AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #21 Skrevet 11. desember 2019 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har tykt hår! Virkelig. Med så mye bleking så er du heldig med manken. Mister omtrent like mye i dusjen, og har tynnere og kortere hår. Anonymkode: 0d649...d7e Bleker det egentlig ikke så mye, er 1 omgang med bleking i etterveksten hver 4 mnd. Ingenting av håret har blitt bleket to ganger. Anonymkode: c3093...bbe
_popcorn_ Skrevet 11. desember 2019 #22 Skrevet 11. desember 2019 Ryddet for brukerangrep og brukerdebatt. _popcorn_, mod
Gjest Familytree Skrevet 11. desember 2019 #23 Skrevet 11. desember 2019 Vel, mye er aldri nok😉 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vasker håret ca hver 4 dag, og har ganske langt hår ned til under brystet. Når jeg ser håret i dusjen så lurer jeg på hvorfor jeg ikke er skalla enda. Er alltid denne mengden med hår og et er sikkert en del av et som går ned i sluket også. Mister jeg mye eller er det normal mengde ? Ser sikker litt mindre ut fordi det er lyst og vått, men når det tørker ser det mer ut. Anonymkode: c3093...bbe Hvis du har langt hår, bør du ikke bekymre deg. Å miste dette er normalt, men hvis dette er noe rart for deg, mitt råd er å tenke på om dette kan være stress.
Gjest #Rasshøl Skrevet 11. desember 2019 #24 Skrevet 11. desember 2019 Jeg mister mye mer i perioder. Jeg av ls. så tror det er derfor. Hvis du børster håret før du vasker det, mister du like mye da? Kanskje du bare trenger litt b-vitamin.
WhiteSwan Skrevet 11. desember 2019 #25 Skrevet 11. desember 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vasker håret ca hver 4 dag, og har ganske langt hår ned til under brystet. Når jeg ser håret i dusjen så lurer jeg på hvorfor jeg ikke er skalla enda. Er alltid denne mengden med hår og et er sikkert en del av et som går ned i sluket også. Mister jeg mye eller er det normal mengde ? Ser sikker litt mindre ut fordi det er lyst og vått, men når det tørker ser det mer ut. Anonymkode: c3093...bbe Jeg mister mer enn det og har tykt hår.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #26 Skrevet 11. desember 2019 Jeg mister mye mer enn det. Da jeg gikk ned i vekt og var skikkelig deprimert mistet jeg et lass med hår hver dag. Det lille der kan ikke sammenlignes med det. Det tok aldri slutt hvis jeg tok eller gredde gjennom håret. Jeg var temmelig redd for at andre skulle merke noe, men fikk høre fra søster at det så like fyldig ut som før. Anonymkode: 39275...ecc
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #27 Skrevet 11. desember 2019 4 timer siden, Familytree skrev: Vel, mye er aldri nok😉 Hvis du har langt hår, bør du ikke bekymre deg. Å miste dette er normalt, men hvis dette er noe rart for deg, mitt råd er å tenke på om dette kan være stress. Har lagt ut bilde av hvordan håret mitt er. Har alltid mistet denne mengden. Men jeg mister ingenting etter shampo. Er aldri et hårstrå det etter 2 shanponeringer, men alt kommer når jeg tar i kur og balsam. Sikkert fordi det blir glatt også sklir de løse hårene ut. Anonymkode: c3093...bbe
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #28 Skrevet 11. desember 2019 4 timer siden, #Rasshøl skrev: Jeg mister mye mer i perioder. Jeg av ls. så tror det er derfor. Hvis du børster håret før du vasker det, mister du like mye da? Kanskje du bare trenger litt b-vitamin. Mister ikke ved shamponering. Er bare når jeg tar i kur og balsam, da er det som at håret blir glatt også sklir det ut. Alltid vært sånn. Mangler nok ikke bvitaminer. Men har akkurat begynt å exprimentere med ølgjær og biotin bare for moroskyld for å se om håret faktisk vokser fortere av det. Så kan jeg jo samtidig følge med på hvor lye jår jeg mistet i dusjen når jeg går på det. Anonymkode: c3093...bbe
Sirhelen Skrevet 11. desember 2019 #29 Skrevet 11. desember 2019 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Sånn er håret mitt da, ikke tynt, men ikke veldig tjukt heller. Så kan dere se om det er normalt iforhold til selve håret mitt. Anonymkode: c3093...bbe Hvordan skal folk vite hva som er ‘normalt’ her inne, er jo ingen prof. Søk heller på Google om du ønsker mer riktigere svar.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #30 Skrevet 11. desember 2019 3 minutter siden, Sirhelen skrev: Hvordan skal folk vite hva som er ‘normalt’ her inne, er jo ingen prof. Søk heller på Google om du ønsker mer riktigere svar. Åh...🙄 det er for å få svar fra andre mennesker da vettu. Hva andre her inne mister iforhold. Om flertallet som svarer sier de mister det samme eller mer når de har samme tykkelse og lengde som meg så regner jeg med at jeg mister normalt. Anonymkode: c3093...bbe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå