AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #1 Skrevet 10. desember 2019 Hvis jeg jobber en 60% stilling, men for tiden jobber mer enn dette og skulle sykemelde meg mens dette pågår. Vil jeg da få betalt for vaktene jeg er satt opp, eller vil jeg få betalt for tilsvarende timer i kontrakten? Anonymkode: ae992...333
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #2 Skrevet 10. desember 2019 Du skal ha betalt for vakter du har takket ja til i arbeidsgiverperioden. Etter arbeidsgiverperioden er det NAV som utbetaler sykepengene dine, og NAV gjennomsnittsberegner på bakgrunn av inntekten din de siste månedene. Anonymkode: 49a29...f8f
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #3 Skrevet 10. desember 2019 Som nevnt over. Lønnen regnes ut etter de 3 siste mnd Anonymkode: 3db5c...e32
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #4 Skrevet 10. desember 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Du skal ha betalt for vakter du har takket ja til i arbeidsgiverperioden. Etter arbeidsgiverperioden er det NAV som utbetaler sykepengene dine, og NAV gjennomsnittsberegner på bakgrunn av inntekten din de siste månedene. Anonymkode: 49a29...f8f 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Som nevnt over. Lønnen regnes ut etter de 3 siste mnd Anonymkode: 3db5c...e32 Så hvis jeg da er satt opp til å jobbe mer i denne perioden enn jeg vanligvis gjør, så får jeg ikke noe ekstra for det? Kun for det jeg vanligvis gjør? Anonymkode: ae992...333
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå