AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #1 Skrevet 10. desember 2019 Leser om mange som har en godt utviklet magefølelse og som aldri opplever at den har sviktet ved tvil, mistanker etc. Er du sånn? Har du eksempler på erfaringer? Anonymkode: ed344...6c2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #2 Skrevet 10. desember 2019 Njæ, jeg er fryktelig dårlig til å stole på min egen magefølelse. Men de meget få gangene jeg har lyttet til magefølelsen, så har den hatt rett. Og jeg har flere ganger ignorert magefølelse når det gjelder folk jeg burde holde meg unna f.eks, og senere innsett at jeg burde ha fulgt magefølelsen. Anonymkode: 3d470...878
Gjest Krampus Skrevet 10. desember 2019 #3 Skrevet 10. desember 2019 Magefølelsen min har sjeldent rett. Den sier ikke mye. Følger hjernen.
megda Skrevet 10. desember 2019 #4 Skrevet 10. desember 2019 Det spørs på situasjonen. Magefølelsen kan være meget god å følge i ukjente situasjoner der du føler noe er galt. Om det gjelder valg i livet eller andre mer vanlige situasjoner, så er det ofte bedre å også kunne aktivere hodet. Selv om intuisjon som regel er god å følge dag til dag. 1
Rumle Skrevet 10. desember 2019 #5 Skrevet 10. desember 2019 Både og. Men, synes i etterkant at den ofte er rett. Som den over meg skriver, det kommer an på situasjonen.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #6 Skrevet 10. desember 2019 Følger alltid magen, ofte har den rett, men ikke alltid. Akkurat det samme skjer hvis man bruker fornuften. Så ser ikke helt forskjellen, sånn foruten at jeg ofte bruker kortere tid på å bestemme meg, da magen sier i fra med en gang😁 Anonymkode: 87ad6...b0e
PepsiFlax Skrevet 10. desember 2019 #7 Skrevet 10. desember 2019 Jeg følger magefølelsen når den sier i fra. Til meg sier den ikke fra så ofte, så når den først gjør det hører jeg etter, og jeg har som regel rett, enten det gjelder løgn og svik, eller dårlige beslutninger som nesten tas. Til andre kan det jo være at følelsene styrer mer, og da bør man kanskje være obs på at man også må tenke gjennom en gang til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå