Gå til innhold

Tenner på kroppshår!

Fremhevede innlegg

Gjest Gjestesex
Skrevet

Ja, jeg tenner på menns kroppshår. Jeg synes ikke bare hår på brystet og magen er sexy, men også hår på skuldrene og spesielt ryggen. Føler meg litt unormal, for mitt inntrykk er at de fleste kvinner bare foretrekker mannekropper blottet for hår i det hele tatt.

Behårete menn gir meg et ekstra kick, litt sånn dyrisk, mandig og rått på en måte. For meg er en mann mer mandig og sexy med masse hår, i forhold til en glattbarbert "barnerumpe" :-)

Føler dette er en liten fetish for meg :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette er nok en fetish ja.

alle er forskjellige og takk gud for det.

vær glad for at du ikke "er som alle andre".

nyt fetishen og bruk den!

tror de fleste har noe de tenner ekstra på..

Skrevet

Jeg tenner ikke på hår på skuldre, i nakke og på ryggen. Men horelinje foran derimot!! :sikle:

For ikke å snakke om kraftige mannelår med masse hår, legger med masse hår. Hår på rompa. Hår på brystet. Og horelinja igjen.... *sikle enda mer*

Ahhhhh!!!! Jeg er ikke annet enn K Å T om dagen!! *være frustrert*

Nelle

Skrevet

Hår er ikke akkurat noe jeg er så begeistra for.

Bortsett fra veiviser, da :sjarmor:

Gjest caryna
Skrevet

Plassert på riktig mann, så er hår veldig sexy. Eller, hvis riktig mann har mye hår, så liker jeg hår.

Gjest resti
Skrevet

Hår på menn gjør dem ekstra mandige og barske. Ikke så nødvendig med voldsom hårvekst på rygg og skuldre, men jeg liker menn med masse hår på brystet og magen! Og hår på rumpa og lårene og leggene og armene, og litt på hendene er også deilig. Mmmmm...

Skrevet
Jeg tenner ikke på hår på skuldre, i nakke og på ryggen. Men horelinje foran derimot!! :sikle:

For ikke å snakke om kraftige mannelår med masse hår, legger med masse hår. Hår på rompa. Hår på brystet. Og horelinja igjen.... *sikle enda mer*

Ahhhhh!!!! Jeg er ikke annet enn K Å T om dagen!! *være frustrert*

Nelle

:o Horelinje, eh kan jeg spørre hva det er?

På den andre siden foretrekker jeg m,enn uten hår!

Skrevet

Syns også det er rått med hårete menn, men de bør helst sørge for at pungen er bar :sjarmor:

Gjest Marvin
Skrevet

Hvis dere blir forelsket i en mann, så er det vel ikke på grunn av at han har lite kroppshår?? :o

Gjest manic
Skrevet

Som andre her påpeker så synes også jeg at det er deilig med hår på mannen hvis det mannen jeg er forelsket i :)

Har aldri forelsket meg i enkelte deler av en mann, men i hele mannen ;)

Hår er jo mandig da!

Gjest Gjestesex
Skrevet
Hvis dere blir forelsket i en mann, så er det vel ikke på grunn av at han har lite kroppshår??

Det har vel ikke blitt nevnt har det vel :wink:

Jeg ville selvfølgelig ikke valgt en mann pga "ingenting"/lite/mye kroppshår, men ville bare frem til at masse hår ga meg et ekstra kick :)

Skrevet

Horelinje = veiviser = den stripa med hår som liksom går fra navlen og ned til pikken.

Greit at ballene er glatte, ja. Og bra hvis pikken har litt "frisyre" (dvs. klippet litt).

Nelle ;)

Gjest Barskern
Skrevet

OK, kom igjen damer :ler:

Har hår over alt..magen, skuldrene, noe på ryggen og denne "horelinja" :roll: som dere kaller det.

Lår, legger mm er helt bekledd også...hm.

Føler meg som en Tom Jones x2 men noe yngre haha :hoho:

Og så barberer jeg ballene hele tiden, for de vil jeg i det minste ha glatte.

Men..jeg synes ikke dette er noe stas. Mer en plage egentlig.

Men dama sier hun liker meg som jeg er...jaja.

På sommeren er det kjekt da..for selv myggen gir opp å komme til :kul:

Gjest Helga the Hotwaxer
Skrevet

Jeg har ikke sans for gorillaer, verken i Zoo eller i sengen.

Gjest kaisa2
Skrevet
Jeg har ikke sans for gorillaer' date=' verken i Zoo eller i sengen.[/quote']

Umodent sagt. Veldig umodent.

Gjest Helga the Hotwaxer
Skrevet

Huff ja så umodent :ler:

På samme måte som menn liker glatte og hårløse kvinner beholder jeg min rett til å mene at jeg ikke liker uante mengde kroppshår på menn.

Gjest kaisa2
Skrevet

Du sammenlignet menn med kroppshår med gorillaer. det var en barnslig og umoden uttalelse.

Forøvrig er det interessant at du sier at det er menn som krever at kvinner skal være hårløse. Til tross for at vi kvinner hårdnakket hevder at vi barberer oss for vår egen del. Ingen mann skal få bestemme vårt utseende, bruker man å høre.

Skrevet
OK, kom igjen damer :ler:

Har hår over alt..magen, skuldrene, noe på ryggen og denne "horelinja" :roll: som dere kaller det.

Lår, legger mm er helt bekledd også...hm.

....

Og så barberer jeg ballene hele tiden, for de vil jeg i det minste ha glatte.

Men..jeg synes ikke dette er noe stas. Mer en plage egentlig.

Men dama sier hun liker meg som jeg er...jaja.

Jeg syns det høres veldig stas ut :sjarmor: og hvorfor i huleste tror du ikke på dama di når hun sier hun liker deg som du er?!?

Samboern min tror ikke meg heller selv om jeg syns det er kjempesexy, og sier det. Skjønner meg ikke på dere jeg.... :roll:

Gjest gjest1
Skrevet

JA! Hår er mandig og veldig sexy på mannen min ihvertfall. :sjarmor:

Sånne "glatte-som-en-barnerumpe"-gutter er ikke mye sexy...

Spesielt ikke de som barberer armene og brystet sånn at musklene skal synes bedre... :hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...