AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #1 Skrevet 11. desember 2019 Jeg er meget fyldig. Er ofte veldig kåt. Partneren er slank. Får aldri orgasme i misjonærer. Noen her som har det sånn. Ønsker råd fra kvinner. Og ikke be meg slanke meg!! Anonymkode: 8365a...512
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #2 Skrevet 11. desember 2019 Hva slags andre svar forventer du å få på KG egentlig? Hvis du er så overvektig at du sliter med sex pga det, så kommer du til å slite med en rekke andre ting også, og du kommer etterhvert ikke til å klare å ha sex i andre stillinger enn misjonær. Så mitt eneste råd: slank deg. Anonymkode: cf87f...c99 7
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #3 Skrevet 11. desember 2019 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva slags andre svar forventer du å få på KG egentlig? Hvis du er så overvektig at du sliter med sex pga det, så kommer du til å slite med en rekke andre ting også, og du kommer etterhvert ikke til å klare å ha sex i andre stillinger enn misjonær. Så mitt eneste råd: slank deg. Anonymkode: cf87f...c99 Synd du ikke kan lese. Hilsen TS. 😬 Anonymkode: 8365a...512 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #4 Skrevet 11. desember 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synd du ikke kan lese. Hilsen TS. 😬 Anonymkode: 8365a...512 Kan lese, men det er ingen som kan gi deg noen andre råd enn det rådet du ikke vil ha. Blir det samme som å si: jeg har hull i tanna, hva kan jeg gjøre for å bli kvitt det. Ikke be meg om å dra til tannlegen! Anonymkode: cf87f...c99 5
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #5 Skrevet 11. desember 2019 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan lese, men det er ingen som kan gi deg noen andre råd enn det rådet du ikke vil ha. Blir det samme som å si: jeg har hull i tanna, hva kan jeg gjøre for å bli kvitt det. Ikke be meg om å dra til tannlegen! Anonymkode: cf87f...c99 Ikke helt det samme, nei! Vet at mange fyldige har god sex, og partneren liker meg slik jeg er. Anonymkode: 8365a...512 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #6 Skrevet 11. desember 2019 Hva er det du vil ha råd om? Vi er jo alle forskjellige på hva vi liker og tenner på.. Hva som funker for å nå klimaks... Jeg liker mange ulike stillinger, men kommer kun i misjonær. Sikkert fordi det er det jeg er vant til fra min alenetid... 😉 Dere må jo bare prøve dere frem og du må være ærlig med partneren din om hva som funker og ikke. Jeg har hatt noen helt sinnsyke orgasmer av at partneren fingerpuler meg til det går, og jeg spruter nesten hver gang han gjør det der...blir nesten for mye av det gode 🙄Og før det har vi hatt masse ulike stillinger... Anonymkode: fb946...3d9 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #7 Skrevet 11. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er meget fyldig. Er ofte veldig kåt. Partneren er slank. Får aldri orgasme i misjonærer. Noen her som har det sånn. Ønsker råd fra kvinner. Og ikke be meg slanke meg!! Anonymkode: 8365a...512 Nå vet ikke jeg hvor overvektig du er og hvor mange kilo du veier, men kanskje vekten din er grunnen til at du ikke klarer å få orgasme? Er misjonærstilling den eneste stillingen du klarer å være i når du har sex? Klarer du å få orgasme med deg selv? Anonymkode: 7b12d...f03 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #8 Skrevet 11. desember 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke helt det samme, nei! Vet at mange fyldige har god sex, og partneren liker meg slik jeg er. Anonymkode: 8365a...512 Sikkert mange som har det, men du har ikke det. Hva DU kan gjøre med det? Slanke deg. Anonymkode: cf87f...c99 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #9 Skrevet 11. desember 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er det du vil ha råd om? Vi er jo alle forskjellige på hva vi liker og tenner på.. Hva som funker for å nå klimaks... Jeg liker mange ulike stillinger, men kommer kun i misjonær. Sikkert fordi det er det jeg er vant til fra min alenetid... 😉 Dere må jo bare prøve dere frem og du må være ærlig med partneren din om hva som funker og ikke. Jeg har hatt noen helt sinnsyke orgasmer av at partneren fingerpuler meg til det går, og jeg spruter nesten hver gang han gjør det der...blir nesten for mye av det gode 🙄Og før det har vi hatt masse ulike stillinger... Anonymkode: fb946...3d9 Er du også fyldig? Anonymkode: 8365a...512
