommende så er jeg litt annen type, utålmodig og bestemmer for meg fort. For jeg har ikke tid til å skal jeg det eller det. Har jeg bestemt meg for en ting så står jeg for det punktum. Og forresten er det noe som skal være inn i tiden å ikke bestemme seg????? Anonymkode: 1564a...e39
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #2 Skrevet 11. desember 2019 Tar de ingen avgjørelse tror de vel også at de er fri for ansvar. Jeg er som deg, skjærer igjennom og tar en avgjørelse. Anonymkode: 8a626...898
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #3 Skrevet 11. desember 2019 Det er stor forskjell på hvordan folk tar avgjørelser. Dette fant jeg ut når jeg satte meg inn i Human Design-systemet. Det er et system basert på fødselsdato, tid og sted, ikke psykologi altså, og det kartlegger ditt faktiske design fysisk, psykisk og mentalt, hvordan du er satt sammen som menneske. Jeg for eksempel, er en som bruker lang tid på å ta avgjørelser. Jeg må føle på det over tid, fordi en dag kan jeg ha veldig lyst til det og en dag ikke i det hele tatt. Og så går denne emosjonelle bølgen opp og ned med mindre og mindre utslag til den flater ut, og da har jeg klarhet nok til å ta en avgjørelse. Jeg slet med dette i flere år, fordi jeg trodde jeg ikke kunne stole på følelsene mine, så jeg prøvde å tenke ut hva jeg skulle gjøre istedenfor og ignorere magefølelsen, noe som ikke funket i det hele tatt. Nå vet jeg at jeg kan stole på følelsene mine, jeg må bare vente til de roer seg mer ned, så vet jeg. Noen andre, som kanskje er TS' design, får en intuitiv "hit" superraskt i øyeblikket, og kan ta avgjørelser ut fra det. Om de misser denne raske impulsen kan de imidlertid komme til å slite litt med avgjørelsen, for den er ikke en konstant følelse men forsvinner like fort som den kom. Den kan komme igjen, men ikke med en gang. Akkurat i det øyeblikket "vet" de, selv om de kanskje ikke vet hvorfor de vet. Denne "hiten" er også det som advarer dem fra farer. Noen andre igjen må snakke med mange mennesker og se saken på ulike måter før de finner ut hva de skal gjøre. Disse kan bruke flere år på en avgjørelse, og bruker sjeldent mindre enn en måned. Disse menneskene er avhengig av et stort nettverk så de får "snakket ut" denne avgjørelsen med mange ulike mennesker. Merk at det er viktige avgjørelser jeg snakker om nå, som å inngå forhold, gifte seg, ta en jobb, si opp jobben, flytte osv. Men også små avgjørelser kan bli påvirket av dette, om ikke i like stor grad. Anonymkode: f6b7a...1cb
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #4 Skrevet 11. desember 2019 indtroduser de for denne http://www.ask8ball.net/ . Anonymkode: 59d42...79a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå