Gå til innhold

Soda Stream

Anbefalte innlegg

Gjest Berry
Skrevet

Hei!

Jeg har hørt rykter om at soda stream-maskinene skal relanseres i Norge. Har det kommet? Er det noen som vet hvordan jeg kan få tak i en? (Hadde vært en super gave til samboer!!)

Videoannonse
Annonse
Gjest Embla s
Skrevet
:ler: Uff, det var da ikke noe godt? :tunge1::ler:
Gjest Berry
Skrevet

Nei, det smakte fælt, men likevel en VELDIG morsom gave!!! :ler:

Gjest gjest1
Skrevet

Så de hadde fått de inn på Binders :)

Gjest Berry
Skrevet

TUSEN TAKK! Binders skal sjekkes ut!!

Gjest Gjesta
Skrevet

Å guri, det er lenge siden første gang de var her !! *mimrer og ler*

Gjest Embla s
Skrevet

Hm.. jeg fikk aldri sånn maskin som liten. Men onkel og tante hadde.. Kanskje jeg skal dra til Binders og skaffe meg en sånn, plaster på barndommens ulykkelige ønsker :tunge1::ler:

• 3 uker senere...
Skrevet

Kjøpte en på siba i dag! :D

Lykkelig eier av en maskin som lager billig kullsyrevann!

Lemon Lime smaker ikke så ulikt sprite! :) Veldig god!

Skrevet

Vi har også en Soda Stream fra Siba.. mest fordi Soulmannen syns det er sååå morsomt hehe. :)

Gjest gaja ii
Skrevet

sodastream funker veldig bra til å sette kullsyre på hæmøl :briller:

Gjest Andromeda
Skrevet

Åååååh, jeg elsket soda stream-brus da jeg var mindre. Dette må jeg sjekke ut, nå er det jo sommer til og med :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Ååh, jeg husker Soda Stream!!! Hadde en snill "onkel" - en kamerat av pappa - som jobbet for Soda Stream, så han skaffet oss den maskinen og de ulike smakene da jeg var liten. Det var jo sååå stas når han kom på besøk! Hadde også en reklamekassett for Soda Stream, med mye rart på! :ler:

Men for min del tror jeg nok Soda Stream-tiden er forbi, kommer nok ikke til å anskaffe meg en sånn maskin nå.

K

Skrevet

To modeller. En "stygg" og en "pen" ;)

799kr for den stygge og 998kr for design-modellen. (følger med to flasker og en kullsyrepatron til 60l)

Gjest gjest1
Skrevet

Husker denne godt fra min barndom. Bestevenninnen min hadde en. Jeg trodde en BRUSMASKIN lagde brus uten at man tilsatte noe annet vann! Magi og alkymi...

Skrevet

Hva koster en kullsyrepatron da?

Skrevet

patron som holder til 60liter, koster 250kr (tror du får pant på den gamle)

Skrevet
:ler: Husker jeg var veldig misunnelig på de jeg kjente som hadde en sånn da jeg var liten.. men jeg tror egentlig jeg kan klare meg uten en nå :)
Skrevet

Gøy når vi var små! Men egentlig smaker de drikkene ganske fælt, så jeg kommer ikke til å kjøpe en.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...