Gå til innhold

Hvor mye hår er det vanlig å miste i dusjen? Bilde

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vasker håret ca hver 4 dag, og har ganske langt hår ned til under brystet. Når jeg ser håret i dusjen så lurer jeg på hvorfor jeg ikke er skalla enda. Er alltid denne mengden med hår og et er sikkert en del av et som går ned i sluket også. Mister jeg mye eller er det normal mengde ? Ser sikker litt mindre ut fordi det er lyst og vått, men når det tørker ser det mer ut. 

20191211_002727.jpg

Anonymkode: c3093...bbe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mister sinnsykt mye mer enn det hver gang. Har langt, tykt hår. Og første gang jeg børster det etter siste dusj kommer det av nok til å lage en parykk.. neida...joda........

Anonymkode: 94897...e57

• Liker 3
Skrevet

Jeg mister adskillig mer enn det her. Om det er normalt? Hakke peil. 
Farger du håret ditt mye?

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Tuppeluri skrev:

Jeg mister adskillig mer enn det her. Om det er normalt? Hakke peil. 
Farger du håret ditt mye?

Bleker ettervekst ca hver 4 mnd. 

Skrevet

Mister også mye mer enn det der. Har tykt og langt hår.

Anonymkode: 76e70...f59

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Bleker ettervekst ca hver 4 mnd. 

Okei, da var jo ikke det overdrevent mye. Bleking i utgangspunktet dreper håret da, så kan hende det er blekinga som tar det?

Jeg farger håret mitt hver 4mnd eller sjeldnere, og røyter som en villsau

Skrevet

Jeg mister mye mere enn det der! Man mister rundt 100 hårstrå om dagen 

Anonymkode: 84f60...582

• Liker 2
Skrevet

Helt normalt når man har langt hår. Hos meg går det i perioder.

Anonymkode: e7420...b75

Skrevet

Screenshot_20191211-003924_Gallery.thumb.jpg.a2a0db7846b07ac2af03055b625f2ead.jpg

Sånn er håret mitt da, ikke tynt, men ikke veldig tjukt heller. Så kan dere se om det er normalt iforhold til selve håret mitt. 

Skrevet

Synes faktisk det der var lite

Anonymkode: 7be6d...12b

• Liker 6
Skrevet

Jeg røyter også mye mer! Har langt og tykt hår, men jeg farger ikke håret og bruker ikke hårprodukter (som hårspray for eksempel) og bruker heller ikke rettetang eller krølltang 😅 

Skrevet

Det var jo ikke mye. Ikke bekymre deg :) jeg mister en hel dott hver gang. Nesten så jeg må sjekke helsa snart, men tror selv det er pga psykisk stress 

Anonymkode: 4b7ce...721

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Screenshot_20191211-003924_Gallery.thumb.jpg.a2a0db7846b07ac2af03055b625f2ead.jpg

Sånn er håret mitt da, ikke tynt, men ikke veldig tjukt heller. Så kan dere se om det er normalt iforhold til selve håret mitt. 

Så fint hår du har 💕☺️

• Liker 5
Skrevet
3 minutter siden, Gorilla skrev:

Så fint hår du har 💕☺️

Takk, men jobber med å få fargen hel, jeg har det siste året bleket etterveksten og det nederste er lysfarget og stripebleket.. så blir litt "lappete" men når det nederste får vokst ut så blir det bra. Tør ikke å ble åppå det nederste, vil liksom beholde lengden. 

Skrevet

Bleke* 

Skrevet (endret)

Jeg syns det var en flott farge jeg, ikke enkelt å få lystnet håret uten å få gultskjær i! 

Anonymkode: c8807...ec2

Delryddet for sitering av slettet innhold. 

_popcorn_, mod

Endret av _popcorn_
  • Liker 1
Skrevet (endret)
8 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg syns det var en flott farge jeg, ikke enkelt å få lystnet håret uten å få gultskjær i! 

Anonymkode: c8807...ec2

Det nederste har gulskjær under pga det jeg skrev i kommentaren over. Går ikke bort med korrigering, så må vente til det vokser ut, tør ikke bleke på det. 

Delryddet for sitering av slettet innhold. 

_popcorn_, mod

Endret av _popcorn_
Skrevet

Du har tykt hår! Virkelig. Med så mye bleking så er du heldig med manken. Mister omtrent like mye i dusjen, og har tynnere og kortere hår. 

Anonymkode: 0d649...d7e

• Liker 2
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vasker håret ca hver 4 dag, og har ganske langt hår ned til under brystet. Når jeg ser håret i dusjen så lurer jeg på hvorfor jeg ikke er skalla enda. Er alltid denne mengden med hår og et er sikkert en del av et som går ned i sluket også. Mister jeg mye eller er det normal mengde ? Ser sikker litt mindre ut fordi det er lyst og vått, men når det tørker ser det mer ut. 

20191211_002727.jpg

Det der ser veeeldig lite ut. Jeg mister 20 ganger mer enn dette. Du er heldig!

Anonymkode: 5f645...ee6

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det der ser veeeldig lite ut. Jeg mister 20 ganger mer enn dette. Du er heldig!

Anonymkode: 5f645...ee6

Hmm, jeg trodde det var mye🙈 men ser på kommentarene at det kanskje ikke er det da 😛

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...