Gå til innhold

Noen her med 4 (eller flere barn)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 3 barn, vurderer nr 4. Hva var den største forskjellen fra 3 til flere for deg/dere? Jobber dere begge 100% og hvordan får dere kabalen til å gå opp? Andre utfordringer/negative sider med å få flere enn 3?

Anonymkode: 6d2d5...b15

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen svar dessverre. Men er i akkurat samne situasjon, så jeg dytter den opp 😊 Ønsker veldig gjerne å høre om andres erfaring 😊

Anonymkode: 1ee59...1e3

Skrevet

Vi har 5 😊 Begge jobber fullt, men én av oss har en veldig fleksibel jobb. Jobber mye, men ofte til selvbestemt tider. Vi henter og leverer på skift, og har delt barnas aktiviteter litt mellom oss. Passer på å få alenetid med hvert av barna innimellom.

Har syvseter og stort hus, og stort feriebudsjett :lol: Alt blir dyrt når man er mange! Holder det rent og trivelig hjemme, men litt rotete blir det av og til. Periodene før jul og sommer er veldig intense, men det går på et vis.

Vi har så godt som ingen tid til oss selv. Men hverdagen funker bra, og søsknene har stor glede av hverandre, og har spesielle bånd på kryss og tvers i flokken. 

Anonymkode: 05777...91f

Skrevet

Vi har 4 (jeg 2, han 1 og sammen 1).som bor fast hos oss. Nå fikk vi både vårt og hans barn flyttende inn hos oss ganske på likt så ble en hektisk tid. Barnet hans er det eldste og er veldig god og snill, samtidig er det ekstra oppfølging pga diagnoser barnet har. 

Så eldste pluss baby pluss 2 andre som trenger oppmerksomhet og kjærlighet er litt mye, heldigvis så er det mye kjærlighet mellom både barn og voksne så er vel det som gjør at det går. 

Ikke jobb på meg, jeg er i behandling så er heldige sånn sett med tanke på all den tid som går med på å passe på og sjekke at alle barn har det de trenger ☺️

Det er hektisk, alltid noe som må gjøres, en som trenger ekstra påfyll i koppen sin (kjærlighetskoppen), en som skal hit, en som skal dit, en som må snakkes med, en som må snakkes til, de vokser fort og trenger fort nye klær, mange gaver ila året å ha 3 på skole og mange i klassen... Osv osv.. Men det er Himla koselig også💙

Anonymkode: 64290...5bd

Skrevet

Vi har fem, syvseter her også og stort hus med soverom til alle + gjesterom. Vi har også katter, marsvin og kaniner. 

Jeg jobber 50% og han jobber 100%. Jeg jobber 50% for å få mer tid til ungene. Minstene trenger ikke å være i barnehagen hele tiden og når de er det så har jeg tid til de litt større om de ikke er på skolen. Vi ferierer også hvert år, om det så «kun» er rundt Norge eller om det er utlandet også. Vi har båt så vi reiser mye rundt i den :) Ellers vil jeg si at å gå fra 0-1 var verst, da hadde vi jo aldri opplevd dette før. Følte vi gjorde ting litt i blinde, vi visste ikke helt hva vi gjorde og var livredde for alt :P H*n vokser opp da. Med nr.5 visste vi at ting ikke var så farlig. De eldste fikk gå turer med h*n i vogna helt alene og vi var mye mer avslappet. Livet med 5 forholdsvis små er stressende, men dagene går fort og vi har det utrolig gøy!

Anonymkode: b45f5...a3d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...