AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #1 Skrevet 11. desember 2019 NB: EKLE DETALJER. hei! rett på sak. Helt siden EL har jeg hatt mensmurringer og ømme bryst, nærmere mensuken var jeg veldig kvalm. Skulle hatt mens 5.Desember, den kom ikke, og samme dag hadde jeg ikke lenger ømme bryst. Den 7.Desember hadde jeg veldig kramper, og mensen kom. Hele den dagen hadde jeg veldig menssmerter, verre enn jeg pleier å ha, men jeg blødde mye mindre enn jeg pleier. hadde blødninger frem til 9.des, altså bare 3 dager.. jeg pleier å ha det i minst 5 dager.. det var også tilblandet mye blankt slim og små «klumper». Noe jeg heller ikke er vandt til. Etter dette har jeg ikke hatt noe symptomer på noe som helst, så var klar på å vente på EL. men brått ikveld ble jeg super kvalm igjen.. og siden mens var unormal i tillegg måtte jeg bare ta en test. Testen fikk en ekstra grå strek innenfortiden, men den var grå og veldig utydelig. Etterhvert var den ikke synlig lenger. Jeg ser det er en grå strek hvis jeg lyser med lommelykt og ser i visse vinkler nå, men det er det. ventet ca 2 timer, og tok en test til. Der kom det ingen strek, og ser heller ingen ekstra strek hvis jeg lyser med lommelykt🤪 så til spørsmålene mine. 1. Flere som har opplevd mens med mye blankt slim? Er det normalt? 2. Noen som har fått mens, og skikkelige menssmerter, men fortsatt vært gravid? 3. erfaringene deres med babyplan strimmel? Anonymkode: 05687...37c
snoren Skrevet 11. desember 2019 #2 Skrevet 11. desember 2019 https://forum.babyverden.no/threads/hvor-sent-kan-egget-feste-seg-og-hvor-lang-tid-går-det-før-hcg-slår-ut-på-en-graviditetstest.1955465/
Kassiopeia8 Skrevet 11. desember 2019 #3 Skrevet 11. desember 2019 Det kan hende du har hatt en kjemisk. Altså at egget har befruktet seg, men at det ikke har fått ordentlig feste i livmor og derfor kommer ut. Da kan kroppen ha begynt å produsere HCG og det kan slå ut på tester, men det vil etter hvert avta. Kjemisk abort er veldig vanlig, men mange tenker det er menstruasjon.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #4 Skrevet 11. desember 2019 Det kan ha vært en tilfeldig variasjon. Vi har prøvd i rundt to år til sammen (på to barn), og jeg har sett at jeg har noen få "rare" menstruasjoner selv om de aller fleste kommer den dagen jeg forventer og varer 5 dager. Ellers høres det litt ut som brukeren over foreslår, at det kan ha vært en kjemisk graviditet. Det skjer relativt ofte, hos mange er ikke mensen en gang forsinket. De som har kontroll på syklusen sin, eller prøver aktivt og tar graviditetstester før ventet mens, får det med seg i form av positiv test. Men ofte merker man det ikke, mensen kommer som den skal, eller er noen dager forsinket. Anonymkode: 4a3f0...92f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå