AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #1 Skrevet 11. desember 2019 Hva synes dere menn om å måtte bruke kondom før En blir et par? Er det et urimelig krav? Anonymkode: 8c190...ee4
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #2 Skrevet 11. desember 2019 Det synes jeg er rett og rimelig. Jeg dropper ikke kondomen før jeg er er trygg på henne. Anonymkode: ee58a...32d 6
Jr.Garcon Skrevet 11. desember 2019 #3 Skrevet 11. desember 2019 (endret) 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva synes dere menn om å måtte bruke kondom før En blir et par? Er det et urimelig krav? Anonymkode: 8c190...ee4 Jeg krever bruk av kondom frem til man er sammen OG begge har testet seg. En dame som gir uttrykk for en annen holdning/kverrulerer på det dumpes med en gang. Da får hun heller finne seg en annen "gluping" som ikke bryr seg om sin egen/andre sin helse. Endret 11. desember 2019 av Jr.Garcon 2
Bamseklemmer Skrevet 11. desember 2019 #4 Skrevet 11. desember 2019 Kondomet forhindrer ikke smitte, men den kan forhindre graviditet👌 Forlanger dama kondom, ja da trer jeg den på. De fleste jeg har vært borti har enten brukt spiral eller p-pillen. Synes egentlig kondom er noe herk...
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #5 Skrevet 11. desember 2019 Jeg bruker nesten aldri kondom, det er oftest helt unødvendig. Bruker bare kondom når jeg har sex. Ikke når jeg ser på TV, f.eks. Anonymkode: 44937...3e4 3
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #6 Skrevet 11. desember 2019 2 timer siden, Bamseklemmer skrev: Kondomet forhindrer ikke smitte, men den kan forhindre graviditet👌 Forlanger dama kondom, ja da trer jeg den på. De fleste jeg har vært borti har enten brukt spiral eller p-pillen. Synes egentlig kondom er noe herk... Kondom forebygge flere kjønnssykdommer ved korrekt bruk 🤦♀️ rart det er mye klamydia ute å går Anonymkode: 1728e...04e 4
Bamseklemmer Skrevet 11. desember 2019 #7 Skrevet 11. desember 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kondom forebygge flere kjønnssykdommer ved korrekt bruk 🤦♀️ rart det er mye klamydia ute å går Ja ved riktig bruk ja, hadde de bare tatt på kondomen før fingringen så har det sett bedre ut😜
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #8 Skrevet 11. desember 2019 Jeg bruker alltid kondom med nye partnere, helt frem til vi begge har tatt sjekk for kjønnsykdommer og den har kommet negativ tilbake for begge parter. Først da kan jeg pule uten. Trenger vell ikke engang si at jeg aldri har hatt noen sykdommer, til tross for 20+ partnere. Hadde alle gjort som meg, så hadde kjønnsykdommer blitt utryddet. Dessverre er mange sløve, og de skader uheldigvis mange flere enn bare seg selv. Anonymkode: cfdde...77c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå