miss tiger Skrevet 6. september 2002 #1 Del Skrevet 6. september 2002 Hei! Tar meg den frihet jeg og poster en liten kommentar. Som du ser er jeg forholdsvis ny her, men har da allikevel fått med meg to eller ti av dine innlegg Vanskelig å unngå forrresten.... og kanskje til din og andres overraskelse har jeg ikke tenkt til å komme med noe negativ kritikk. Tvert om. synes du er flink jeg waco. Du klarer å provosere! Kan ikke med hånda på hjertet si at jeg alltid er enig med deg, men ......litt merkelige meninger innimellom, men det skal du få lov til å ha:) En ekte kranglefant og det er sånne innlegg som er morsomme å lese! Noen andre som er enige med meg?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. september 2002 #2 Del Skrevet 6. september 2002 Slettet Hege (mod.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gurimalla Skrevet 6. september 2002 #3 Del Skrevet 6. september 2002 Slettet. Hege (mod.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majken Skrevet 6. september 2002 #4 Del Skrevet 6. september 2002 Jeg syns det er idiotisk å starte en hel tråd for å diskutere en enkelt bruker, selv om vedkommende kanskje er vant til det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss tiger Skrevet 6. september 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 6. september 2002 du skal selvfølgelig få lov til å ha dine egne meninger, men hvor for gidder du å svare da hvis du synes det er en tåpelig tråd???? mulig han er forutsigbar, men synes det er fornøyelig jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 6. september 2002 #6 Del Skrevet 6. september 2002 Miss Tiger bare å venne deg til det, her er det nemlig sånn at dersom du ikke er enige i vedtatte stadfestheter som f eks "synes du bruker for mye tid på kg", og "og bør jeg bruke brudekjolen min om igjen"... så jager dem deg som fritt vilt.... Det værste er når jeg prøver å forklare dem at noe av den kvinnenaturen jeg opplever som mann inn på kg... kan gjenspeile seg i samfunnet forøvrig... Hvis dere kjerringer på kg kunne begynne å diskutere sak istedetfor privatperson, så kunne det blitt et hyggelig sted for oss alle... W Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 6. september 2002 #7 Del Skrevet 6. september 2002 Hvorfor gidder du å svare, Maiken?? Det er en ting som går klart igjen her inne; alle er enige om at ingenting er mer irriterende enn at folk ødelegger andres tråder. Hvorfor gjør vi det da? Svar meg på det, folkens... Jeg liker waco, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss tiger Skrevet 6. september 2002 Forfatter #8 Del Skrevet 6. september 2002 takk for råd..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss tiger Skrevet 6. september 2002 Forfatter #9 Del Skrevet 6. september 2002 og Kid-a : godt det finnes flere enn meg som liker waco.. trodde jeg var helt merkelig jeg nå.. :D eller kanskje vi begge er det....?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 6. september 2002 #10 Del Skrevet 6. september 2002 Denne tråden er startet som et personlig innlegg til Waco. Jeg har slettet et par innlegg fordi det straks ble en persondebatt. Tråden flyttes til personlige meldinger og får en sjanse til. Blir det persondebatt blir den lukket.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 6. september 2002 #11 Del Skrevet 6. september 2002 Hvis man lærer seg å titte litt mellom linjene, så finner man ofte små gullkorn hos waco. Synd at mange ikke klarer å forstå det. Nuvel... godt med litt støtte... ... glemmer ikke dengang jeg ble beskyldt for å være forelska i gutten, fordi noen mente jeg "alltid forsvarer waco i tykt og tynt". Har du hørt noe verre?? Godt jeg har evnen til å le av slike utsagn. Ha en fin fredagsettermiddag, dah! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sandix Skrevet 6. september 2002 #12 Del Skrevet 6. september 2002 Jeg er enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majken Skrevet 6. september 2002 #13 Del Skrevet 6. september 2002 Hvorfor gidder du å svare, Maiken?? Det var Majken med j som skrev. Maiken med i er en annen bruker. Og jeg svarte fordi innlegget var først lagt inn på generell debatt, og jeg syns den oppfordret til persondebatt med spørsmålet Noen andre som er enige med meg?? Da gikk det liksom rett fra et personlig innlegg til Waco til en persondebatt syns jeg. Men jeg burdte jo tatt meg i det, og overlatt til moderator å bedømme det. Så jeg beklager at jeg ødela tråden din, miss tiger, ok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 6. september 2002 #14 Del Skrevet 6. september 2002 Beklager MaJken. Det var ikke meningen, jeg håper du bærer over med min beslurvelse... Dere får ha en fin dag, da dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå