Gjest gotthard Skrevet 30. mai 2005 #1 Skrevet 30. mai 2005 hunden min flasser mye, hvorfor? hva kan gjøres? foret?
Gjest Gjesten Skrevet 30. mai 2005 #2 Skrevet 30. mai 2005 Godt mulig at han stresser, og ja, det kan være fôret også. Bytt fôr og se om det gjør susen.
Julie Skrevet 30. mai 2005 #3 Skrevet 30. mai 2005 Flass relatert til stress kommer vel "der og da"? (altså, i sit. som gjør hunden stresset). Sånn sett ser du om det er stressbetinget eller ikke. Prøv forbytte og/eller litt olje i maten, http://fk.no/trade/productview/645734/ skal være bra. Julie
Gjest Lea Skrevet 30. mai 2005 #4 Skrevet 30. mai 2005 Røyter den for tiden? I så fall kan det hende at det er hårsekker (eller hva det når er som følger med når den mister pels).
Cherie Skrevet 30. mai 2005 #5 Skrevet 30. mai 2005 ville i første rekke kjørt på litt olje i maten. Ikke dusj hunden for ofte. Da blir den tørr i huden og kan begynne å flasse. Hunden min kan flasse når den er stressa og når den røyter ....
Gjest Gjesta Skrevet 30. mai 2005 #6 Skrevet 30. mai 2005 Det finnes Omega 3-tilskudd til hunder også, og dette kan hjelpe mot tørr hud, akkurat som hos mennesker. Eller rett og slett litt tran i foret.
Gjest gotthard Skrevet 30. mai 2005 #7 Skrevet 30. mai 2005 han er 1 år og stresser lit men ikke mye vil jeg tru, røyter mye nå ja og det ser ut til og komme "under hår?" når jeg grer, altså loddene hår på en måte,ulikt de strie han har fra før
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå