Gå til innhold

Noen dager er jobben skikkelig dritt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt en dårlig dag på jobb. Jobber i et yrke som krever høy utdanning, og det er høyt press for å henge med og hevde seg. Som regel går det bra, men noen dager er bare skikkelig dritt! Jobber også i et mannsdominert miljø, og menn kan være så sinnssykt høye på seg selv, arrogante og nedlatende! Det er liksom aldri rom for å være sliten og ikke henge med eller ha noen smarte ting å komme med, og gjør man feil blir man nesten stemplet. Det er utrolig krevende. I dag begynte det med et møte hvor jeg følte jeg var den eneste som ikke klarte å engasjere meg eller ha noe særlig å bidra med. Etter å ha hatt en sinnssykt travel høst, har det endelig roet seg og jeg tok en litt lengre lunsj for å sosialisere meg litt med kollegene. Det fikk jeg fort en sur kommentar på av en som mente jeg ikke hadde tid til det. Kort oppsummert, gikk jeg ut fra jobb med skikkelig hodepine og en vond følelse av å ikke være flink nok i jobben. Jeg har nok egentlig ikke så god selvtillit og tåler kritikk dårlig..flere som kjenner seg igjen og synes jobben kan være tøff i blandt?

Anonymkode: 82729...3f6

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen dager er bedre enn andre. It's life.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har dritdag på jobb hver dag. Det er når de dårlige dagene trumfer de gode at det er på tide å skifte jobb. Så lenge man bare har slike dager av og til er det helt normalt, det har alle. Kan dog tenke meg at det var godt å få luftet litt, i den grad du fikk det 😊

Anonymkode: 179f4...d20

• Liker 1
Skrevet

Jepp har ofte drittdager på jobb. Kvinner kan være minst like kjipe og bitchete som menn, så ikke gå i fellen og tro det automatisk er bedre å kvinnelige kolleger. 
Men så har jeg gode dager på jobb og, prøver å tenke mest på de dagene og tenke at jobb er jobb. Nå er jeg så heldig å jobbe deltid, hadde ikke taklet å gjøre dette her hver dag.

Anonymkode: 23cee...132

• Liker 1
Skrevet

Nei, jeg hadde aldri orket å jobbe i et kvinnedominert yrke! De damene som jobber i min bransje er heldigvis stort sett hyggelige. 

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt en dårlig dag på jobb. Jobber i et yrke som krever høy utdanning, og det er høyt press for å henge med og hevde seg. Som regel går det bra, men noen dager er bare skikkelig dritt! Jobber også i et mannsdominert miljø, og menn kan være så sinnssykt høye på seg selv, arrogante og nedlatende! Det er liksom aldri rom for å være sliten og ikke henge med eller ha noen smarte ting å komme med, og gjør man feil blir man nesten stemplet. Det er utrolig krevende. I dag begynte det med et møte hvor jeg følte jeg var den eneste som ikke klarte å engasjere meg eller ha noe særlig å bidra med. Etter å ha hatt en sinnssykt travel høst, har det endelig roet seg og jeg tok en litt lengre lunsj for å sosialisere meg litt med kollegene. Det fikk jeg fort en sur kommentar på av en som mente jeg ikke hadde tid til det. Kort oppsummert, gikk jeg ut fra jobb med skikkelig hodepine og en vond følelse av å ikke være flink nok i jobben. Jeg har nok egentlig ikke så god selvtillit og tåler kritikk dårlig..flere som kjenner seg igjen og synes jobben kan være tøff i blandt?

Jeg bytta bort kvinneyrket for jeg orket ikke den dritten der mer. Alle mener at menn er lettere for de sier tingene rett ut og er generelt mer åpne og reale. Nei, det stemmer ikke helt. I mannsdominert yrke fikk jeg til en hver tid høre alt jeg gjorde galt. I kvinneyrket ble det tatt opp på en seriøs måte om nødvendig og alle er like glad i deg selv om du gjør en feil i blant. 

Anonymkode: 25675...875

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bytta bort kvinneyrket for jeg orket ikke den dritten der mer. Alle mener at menn er lettere for de sier tingene rett ut og er generelt mer åpne og reale. Nei, det stemmer ikke helt. I mannsdominert yrke fikk jeg til en hver tid høre alt jeg gjorde galt. I kvinneyrket ble det tatt opp på en seriøs måte om nødvendig og alle er like glad i deg selv om du gjør en feil i blant

Anonymkode: 25675...875

For noe tull.

Anonymkode: 8d3ed...97d

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg hadde aldri orket å jobbe i et kvinnedominert yrke! De damene som jobber i min bransje er heldigvis stort sett hyggelige. 

Hva slags bransje er det?

Anonymkode: 23cee...132

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...