AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #1 Del Skrevet 10. desember 2019 Noen som vet hva dette vil koste? Det er gulvene, skapene på badet og kjøkkenet ( i tillegg til å ting ut og inn av skapene ) og dusjkabinettet som skal vaskes. Har snakket med ei hittil som sa 2000 kr, noe jeg syntes høres ut som en grei pris, men han det skal vaskes for syntes det er altfor dyrt. Greia er at leiligheten er VELDIG skitten. Anonymkode: a5df7...ef9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bukkenbruse Skrevet 10. desember 2019 #2 Del Skrevet 10. desember 2019 2000 er jo kjempe billig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #3 Del Skrevet 10. desember 2019 Hmm, 2000kr er sikkert en grei pris, men jeg har til gode å se at noen vasker noen andre sitt hus/leilighet nøyaktig. Regn med at det bare blir sånn overflatetørking av støv. Gjør du det selv på 2 timer, også får du et resultat som er 10x bedre. Anonymkode: b82d7...5fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #4 Del Skrevet 10. desember 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen som vet hva dette vil koste? Det er gulvene, skapene på badet og kjøkkenet ( i tillegg til å ting ut og inn av skapene ) og dusjkabinettet som skal vaskes. Har snakket med ei hittil som sa 2000 kr, noe jeg syntes høres ut som en grei pris, men han det skal vaskes for syntes det er altfor dyrt. Greia er at leiligheten er VELDIG skitten. Anonymkode: a5df7...ef9 Er det julevask eller flyttevask det er snakk om? Anonymkode: c833e...ce0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #5 Del Skrevet 10. desember 2019 Jeg betalte 2500 for utvask av leilighet ved flytting. Privatperson. 70 kvm Anonymkode: d9430...980 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #6 Del Skrevet 10. desember 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hmm, 2000kr er sikkert en grei pris, men jeg har til gode å se at noen vasker noen andre sitt hus/leilighet nøyaktig. Regn med at det bare blir sånn overflatetørking av støv. Gjør du det selv på 2 timer, også får du et resultat som er 10x bedre. Anonymkode: b82d7...5fe 2 timer.... du har tydeligvis ikke vasket skikkelig selv noen gang, Anonymkode: c833e...ce0 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gagaen Skrevet 10. desember 2019 #7 Del Skrevet 10. desember 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hmm, 2000kr er sikkert en grei pris, men jeg har til gode å se at noen vasker noen andre sitt hus/leilighet nøyaktig. Regn med at det bare blir sånn overflatetørking av støv. Gjør du det selv på 2 timer, også får du et resultat som er 10x bedre. Anonymkode: b82d7...5fe Folk som tek betalt for det og er seriøse gjer det skikkeleg ja. Flaut lite tru du har på proffesjonelle folk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #8 Del Skrevet 10. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: 2 timer.... du har tydeligvis ikke vasket skikkelig selv noen gang, Anonymkode: c833e...ce0 Det har jeg. Har større leilighet og jeg kan vaske denne på 2 timer hvis jeg tar det istede for intervall treningen min. Jeg er rimelig rask og tar alle krinkelkroker, bak alt og under alt. Anonymkode: b82d7...5fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #9 Del Skrevet 10. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er det julevask eller flyttevask det er snakk om? Anonymkode: c833e...ce0 Julevask. Må nevne at leiligheten er SKITTEN. Badet alene tar nok opptil 3 timer. Tror ikke det er vasket de fem årene han har bodd der. Ts Anonymkode: a5df7...ef9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #10 Del Skrevet 10. desember 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Julevask. Må nevne at leiligheten er SKITTEN. Badet alene tar nok opptil 3 timer. Tror ikke det er vasket de fem årene han har bodd der. Ts Anonymkode: a5df7...ef9 Da hadde jeg tenkt 2000- 2500. Anonymkode: c833e...ce0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #11 Del Skrevet 10. desember 2019 2000 kr er altfor billig, det er utnytting om man ikke betaler mer. Anonymkode: 397cd...772 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #12 Del Skrevet 10. desember 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: 2000 kr er altfor billig, det er utnytting om man ikke betaler mer. Anonymkode: 397cd...772 Jeg snakker med han som eier leiligheten nå, han sier at 2000 er vill timepris. Han sier at når det er skattefritt også så mener han det er altfor dyrt. Han mener han skal betale maks 1000 kr. Ts Anonymkode: a5df7...ef9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #13 Del Skrevet 10. desember 2019 Legger ved noen bilder. Ts Anonymkode: a5df7...ef9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #14 Del Skrevet 10. desember 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg snakker med han som eier leiligheten nå, han sier at 2000 er vill timepris. Han sier at når det er skattefritt også så mener han det er altfor dyrt. Han mener han skal betale maks 1000 kr. Ts Anonymkode: a5df7...ef9 Da får han vaske sjøl da. Nedvask skal betales mye mer enn daglig vask, det er helt klart. Anonymkode: 397cd...772 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #15 Del Skrevet 10. desember 2019 4 minutter siden, AnonymBruker said: Julevask. Må nevne at leiligheten er SKITTEN. Badet alene tar nok opptil 3 timer. Tror ikke det er vasket de fem årene han har bodd der. Ts Anonymkode: a5df7...ef9 Stekeovnen regner jeg også med kommer til å ta tid. Selv hjalp jeg til med utvask i en lignende leilighet. Utvask er riktignok mindre omfattende, men når ting virkelig er skittent så tar selv de normalt enkle jobbene lang tid. Husker det var slit bare å få gulvet rent. Jeg måtte ned på alle fire og skrubbe gulvet. Anonymkode: 47638...418 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #16 Del Skrevet 10. desember 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Da får han vaske sjøl da. Nedvask skal betales mye mer enn daglig vask, det er helt klart. Anonymkode: 397cd...772 Er det jeg også sier. Tror ikke han skjønner hvor hardt arbeid det er! Ts Anonymkode: a5df7...ef9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #17 Del Skrevet 10. desember 2019 Ring meg hvis du finner noen som får bort all skiten. De jeg har brukt har tatt det mest synlige, men det ligger alltid støv bak noe og oppå noe som de har oversett. Jeg betalte 3500 for 70kvm for en stund siden. Jeg kunne nok gjort det samme på under 2 timer. Anonymkode: b82d7...5fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #18 Del Skrevet 11. desember 2019 Skikkelig utvask tar ganske lang tid og er nok noe som er sterkt undervurdert mtp tidsforbruk. Det er nok mange som har fått en aha-opplevelse der. Mange tenker at det bare er å vaske kjøkkenbenken, baderomsvasken, dassen og støvsuge alle gulvene så er man i mål. Det er langt fra sannheten. Riktignok er jeg ikke renholder selv, men jeg og to bekjente leide en etasje av et hus på deling og bodde der i rett over et år. Generelt sett hadde vi det ganske rent og ryddig mens vi bodde der, men likevel tar det veldig mye tid. Det er vanvittig mange flater, vinduer, karmer, skuffer og skap, speil, dusj, dass og annet som skal vaskes. Bare kjøkkenet har jo veldig mange skuffer med mønster på frontene og masse masse knotter, i tillegg til skuffer hvor det har vært alt fra grisete soyasausflasker til mel og annet som har lekket litt ut. Ting som har sprutet opp etter veggen ved komfyr og vaskekum i tillegg til innvendig i stekeovn som er et helt prosjekt i seg selv. Vi var 3 stk som brukte to ettermiddager på dette. Noe av dette var å rydde ut ting i kartonger og slikt, men det meste var ren utvask. Jeg var også og hjalp noen i familien med flytting ganske nylig, og det var samme prosedyre. Flere ettermiddager på utvask. Anonymkode: 338a4...dfa 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #19 Del Skrevet 11. desember 2019 Jeg har jobbet som renholder og har noen rundvasker på samvittigheten. Å bare betale 2000 kr for en nedskitet leilighet betyr at enten er personen som tilbyr seg desperat etter penger, vet ikke hvor skittent det er, eller gjør en overfladisk jobb. ALT skal vaskes. Vegger, tak, lister, kontakter sluker, yter på skap, dører, håndtak, skuffer, innsiden også selvsagt. Sluker, vannrør, alle små kriker og kroker i ett dusjkabinett hvor det samler seg smuss man vanligvis ikke ser. Så kommer hvitevarer i tillegg, kjøleskap, ovn og avtrekksavifte. Jeg vil anslå det for å være en 15 timers jobb for en erfaren renholder, i det aller minste. Når det er veldig skittent holder det sjelden bare med en passering. Anonymkode: 7af8d...edb 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #20 Del Skrevet 11. desember 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Det har jeg. Har større leilighet og jeg kan vaske denne på 2 timer hvis jeg tar det istede for intervall treningen min. Jeg er rimelig rask og tar alle krinkelkroker, bak alt og under alt. Anonymkode: b82d7...5fe Denne møkka her har du brukt mer enn 2 timer på.....om du ser på bildene. Anonymkode: d9819...c4b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå