Gå til innhold

Orgasme samtidig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange av dere par oppnår orgasme samtidig? Vi ønsker det hver gang, men det skjer veldig sjelden. Noen gode råd?  🙈👦

Anonymkode: 1e16a...f95

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hender vi får det, men oftest holder jeg igjen til jeg merker hun er helt veldig nær og så slipper jeg meg løs og da kommer hun enten rett før meg eller samtidig. 

Anonymkode: 19323...659

Skrevet

Det hender det klaffer. I går kveld så klarte vi det, og det er så digg. 

Skrevet

Jeg fikk det en del med eksen min, når vi hadde vaginal sex. Var veldig fint. Man føler en veldig enhet. Det hendte også at jeg nesten kom selv av å suge ham. Var mye kjærlighet i sexen vår.

Med nykjæresten.har det vært at jeg "sympati-kommer" når jeg pegger og runker ham til han kommer. Han har lagt merke til det, tror det ikke har skjedd ham før. Hadde vært veldig kjedelig å pegge ham om jeg ikke også blei veldig tent 😃 Håper vi skal utforske mye mer ❤

Anonymkode: e33da...7bc

Skrevet

Ganske ofte.

Anonymkode: 7c178...6fd

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Veldig ofte, men av og til kommer jeg først eller han :)

Skrevet
På 11.12.2019 den 6.07, AnonymBruker skrev:

Hvor mange av dere par oppnår orgasme samtidig? Vi ønsker det hver gang, men det skjer veldig sjelden. Noen gode råd?  🙈👦

Anonymkode: 1e16a...f95

Noen ganger skjer det helt naturlig og noen ganger må vi være litt oppfinnsom : Om kjæresten min slikker meg til jeg nesten kommer for deretter å stikke tissen inni og pule meg veldig  fort så spruter han idet jeg kommer, noe som føles helt himmelsk 🙂 

Anonymkode: b4266...041

Skrevet

Av og på. Kona fikk litt problemer med prevensjonen for en stund tilbake og måtte slutte. Vi kommer sjeldnere samtidig med kondom enn uten. Jeg har nylig "snippet" meg og karantenen er slutt nå til jul, så da får vi se.

Vi har mange måter å få hverandre i mål på, men akkurat det å komme samtidig er jo litt ekstra stas.

Skrevet

Det kan vi få til når vi vil egentlig, sånn er det når begge kommer lettest av hard knulling. Så det er vel rådet, finne de stillingene og teknikkene som begge kommer av.

Anonymkode: 06e7a...1bf

Skrevet

Hvis dama har god kroppsbeherskelse, og forholdsvis lett får orgasme, er det enkelt å komme samtidig. Tungpulte damer som krever et halvt årsverk for å komme, er det imidlertid håpløst å samkjøre orgasmen med.  

Anonymkode: 88682...ed7

• Liker 3
Skrevet

Vi får det stort sett samtidig. Han må holde litt igjen noen ganger for å vente på meg, men det er ikke lenge. Syns det er intenst og deilig å komme samtidig mens vi ser hverandre i øynene. 

• Liker 2
Skrevet

Det skjedde innimellom med meg og eksen. Veldig fint da det skjedde, men vanskelig å få det til å klaffe 100%. Begge hadde det med å komme ganske raskt.

Anonymkode: d757d...477

Gjest Middelmådig
Skrevet

Det tror jeg aldri har skjedd meg før. Jeg liker ikke at mannen kommer inni meg så det er sikkert derfor. Syns også det er deilig å fokusere på en og en orgasme. Først mine 3-4-5 stykker så til slutt hans. Inni munnen min eller på puppene. Digg. 

Har aldri sett på å «komme samtidig» som et mål. 

Skrevet
På 11.12.2019 den 7.39, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk det en del med eksen min, når vi hadde vaginal sex. Var veldig fint. Man føler en veldig enhet. Det hendte også at jeg nesten kom selv av å suge ham. Var mye kjærlighet i sexen vår.

Med nykjæresten.har det vært at jeg "sympati-kommer" når jeg pegger og runker ham til han kommer. Han har lagt merke til det, tror det ikke har skjedd ham før. Hadde vært veldig kjedelig å pegge ham om jeg ikke også blei veldig tent 😃 Håper vi skal utforske mye mer ❤

Hva er pegge? 

Anonymkode: d6844...ac0

Skrevet

Aldri skjedd. Verdens beste sex. 

Anonymkode: 14568...fcb

Skrevet
På 11.12.2019 den 7.39, AnonymBruker skrev:

Pegge? Hva er det?

Anonymkode: 53182...042

Skrevet

Det er ikke ofte det skjer.  Det er faktisk litt deilig hvis det først skjer da. Kjenner henne klemme på penisen min samtidig som den pumper ut. 

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er pegge? 

Anonymkode: d6844...ac0

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Pegge? Hva er det?

Anonymkode: 53182...042

Pule ham i rompa med strap-on.

Skrevet

Ja, vi får alltid til det hvis vi vil! Jeg (dame) kommer ganske lett, så det er easypeasy

Anonymkode: b68c3...92c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...