AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #1 Skrevet 10. desember 2019 Hvor langt kan man egentlig skyte en potet med rumpa, og er det i det hele tatt fysisk mulig? Jeg tenker ikke på å lade rumpa med svartkrutt, men luftlade rumpa gjennom stort inntak av belgfrukter. Kan en mandelpotet bli skutt en meter, noen cm, eller vil den sitte fast? Har noen erfaringer, eller tips for andre typer krutt en belgfrukter? Anonymkode: 2379d...481
Tuppeluri Skrevet 10. desember 2019 #2 Skrevet 10. desember 2019 Nei! Men nå trur jeg jaggu jeg må prøve, takk for tipset! 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #3 Skrevet 10. desember 2019 1 minutt siden, Tuppeluri skrev: Nei! Men nå trur jeg jaggu jeg må prøve, takk for tipset! Registrer gjerne metode og resultat her i tråden. Jobber vi målrettet, analytisk og strukturert kan vi komme til bunns i spørsmålet før julen ringer inn. Anonymkode: 2379d...481 3
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #4 Skrevet 10. desember 2019 Når du tror du har lest det meste på internett.... så fant jeg denne tråden 😄 Anonymkode: aab8f...2d1 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #5 Skrevet 10. desember 2019 Spis pølse og drikk litt øl. Så putt en potet i rumpa. Skal love deg at den vil skyte flere meter i været. Anonymkode: dace8...7b1 1
Tuppeluri Skrevet 10. desember 2019 #6 Skrevet 10. desember 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Registrer gjerne metode og resultat her i tråden. Jobber vi målrettet, analytisk og strukturert kan vi komme til bunns i spørsmålet før julen ringer inn. Anonymkode: 2379d...481 Litt ekstremt sterk thaimat og ertesuppe, med en liiten tallerken fårikål, glidemiddel og en solid potet så skal jeg jaggu få det til! 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #7 Skrevet 10. desember 2019 Jeg tror trykket er helt avgjørende her, og at poteten sitter slik at luften ikke kommer forbi uten å ta poteten med seg. Jeg tror det kan være lurt å tette løpet med potetmos før man lader med poteten. Anonymkode: 2379d...481
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #8 Skrevet 10. desember 2019 Og når du kommer til legevakten: Vær ærlig om hva du har gjort og hvorfor - så blir det mye lettere å få riktig hjelp. Det kommer inn så mange absurde situasjoner at du på ingen måte overgår noen andre. Det er ikke flaut. Bare en nyttig opplysning, så du får riktig hjelp med én gang. Anonymkode: 661b9...70a 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #9 Skrevet 10. desember 2019 2 minutter siden, Tuppeluri skrev: Litt ekstremt sterk thaimat og ertesuppe, med en liiten tallerken fårikål, glidemiddel og en solid potet så skal jeg jaggu få det til! Det må være en kraftig kombinasjon. Rapporter lengde når eksperimentet er utført. Anonymkode: 2379d...481
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå