Gå til innhold

Kjersti Monland går ikke av. Hun bytter bare jobb og beholder millionlønnen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er bare i offentlige toppstillinger du kan gjøre grove feil og bli belønnet og forfremmet for det.

En mottager av NAV-penger får erstatningskrav og fengsel for å gjøre ting riktig.

Som toppsjef kan du tydeligvis sørge for å dømme syke uskyldige, fengsle syke uskyldige og knuse privatøkonomien og dermed livet til syke uskyldige uten at du blir dømt, fengslet og knust selv. 

NAV-skandalen har gått direkte ut over barn i mange tilfeller! Familier har gått i oppløsning! Men det får absolutt ingen negative konsekvenser for de ansvarlige!

Våre ledere og toppsjefer eier ikke mye skam og moral, og de klapper hverandre på skuldrene og heier på hverandre. Finnes det ingen toppstillinger til vennene deres som går av pga skandaler, inkompetanse eller som får sparken, så oppretter de en ny toppstilling med millionlønn og gullpensjon!

Jeg blir kvalm og forbanna! Hyklere!!

Endret av loveli
Skrevet

Hele systemet er korrupt.

• Liker 6
Skrevet

Er det rart folk gir opp? Når vi har et system ikke virker, de kun skal passe på seg selv. Beholde stillingene sine pga pengene.

Å betale skatt, delta i et samfunn som IKKE fungerer. Det gidder ikke jeg lenger, så sluttet å jobbe. Nå lever jeg på NAV pga det.

Kommer du fra et ikke-vestlig land har du fast-track på NAV.

• Liker 2
Skrevet

Skylder 4,6 millioner i skatt i Norge - har 36 millioner formue i Pakistan.

Det haster ikke å få gjort noe med han her, men noen tusen kroner skal betales tilbake til Nav på øyeblikket, uansett om du må selge huset og ta barnas sparepenger.

https://www.vg.no/nyheter/i/K3KwL4/frp-og-hoeyre-vil-forhandle-med-pakistan-etter-gullhandler-avsloeringer?utm_source=vgfront&utm_content=row-1

Saken er til "vurdering" og har ikke "høy prioritet".

Nei vel.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...