Gå til innhold

Irriterende SFO-ansatt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner behov for en liten utblåsning. Da jeg skulle hente junior fikk jeg beskjed om at han ikke har spist på SFO. «Vet du om han hadde glemt matpakka». Nei det vet jeg ikke, jeg dro på jobb før resten hadde stått opp og det var far som fikk ungen på skolen. Tydeligvis har far glemt å ta med matpakke til SFO, det er første gangen det skjer. Barnet har ikke SFO hver dag, men må ha med seg to matpakker de dagene han skal på SFO. 
«Ja, for du vet vel at vi ikke har mat liggende her» 

Ja, DET VET VI. Og det var en unødvendig kommentar av jentungen. Hadde skjønt utsagnet det hvis vi hadde for vane å glemme maten. Til alt overmål hadde han mat igjen i skolematpakken, så skjønner ikke helt behovet for å belære en voksen mor om dette. Idiotansatt. Puh!

Anonymkode: 51778...34c

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så dette har du båret på i 6 timer før du måtte ha en utblåsning på nett?

Anonymkode: 269d3...56b

• Liker 45
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så dette har du båret på i 6 timer før du måtte ha en utblåsning på nett?

Anonymkode: 269d3...56b

JA

• Liker 13
Skrevet

Tenker problemet her er din egen følelse av skam over at barnet ditt ikke hadde med mat. Husk at du er bra nok som du er, og at du ikke trenger hennes bekreftelse.

Anonymkode: 3213e...5ed

• Liker 25
Skrevet

Du får se positivt på det. "Nå vet du at de ikke har mat liggende på sfo". Nå gjør du ikke samme feilen, stakkars unge..

Anonymkode: 60c21...b9e

• Liker 8
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du får se positivt på det. "Nå vet du at de ikke har mat liggende på sfo". Nå gjør du ikke samme feilen, stakkars unge..

Anonymkode: 60c21...b9e

Gjør Ikke samme feilen? Leste du innlegget el?

Stakkars unge du liksom.

• Liker 1
Skrevet

Folk skjønner vel dette er trolling?

Anonymkode: 4dc91...c4b

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker at du i hovedsak er irritert fordi dere ble kritisert som foreldre, og det er kjipt. Og så var det ikke din feil, men mannens. Men resultatet er jo det samme. Nå hadde sønnen din mat igjen i matpakken, så det var uansett ingen krise. Minn mannen på dette med to matpakker og ikke kall SFO-ansatte for "jentunger".

Anonymkode: 901c8...52e

• Liker 41
Skrevet

Kanskje du skal ha litt mer respekt for de som tross alt har tatt på seg den viktige jobben med å ta vare på ungene dine?

Anonymkode: 70782...5e8

• Liker 26
Gjest theTitanic
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at du i hovedsak er irritert fordi dere ble kritisert som foreldre, og det er kjipt. Og så var det ikke din feil, men mannens. Men resultatet er jo det samme. Nå hadde sønnen din mat igjen i matpakken, så det var uansett ingen krise. Minn mannen på dette med to matpakker og ikke kall SFO-ansatte for "jentunger".

Anonymkode: 901c8...52e

Stakkars mann, nå blir det hans tur til å få skyllebøtten... 

Gjest theTitanic
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner behov for en liten utblåsning. Da jeg skulle hente junior fikk jeg beskjed om at han ikke har spist på SFO. «Vet du om han hadde glemt matpakka». Nei det vet jeg ikke, jeg dro på jobb før resten hadde stått opp og det var far som fikk ungen på skolen. Tydeligvis har far glemt å ta med matpakke til SFO, det er første gangen det skjer. Barnet har ikke SFO hver dag, men må ha med seg to matpakker de dagene han skal på SFO. 
«Ja, for du vet vel at vi ikke har mat liggende her» 

Ja, DET VET VI. Og det var en unødvendig kommentar av jentungen. Hadde skjønt utsagnet det hvis vi hadde for vane å glemme maten. Til alt overmål hadde han mat igjen i skolematpakken, så skjønner ikke helt behovet for å belære en voksen mor om dette. Idiotansatt. Puh!

Jeg legger merke til at du bruker ordet "jentungen" for å sette klarhet i hvem som vet best her. Det er i følge deg tydeligvis ikke henne..  Men der tar du altså feil. Om ikke SFO ansatte opplyser om ting som glemmes og hva som finnes der så kan alle leve lykkelig uvitende om at SFO ikke har mat, og barna glemt matpakker, klær eller annet. Dagen din vil fortsatt være fin. Det eneste som kan skje er at barnet en dag er sulten eller fryser. Men det er kanskje ikke så nøye? 

Skrevet
3 minutter siden, theTitanic skrev:

Jeg legger merke til at du bruker ordet "jentungen" for å sette klarhet i hvem som vet best her. Det er i følge deg tydeligvis ikke henne..  Men der tar du altså feil. Om ikke SFO ansatte opplyser om ting som glemmes og hva som finnes der så kan alle leve lykkelig uvitende om at SFO ikke har mat, og barna glemt matpakker, klær eller annet. Dagen din vil fortsatt være fin. Det eneste som kan skje er at barnet en dag er sulten eller fryser. Men det er kanskje ikke så nøye? 

Man er jentunge når man er under 20, ansatt på SFO eller ei...

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Man er jentunge når man er under 20, ansatt på SFO eller ei...

Og om hun er under 20, har hun ikke noe med å komme å belære deg om hva ungen din trenger å ha med seg av mat eller klær? 

• Liker 18
Skrevet

Idiot kan du være selv TS 😉

Anonymkode: 1bddc...6ac

• Liker 12
Skrevet

Wow, ja hun var skikkelig irriterende gitt... Eller, kanskje du er i overkant lett å irritere??

• Liker 11
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du skal ha litt mer respekt for de som tross alt har tatt på seg den viktige jobben med å ta vare på ungene dine?

Anonymkode: 70782...5e8

Da må de skjerpe rapportsystemet sitt først. Mannen kom hjem nå, og fortalte at han hadde gitt beskjed til de som var på SFO før skolen starta at i dag hadde han pakket all maten i EN boks.

10 minutter siden, theTitanic skrev:

Stakkars mann, nå blir det hans tur til å få skyllebøtten... 

Nei. Se over.

Skrevet

Ansatt på SFO har uansett alder ei plikt til å orientere foreldra om kva som har skjedd den dagen, og det hadde blitt rabalder om det ikkje hadde blitt sagt frå om ting. Så eg tenker du bør halde munn, anna enn å takke for påminninga, og så minne far og barn på at det skal vere med ein ekstra matpakke dei dagane det trengs. Saka er løyst. 

• Liker 15
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da må de skjerpe rapportsystemet sitt først. Mannen kom hjem nå, og fortalte at han hadde gitt beskjed til de som var på SFO før skolen starta at i dag hadde han pakket all maten i EN boks.

Og dette skal ikkje barnet klare å ha kontroll på sjøl? Kor gammal er denne ungen?? Han må vel kunne leite fram matboksa si og spise den maten som er der, uten at "jentungen" på SFO må halde styr på boksene for han.

• Liker 16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...