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #10 Skrevet 11. desember 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du også fyldig? Anonymkode: 8365a...512 Jeg er pr def. sykelig overvektig Anonymkode: fb946...3d9
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #11 Skrevet 11. desember 2019 PS. Hvis du kommer i andre stillinger så spiller det vel ingen rolle, så lenge du opplever orgasme? Som regel kommer jeg flere ganger, men en gang i blant, og om sexen har vart lenge, så går det bare ikke for meg, og da avslutter vi når han er ferdig. Men ellers så driter jeg helt ærlig i hvilken stilling jeg er i når orgasmen kommer.. Det bør du også! 🤪🤩😉😁 Anonymkode: fb946...3d9
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #12 Skrevet 11. desember 2019 Ikke bry deg om de som sier du skal slanke deg. Det å ikke få orgasme kan man slite med om man ser ut som en veipinne likeså som å være overvektig. Det er bare sånn at enkelte sliter med det. Og du er like bra som alle andre selv om du er fyldig. Jeg sliter med å orgasme selv....men hvis mannen bruker fingrene og "terger" klitoris er det null problem🙈 Alt handler om hvor fort blodet fører opp mot klitoris. Noen fr det enkelt andre plages. Anonymkode: 33ada...1c1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #13 Skrevet 11. desember 2019 Med overvekt følger ofte ubalanse i hormonelle forhold. Forhold som påvirker evnen til å få orgasmer. Dette i kombinasjon med nedsatt fysisk kapasitet kan i noen tilfeller gi kjedelige opplevelser av tap av evnen til å få orgasmer. Dette går som du merker utover livskvalitet og over tid samlivet. Så i godt mening så kan det være lurt å prøve å slanke seg. Men for alt i verden så velger du selv. Om du velger bort det jeg nevner er egentlig ikke annet enn ditt valg. Sånn er det bare. 23/18 over og ut. Anonymkode: 805f9...33c
Gjest O.G. Skrevet 11. desember 2019 #14 Skrevet 11. desember 2019 TS. Er kuken til typen din lang nok til at han kan ta deg i doggy, da?
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #15 Skrevet 11. desember 2019 Er problemet bare at du ikke får orgasme i misjonær? Men du får det ellers? De fleste kvinner får jo ikke vaginal orgasme. Jeg selv får det nesten aldri, og i hvert fall ikke i misjonær. Så lenge du får klitoris orgasme eller orgasme i andre stillinger så er det vel ikke noe problem. Anonymkode: fe71f...beb
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #16 Skrevet 11. desember 2019 18 minutter siden, O.G. skrev: TS. Er kuken til typen din lang nok til at han kan ta deg i doggy, da? Behøver ikke være så lang i doggy,vel? Anonymkode: 8365a...512
Gjest O.G. Skrevet 11. desember 2019 #17 Skrevet 11. desember 2019 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Behøver ikke være så lang i doggy,vel? Anonymkode: 8365a...512 Han skal komme igjennom fedmen din før han treffer vagina.
casanova 1 Skrevet 11. desember 2019 #18 Skrevet 11. desember 2019 Først: ikke bli sint på de som råder deg til å redusere vekten din. De vil deg bare vel. Når det er sagt, er det som regel ikke fedme, men teknikken som er hoved problemet. For en tid tilbake var det en kvinne her inne som lurte på hvorfor rideturene hennes ikke ga det ønskede resultat. Hun fortalte at hun i rasende tempo jumpet rett opp og ned. Rådet jeg ga henne, var som følger: «Se på sprangridning - se på hvorledes rytterne beveger baken og hoftene sine i sadelen. Når de nærmer hinderet, luter de seg forover mot manen.» Den største feilen som begås i misjonerstilingen, er at mannen bare støter rett inn og ut. Hvis han istedenfor å bare støte rett på, luter seg godt ned mot brystet ditt, vil go knotten din bli vesentlig bedre stimulert. Det å trekke knærne dine godt oppunder deg, det for å stramme partiet rundt kjønnet ditt, kan også gi en gunstig effekt.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #19 Skrevet 11. desember 2019 Jeg har hatt to langvarige partnere, en tynn og en chubby.. jeg har selv hatt ca 20 kg for mye med begge og vert normalvektig med begge. Får orgasme ned den chubby mannen, men fikk aldri med den tynne. Så kanskje problemet ditt rett og slett er at mannen er for tynn 😅🙈 Anonymkode: f1908...852
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #20 Skrevet 12. desember 2019 17 timer siden, O.G. skrev: Han skal komme igjennom fedmen din før han treffer vagina. Er ikke SÅ fet, da! Anonymkode: 8365a...512
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå